ارز دیجیتال TWT چیست؛ معرفی کامل تراست ولت توکن

کیف پول ارز دیجیتال تراست ولت یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری در بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد که در چندین سال اخیر در میان کاربران و سرمایه گذاران زیادی محبوبیت پیدا کرده است. زیرا این کیف پول نرم افزاری برروی سیستم عامل اندروید،IOS و دسکتاب قابل نصب است و از تعداد زیادی رمز ارز متفاوت پشتیبانی می‌کند. جالب است بدانید این کیف پول ارز دیجیتال از توکن حاکمیتی به نام ارز TWT برخوردار است. البته تراست ولت تنها پروژه‌ای نیست که از توکن حاکمیتی برخوردار است بلکه بسیاری از پروژه‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال از این نوع توکن‌ ها استفاده کنند.

زیرا توکن حاکمیتی کاربرد بسیار زیادی بر روی پروژه‌ها دارد و دارندگان این توکن ها می‌توانند با داشتن حق رای در آینده پروژه مورد نظر خود تاثیر به‌سزایی بگذارد از همین جهت توسعه دهندگان با هدف برقراری ارتباطی صمیمانه میان کاربران این توکن ها را راه‌اندازی کرده‌اند که یکی از معروف‌ترین این پروژه‌ها صرافی Binance می‌باشد که از رمز ارز بومی به نام باینس کوین برخوردار است. برهمین اساس برای شناخت هر چه بیشتر ارز TWT قصد داریم به توضیح کامل‌‌تری در خصوص این پروژه و موارد زیر بپردازیم.

  1. ارز دیجیتال تراست ولت توکن چیست؟
  2. تاریخچه ارز TWT
  3. ویژگی‌ های ارز تراست ولت توکن
  4. قیمت ارز دیجیتال TWT
  5. خرید ارز تراست ولت توکن
  6. بهترین کیف پول‌ های ارز TWT

 

ارز دیجیتال تراست ولت توکن چیست؟

 

ارز دیجیتال تراست ولت توکن چیست؟

نگهداری از دارایی‌های دیجیتال از گذشته تا به امروز یکی از مسائل نگران برانگیز برای سرمایه گذاران بوده است. از همین رو در چندین سال اخیر کیف پول های ارز دیجیتال بسیار زیادی راه‌اندازی شد که تعدادی از آن‌ها به صورت سخت افزاری و تعدادی دیگر به صورت نرم افزاری فعالیت می‌کنند. تراست ولت نیز کیف پول غیرمتمرکز رسمی صرافی بایننس است. این کیف پول نرم افزاری در چندین سال اخیر توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان تریدرها و سرمایه گذاران به دست آورد. زیرا از امنیت بسیار زیادی برخوردار است و بر روی تلفن همراه به راحتی قابل نصب است. همچنین کاربران می‌توانند انواع ارزهای دیجیتال را بر روی این کیف پول نگهداری کنند.

ارز TWT یا تراست ولت توکن، رمز ارز بومی کیف پول تراست ولت می‌باشد که ابتدا بر روی بستر BEP-2 راه اندازی شد اما پس  از گذشت مدتی این رمز ارز بستر خود را تغییر دارد و فعالیت خود را بر روی بستر BEP-20 ادامه داد. به صورت کلی این رمز ارز مزایا و ویژگی‌های زیادی به همراه دارد همچنین دارندگان این توکن می‌توانند در پیشرفت این پروژه تاثیرگذار باشند و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند و با این کار در آینده کیف پول تراست ولت تاثیر به‌سزایی بگذارند.

 

تاریخچه ارز TWT

 

تاریخچه ارز TWT

اکنون که با کیف پول تراست ولت و ارز TWT آشنا شدید بهتر است در خصوص تاریخچه این و فناوری نیز اطلاعاتی داشته باشید. به صورت کلی کیف پول ارز دیجیتال تراست ولت در سال 2017 توسط شخصی به نام ویکتور رادچنکو راه اندازی شد. این توسعه دهنده بزرگ سال‌ها قبل نیز بر روی پروژه‌های متفاوتی فعالیت می‌کرد. اما با توجه به استقبال زیادی که از سوی کاربران با آن مواجه شد رمز ارز بومی این والت را نیز راه‌اندازی کرد.

برهمین اساس در سال 2018 پلتفرم تراست ولت توکن توسط صرافی ارز دیجیتال بایننس خریداری شد و پس از آن ویکتور رادچنکو به تیم صرافی بایننس شتافت و هم اکنون او به عنوان یکی از اعضای تیم بایننس شناخته می‌شود. خرید پلتفرم TWT توسط بایننس باعث شد توجه بسیاری از سرمایه گذاران به این پروژه جلب شود.

 

ویژگی‌ های ارز تراست ولت توکن

همانطور که در بخش‌های بالا به آن اشاره کردیم ارز TWT از ویژگی‌ها و کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است. می‌توان گفت این رمز ارز برای دارندگان خود شرایطی فراهم می‌کند تا بتوانند با داشتن حق در تصمیمات مهم کیف پول تراست ولت تاثیر بگذارند و به پیشرفت این پروژه نیز کمک کنند. همچنین این توکن به شکلی طراحی شده است که کاربرانی که از تخفیف در خدمات صرافی های غیرمتمرکز (DEX) برخورداراند و خرید ارزهای دیجتال درون برنامه کاربرد بسیار زیادی دارد.

که می‌تواند در معاملات صرافی های غیرمتمرکز و خریدهای درون برنامه استفاده شود. البته بهتر است بدانید که تراست ولت توکن یک بلاک چین متفاوت با کارایی بالا است که برای قراردادهای هوشمند و برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز (DApps) طراحی شده است. همچنین جالب است بدانید سرمایه گذاران می‌توانند با استیک ارز TWT در برنامه‌های غیرمتمرکز پاداش دریافت کنند.

 

قیمت ارز دیجیتال TWT

 

قیمت ارز دیجیتال TWT

ارز دیجیتال TWT نسبت به سایر رمز ارزها نوسانات زیادی را در پیش نداشته است اما از زمان راه‌اندازی تا به امروز قیمت ثابتی نداشته است و در بازه‌های زمانی متفاوت روند قیمتی صعودی یا نزولی در پیش گرفته است. که این موضوع باعث شده ارز TWT در 31 جولای 2020 با پایین‌ترین قیمت خود یعنی 0.006478 دلار روبرو شود و شرایط نابه‌سامان این رمز ارز تا اواخر سال 2022 ادامه داشت.

اما پس از آن روند قیمتی این رمز ارز تغییر کرد و رشد قیمت این رمز ارز تا 12 دسامبر 2022  ادامه داشت و این رمز ارز در آن زمان به بالاترین قیمت تاریخی خود رسید. که در آن زمان تراست ولت توکن با قیمت 2.72 معامله می‌شد. البته در حال حاضر این رمز ارز در جایگاه 113 بازار قرار دارد و با قیمت 1.12 دلار معامله می‌شود و توسط چندین صرافی شناخته شده پشتیبانی می‌شود.

 

خرید ارز تراست ولت توکن

 

خرید ارز تراست ولت توکن

همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم ارز TWT این روزها توسط چندین صرافی شناخته شده پشتیبانی می‌شود که این موضوع می‌تواند تا حدی نگرانی کاربران را در خصوص امنیت این رمز ارز کاهش دهد. از همین رو اگر قصد خرید تراست ولت توکن را دارید می‌توانید با مراجعه به صرافی های شناخته شده‌ای همچون بایننس، بای بیت، پنکیک سواپ و غیره TWT را خریداری کنید.

البته از آنجایی که از سال گذشته تعدادی از صرافی های خارجی احراز هویت را برای کاربران خود اجباری کرده است کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌هایی که برای ایران لحاظ شده است نمی‌توانند در این پلتفرم‌ها فعالیت کنند. برهمین اساس بهتر است بدانید صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن به زودی قصد دارد ارز TWT را در لیست رمز ارزهای خود قرار دهد.

 

بهترین کیف پول‌ های ارز TWT

 

بهترین کیف پول‌ های ارز TWT

ارز TWT بر روی بستر شبکه بایننس ذخیره شده است بیشتر کیف پول های ارز دیجیتال از شبکه بایننس پشتیبانی می‌کنند که این موضوع نشان می‌دهد که انتخاب یک کیف پول مناسب برای توکن تراست ولت کار سختی نیست. همچنین از آنجایی که این رمز توکن حاکمیتی کیف پول تراست ولت می‌باشد کاربران می‌توانند تراست ولت توکن را بر روی کیف پول Trust Wallet نگهداری کنند. البته ما در این بخش قصد داریم بهترین کیف پول های ارز دیجیتال را برای ارز TWT به شما معرفی کنیم تا بتوانید به شارژ کیف پول ارز دیجیتال بپردازید.

  • کیف پول نرم افزاری متامسک (MetaMask)
  • کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت (Atomic Wallet)
  • کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)
  • کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor)

 

جمع بندی

ارز دیجیتال TWT یا تراست ولت توکن رمز ارز بومی کیف پول تراست ولت می‌باشد این رمز ارز در سال‌های اخیر به دلیل کاربردها و ویژگی‌های بسیار زیاد توجه بسیاری از کاربران را به خود اختصاص داده است. که این موضوع باعث شده بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال تراست ولت توکن را در لیست رمز ارزهای خود قرار دهند و بسیاری از کیف پول ها نیز از این رمز ارز پشتیبانی کنند. برهمین اساس ما در ایم مقاله به معرفی ارز TWT توکن پرداختیم و شما را با ویژگی‌ها و کاربردهای این پروژه آشنا کردیم.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها