معرفی ارز دیجیتال هدرا هش گراف (HBAR)

ارز دیجیتال هدرا یا هدرا هش گراف برای کسانی که زیاد با بازار ارز دیجیتال سروکار دارند یک نام آشنا می‌باشد. این ارز دیجیتال نسبت به بسیاری از پروژه‌های بلاک چینی پویایی بیشتری دارد و نوسانات قیمتی زیاد آن نیز، تریدرها را جذب می‌کند. از این رو، می‌توانیم بگوییم که ارز دیجیتال هدرا هش گراف یکی از کوین‌های مطرح و باظرفیت بازار کریپتو است که نام آن در جمع برترین رمز ارزها نیز به چشم می‌خورد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که این رمز ارز را به شما معرفی کنیم و ابعاد مختلف آن از جمله ویژگی‌ها، قیمت، نحوه خرید و… را زیر ذره‌بین بررسی ببریم. ترتیب مطالبی که در این مقاله می‌خوانید را در فهرست زیر مشاهده می‌کنید:

  1. ارز دیجیتال هدرا هش گراف (HBAR) چیست؟
  2. تاریخچه ارز دیجیتال هدرا
  3. ویژگی‌های ارز دیجیتال هدرا
  4. قیمت هدرا هش گراف
  5. خرید هدرا هش گراف
  6. بهترین کیف پول های هدرا هش گراف

 

ارز دیجیتال هدرا هش گراف

 

ارز دیجیتال هدرا هش گراف (HBAR) چیست؟

بسیاری از ارزهای دیجیتال با هدف ایجاد و توسعه قراردادهای هوشمند، برنامه‌های غیرمتمرکز و به طور کلی امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ساخته شدند. ارز دیجیتال HBAR نیز یکی از این ارزها می‌باشد. هدرا هش گراف یک پلتفرم بلاک چینی غیرمتمرکز است که برای توسعه راحت و سریع برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) و قراردادهای هوشمند به وجود آمد. این شبکه از ارز دیجیتال بومی هدرا یا HBAR برای فعالیت‌های درون شبکه‌ای سرمایه‌گذاران استفاده می‌کند.

ارز دیجیتال هدرا هش گراف دو نقش کلیدی و اساسی را در شبکه هدرا ایفا می‌کند. اولین نقش آن، تامین سوخت لازم برای حرکت و توسعه شبکه و خدماتی نظیر قراردادهای هوشمند می‌باشد. مورد دوم، تامین امنیت شبکه است که به واسطه قفل شدن توکن های HBAR در شبکه و به اصطلاح استیکینگ هدرا هش گراف امکان‌پذیر است. بنابراین شبکه هدرا برای تداوم فعالیت خود، به استفاده از ارز دیجیتال هدرا نیاز دارد.

 

ارز دیجیتال هدرا

 

تاریخچه ارز دیجیتال هدرا

ارز دیجیتال هدرا هش گراف یا HBAR عرضه اولیه سکه (ICO) خود را در ماه آگوست سال 2018 انجام داد. این یعنی اکنون حدود 5 سال از ساخت این ارز دیجیتال و عرضه آن می‌گذرد. بر این اساس HBAR تقریبا هم‌دوره ترون (TRX)، نئو (NEO) و بیت کوین کش (BCH) است. گذشت 5 سال از عمر این ارز دیجیتال و تداوم حضور آن در جمع برترین‌های بازار، نشان می‌دهد که با پروژه مستحکم و پایداری طرف هستیم. از طرفی وضعیت قیمتی HBAR نیز مهر تاییدی بر این استحکام است. در بخش قیمت هدرا، بیشتر درباره آن توضیح می‌دهیم.

 

ارز دیجیتال HBAR

 

ویژگی‌های ارز دیجیتال هدرا

شبکه هدرا و ارز دیجیتال هدرا هش گراف یا HBAR، هر کدام ویژگی‌های مهم و جالبی دارند. ابتدا بهتر است به ویژگی‌های شبکه هدرا بپردازیم که آن را به بستری مناسب برای عرضه توکن HBAR تبدیل می‌کند. شبکه هدرا، پلتفرمی برای ساخت و توسعه قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز می‌باشد. وجه تمایز این شبکه با بلاک چین های قدیمی‌تر مانند اتریوم، برخورداری از سرعت بیشتر، مقیاس‌پذیری بیشتر و هزینه‌های زیاد است. بنابراین هدرا هش گراف در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یکی از رقبای جدی اتریوم، سولانا، کاردانو و سایر پلتفرم‌های مشابه به شمار می‌آید.

 

قیمت هدرا هش گراف

 

قیمت هدرا هش گراف

هدرا هش گراف یکی از هزاران ارز دیجیتالی است که کمتر از 1 دلار قیمت دارند. مقدار عرضه نسبتا بالای هدرا باعث ناچیز بودن قیمت آن شده است و به همین جهت سرمایه‌گذاران زیادی را به خرید آن وسوسه می‌کند. هدرا هم‌اکنون 0.05 دلار قیمت دارد و با ارزش بازار 1,556,820,298 دلاری، رتبه 33ام بازار را به خود اختصاص داده است. این در شرایطی است که 50,000,000,000 توکن HBAR در شبکه موجود است که همه آن‌ها عرضه شده و در گردش اند.

در حال حاضر قیمت هدرا هش گراف 91.5% پایین‌تر از اوج قیمت تاریخی (ATH) آن می‌باشد. فاصله قیمت کنونی HBAR با پایین‌ترین قیمت تاریخی (ATL) نیز، 381.5%+ است. این یعنی قیمت هدرا هش گراف در حال حاضر چند برابر ATL آن می‌باشد و البته که با ATH یا سقف قیمت آن نیز اختلاف زیادی دارد. گرچه وضعیت عموم ارزهای دیجیتال مطرح نیز با هدرا فرق چندانی ندارد. اکنون بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) هم با اوج قیمت خود اختلاف زیادی دارند اما این اختلاف با کف قیمت آن‌ها به مراتب بیشتر است.

 

خرید هدرا هش گراف

خرید هدرا هش گراف

رشد زیاد ارز دیجیتال هدرا هش گراف در دوره‌های زمانی مختلف، سرمایه‌گذاران متعددی را به خرید این ارز دیجیتال سوق داده است. بازارهای متعددی برای خرید هدرا هش گراف و فروش آن وجود دارد. برخی از این بازارها، بایننس (Binance)، کوکوین (KuCoin) و کوین بیس (Coinbase) هستند. صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز، به عنوان یکی از بازارهای داخلی خرید و فروش ارز دیجیتال، توکن HBAR را به لیست ارزهای خود اضافه خواهد کرد.

برای خرید هدرا می‌توانید در بیت ایمن حساب باز کنید و توکن مورد نظر خود را پس از لیست شدن بخرید. غیر از HBAR، ارزهای دیجیتال دیگری هم در لیست رمز ارزهای بیت ایمن قرار دارند که می‌توانید به سبد خود اضافه کنید. پس از خرید هدرا هش گراف، می‌توانید ارز دیجیتال HBAR را به کیف پول خود منتقل کنید و با خیال راحت از آن نگهداری کنید.

 

بهترین کیف پول های هدرا هش گراف

 

بهترین کیف پول های هدرا هش گراف

کیف پول های متعددی از HBAR پشتیبانی می‌کنند که در این بخش با برخی از بهترین نمونه‌های آنان آشنا می‌شوید. برخی از این کیف پول ها نرم‌افزاری و برخی دیگر سخت‌افزاری هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. شما می‌توانید بر اساس نظرات کاربران و اولویت‌هایی که دارید، کیف پول ارز دیجیتال مناسب خود را انتخاب کنید و پس از راه‌اندازی، هدرا هش گراف را به آن انتقال دهید.

  • لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)
  • لجر نانو اس پلاس (Ledger Nano S Plus)
  • دی‌سنت (D’CENT)
  • اتمیک ولت (Atomic Wallet)

در صورتی که یکی از این کیف پول ها را دارید، می‌توانید با جستجوی نام HBAR در لیست ارزهای آن، هدرا را به لیست ارزهای کیف پول خود اضافه کنید. هنگام فروش هدرا هش گراف نیز می‌توانید آن را مجددا از کیف پول به صرافی انتقال دهید و به سادگی سفارش فروش HBAR را ثبت کنید. توجه داشته باشید که هنگام انتقال هدرا هش گراف و سایر ارزهای دیجیتال، باید شبکه درستی را انتخاب کنید تا واریز یا برداشت توکن مورد نظر با موفقیت انجام شود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها