ارز هارمونی چیست؟ همه چیز درباره هارمونی (ONE)

هارمونی، یک شبکه بلاک چین نوین است که با توجه به قابلیت‌‌های بسیار زیاد برای توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران، جذابیت بالایی دارد. همچنین این پروژه را می‌توان به عنوان یک بلاک چین منبع باز با عملکردی سریع برای حمایت و گسترش برنامه‌های غیرمتمرکز معرفی کرد. به صورت کلی این شبکه اشتراک گذاری را به صورت ایمن و تصادفی انجام می‌دهد.

همچنین هارمونی به شکلی طراحی شده است که می‌تواند به کسب ‌و کارهای مختلف کمک کند تا بازارهایی از توکن ‌های قابل تعویض و دارایی‌های غیرقابل تعویض بسازد. حتی جالب است بدانید این شبکه خدمات متفاوتی ارائه کرده است که ارز هارمونی یکی از این خدمات می‌باشد. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص ارز هارمونی و موارد زیر بپردازیم تا بدانید ارز هارمونی چیست

  1. ارز دیجیتال هارمونی چیست؟
  2. ویژگی های ارز هارمونی چیست
  3. قیمت ONE
  4. خرید هارمونی (ONE)
  5. کیف پول های ارز هارمونی چیست
  6. آینده ارز دیجیتال هارمونی

 

ارز دیجیتال هارمونی چیست؟

 

ارز دیجیتال هارمونی چیست؟

برای اینکه بتوانیم به سوال ارز هارمونی چیست پاسخ دهیم بهتر است بدانید هارمونی یک بلاک چین است که برای ایجاد و همچنین تسهیل استفاده از برنامه های کاربردی غیرمتمرکز یا همان DApp طراحی شده است. هدف این پروژه ایجاد نوآوری در نحوه عملکرد برنامه‌های غیرمتمرکز با تمرکز بر اشتراک گذاری حالت تصادفی است که می‌تواند در چند ثانیه بلوک جدید به وجود آورد. البته بهتر است بدانید شبکه هارمونی توسط شخصی به نام استفان تسه راه اندازی شده است، استفان تسه متخصص پروتکل‌های رمزنگاری، موسس و مدیر عامل شبکه هارمونی است. البته این پروژه تنها توسط استفان تسه راه اندازی نشده است و به صورت کلی تیم موسس Harmony شامل دوازده نفر است.

هفت نفر از آن‌ها کارمندان سابق گوگل، اپل، مایکروسافت و آمازون می‌باشند. توسعه دهندگان هارمونی بر این باورند که می‌توانند همزمان با حفظ تمرکززدایی و امنیت، مقیاس‌ پذیری شبکه خود را نیز گسترش دهد، زیرا این شبکه‌ از طریق شاردینگ نیرو می‌گیرد و چندین گروه جداگانه از اعتبارسنجی‌ها را ایجاد می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تراکنش ‌ها و بلوک‌ های جدید را به طور همزمان تایید کنند. اکنون که شما را با شبکه هارمونی آشنا کردیم بهتر بدانید بدانید ارز هارمونی چیست؟ به صورت کلی ارز ONE بر روی شبکه هارمونی راه اندازی شده است یعنی این رمز ارز از شبکه اختصاصی برخوردار است.

 

ویژگی های ارز هارمونی چیست

 

ویژگی های ارز هارمونی چیست؟

هارمونی از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است که برای آشنایی هر چه بیشتر با این پروژه بهتر است بدانید ویژگی‌های ارز هارمونی چیست ؟ از همین رو بهتر است بدانید شبکه اصلی هارمونی با تمرکز بر سرعت پردازش و اعتبارسنجی، قصد دارد انقلابی در ایجاد بلوک بلاک چین ها ایجاد کند. این پروژه با معرفی فرآیند اشتراک گذاری، زمان اعتبار سنجی نود را به میزان قابل توجهی کاهش داد. همچنین برای اطمینان و محافظت از گره ها و ایمن سازی فرآیند اعتبار سنجی، هارمونی تابع تصادفی قابل تایید (VRF) را برای عضویت بی طرفانه و غیرقابل پیش بینی معرفی کرد.

که موضوع نشان می‌دهد که گره ها و اعتبار سنجی ها به صورت تصادفی اختصاص می‌یابند. همچنین پروژه هارمونی برنامه‌ای برای کمک هزینه راه اندازی کرده است که این برنامه پروژه ابتکاری است که هدف آن حمایت از نوآوری و جذب توسعه دهندگان به شبکه اصلی هارمونی می‌باشد. البته به صورت کلی هارمونی نسخه جدیدی از اجماع اثبات سهام (PoS) را معرفی می‌کند. این روش که اثبات سهام مؤثر (EPoS) نام دارد، امکان شرط بندی همزمان از صدها اعتباردهنده را فراهم می‌کند.

همچنین ارز هارمونی بر این باور است که زیرساخت بلاک چینی دارد که می تواند بدون به خطر انداختن امنیت و تمرکززدایی، مقیاس شود. همچنین این شبکه اخیراً 2000 تراکنش در ثانیه را پردازش می‌کند. با توجه به هزینه‌های gas پایین و قابلیت‌های زنجیره‌ای متقابل، می‌تواند به ابزاری عالی برای سازندگان NFT تبدیل شود. از همین رو فعالان بازار ارزهای دیجیتال آینده ارز دیجیتال هارمونی روشن‌تر پیش بینی می‌کنند.

 

قیمت ONE

 

قیمت ONE

ارز دیجیتال هارمونی با نماد اختصاری ONE در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند و در حال حاضر رتبه 182 بازار را به خود اختصاص داده است و از ارزش بازار 0.02673 برخوردار است. این رمز ارز از ابتدا فعالیت خود تا به اممروز نوسانات شدیدی را نگذرانده و تنها در سال 2022 رشد چشمگیری به همراه داشته است. در حال حاضر نیز ارز دیجیتال هارمونی با قیمت 0.02673 دلار فعالیت می‌کند.

 

خرید هارمونی (ONE)

ارز دیجیتال هارمونی را می توانید به سادگی و با سرعت بالا از صرافی آنلاین بیت ایمن خریداری کنید. خرید هارمونی (ONE) در چند مرحله مختصر و آسان انجام می‌شود و برای خرید این رمز ارز تنها باید روند ثبت نام و احراز هویت را بگذرانید. از همین رو پس از گذراندن این مراحل می‌توانید به خرید هارمونی بپردازید.

البته صرافی های شناخته شده دیگری همچون بایننس (Binance)، کوکوین (Kucoin)، اوککس (Okx)، بای بیت (Bybit) و غیره از ارز هارمونی پشتیبانی می‌کنند.

 

کیف پول های هارمونی (ONE)

 

کیف پول ارز هارمونی چیست

برای نگهداری از ارز هامونی یا سایر ارزهای دیجیتال بهتر است سرمایه گذاران رمز ارزهای خود را به کیف پول های اختصاصی انتقال دهند. زیرا کیف پول های اختصاصی از امنیت بسیار زیادی برخوردار است. از همین رو توسعه دهندگان برای درامان نگه داشتن دارایی کاربران به راه اندازی کیف پول های متفاوتی پرداختند. ازهمین رو ما در این بخش قصد داریم چند مورد از بهترین کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری را به شما معرفی کنیم تا بدانید کیف پول ارز هارمونی چیست

  • کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor)
  • کیف پول نرم افزاری متامسک (Metamask)
  • کیف پول نرم افزاری تراست والت (Trust Wallet)
  • کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری سیف پال (SafePal)

 

جمع بندی

با توجه به پیش‌بینی قیمت هارمونی، میانگین قیمت در سال 2022 می‌تواند 0.397 دلار، 0.466 دلار در سال 2023، 0.608 دلار در سال 2025 و 1.23 دلار در سال 2029 باشد. طبق اظهارات تحلیلگران، هارمونی در چند وقت اخیر عملکرد خوبی داشت. بنابراین می توان آن را یک سرمایه گذاری بلند مدت مناسب و سود آور در سال های 2021-2022 معرفی کرد. در تحلیل DigitalCoin، قیمت ارز دیجیتال هارمونی طی 5 سال آینده از 0.2898297 دلار به قیمت 1.259378 دلار افزایش خواهد یافت.

قیمت توکن ONE، که شبکه را تامین می‌کند، اکنون در حدود 2.5 میلیارد دلار ارزش دارد که نشان‌ دهنده افزایش بیش از 5200 درصدی آن، نسبت به سال گذشته است که این پتانسیل بالای این رمز ارز در آینده را نشان میدهد. در این مقاله ما سعی کردیم تا هر آنچه که نیاز است درباره ی ارز دیجیتال harmony و نحوه عملکرد آن بدانید را جمع آوری کرده و شرح دهیم.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها