ادغام اتریوم (Ethereum-Merge) چه زمانی است؟

افراد زیادی منتظر رویداد ادغام اتریوم یا Merge می باشند و انتظار دارند که این رویداد زودتر رخ دهد. اخبار چند روز اخیر نشان می دهد که ممکن است انتظار طرفداران اتریوم زودتر به پایان برسد و رویداد مرج، زودتر اتفاق افتد. تاریخ جدیدی که برای انجام این بروزرسانی بزرگ پیش بینی می شود، 15 سپتامبر (24 شهریور) است. از این رو، در صورتی که اتفاقی غیر قابل پیش بینی رخ ندهد، ادغام اتریوم کمتر از یک ماه دیگر انجام خواهد شد. این رویداد اهمیت بالایی دارد و می تواند شرایط اتریوم را تغییر دهد و روی سایر ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد. به همین دلیل، در بخش بعد رویداد مرج اتریوم را بیشتر به شما معرفی می کنیم تا اگر با آن آشنایی ندارید، اطلاعات لازم را به دست آورید.

 

مرج اتریوم

 

رویداد ادغام اتریوم (Merge)

بروزرسانی مرج یا ادغام Ethereum، مسیر اجماع این شبکه را تغییر خواهد داد. طی این آپدیت بزرگ، سیستم اجماع مبتنی بر اثبات کار در شبکه اتریوم متوقف می شود و جای خود را به سیستم اثبات سهام می دهد. الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) نسبت به اثبات کار (PoW) سرعت بیشتر و هزینه کمتری دارد. علاوه بر این با توجه به ماهیت این سیستم، استخراج اتریوم از بین می رود و ماینرها جای خود را به ولیدیتورها می دهند. بنابراین ادغام اتریوم باعث می شود که این شبکه با سرعت بالاتر و هزینه کمتری کار خود را ادامه دهد. در این صورت استقبال از آن بیشتر خواهد شد و اتریوم به شرایط خوب خود باز خواهد گشت.

گرچه همه این احتمالات در صورتی محقق می شوند که این بروزرسانی موفقیت آمیز باشد و به مشکل نخورد. علاوه بر این، جو کلی بازار و میزان تاثیرپذیری سرمایه گذاران از اتفاق پیش رو نیز اهمیت دارد. به همین دلیل نمی توانیم بگوییم که قیمت اتریوم پس از رویداد مرج قطعا افزایش زیادی را تجربه می کند. با این حال احتمال موفقیت این پروژه با آپدیت جدید بسیار بالاست و می توانیم آینده بهتری را برای اتریوم متصور شویم.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها