جهش قیمت BTC چه زمانی اتفاق می افتد؟

به تازگی خبرهای مثبت صعود بیت کوین زیاد به گوشمان می رسد. تعدادی از معامله گران به جهش قیمت BTC (بیت کوین) تا بالای 20 هزار دلار باور دارند. از اواسط ماه سپتامبر سال جاری به بعد بیت کوین جهش قیمت قابل توجهی نداشته است. تحلیل گران، با بررسی تحلیل تکنیکال و کاهش فشار فروش از سوی ماینرها، به نتایجی رسیدند که به طور کلی نشان از جهش قیمت BTC در چند ماه آینده دارد.

ممکن است این سوال در ذهنمان شکل بگیرد که این ثبات قیمت بیت کوین، در چند ماه اخیر نشان از صعود ناگهانی یا نزول قیمت آن دارد؟ تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت بیت کوین بپردازیم. در این مقاله به پاسخ سوالات مهمی خواهیم پرداخت که می توانند به شما در تصمیم گیری های مربوط به سرمایه گذاری کمک کنند.

 

جهش قیمت بیت کوین

 

جهش قیمت BTC تا کجا ادامه خواهد داشت؟

طی تحقیقاتی که تحلیلگران داشتند، به این نتیجه رسیدند که به احتمال زیاد، بیت کوین با یک الگوی بازگشتی 1،2،3 رو به رو است. با توجه به این الگو، پیش بینی آن ها این است که بیت کوین 20 هزار دلار را نقطه مقاومت خود قرار می دهد. الگوی بازگشتی 1.2.3 یک الگوی تکنیکال است که روند بازگشت را نشان می دهد. این روند چه صعودی باشد چه نزولی همان الگوی بازگشتی را نشان می دهد. در این الگو رمز ارزها در تلاش هستند طی مراحل پلکانی به سطح قیمت قبلی خود نزدیک شوند. بر همین اساس، جهش قیمت BTC تا سقف هفته های گذشته نیز محتمل است.

در چند ماه اخیر شاهد فشار فروش زیاد در بازار ارز دیجیتال بوده ایم. این فشار فروش از سمت ماینرها بود، به این صورت که آن ها برای تامین بودجه مورد نیازشان برای استخراج بیت کوین، بیت کوین های قبلی خود را وارد بازار کنند و به فروش رسانند. این فشار فروش از سمت بازار ارز دیجیتال به زودی کاهش پیدا می کند. سرمایه گذاران می توانند برای به حداقل رساندن ضرر خود در محدوده قیمت 19 هزار دلار به پایین، و در صورت افزایش قیمت، بین 21 تا 28 هزار دلار روی قیمت بیت کوین توجه بیشتری داشته باشند.

 

در ماه ژانویه سال 2023 شاهد رسیدن قیمت بیت کوین به بالای 20 هزار دلار بودیم. این جهش قیمت BTC، بهای هر واحد بیت کوین را به بالای 23 هزار دلار هم رساند. با توجه به تحلیل هایی که در بخش بالا خواندید و نظرات تحلیلگران، ممکن است که افزایش قیمت بیت کوین ادامه دار هم باشد. به همین خاطر، از شما دعوت می کنیم که با مطالعه اخبار بیت کوین در بلاگ بیت ایمن، از احتمالات موجود پیرامون جهش قیمت BTC مطلع شوید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها