آیا قیمت سولانا به 200 دلار خواهد رسید؟

سولانا امروز (28 مهر) در حدود قیمتی 29 دلار در حال معامله است. آخرین قیمت سولانا قبل از اینکه روند نزولی خود را آغاز کند، در حدود قیمتی 200 دلار بوده است. اما حالا فکر می کنیم با گذشت نزدیک به یکسال از آخرین رشد صعودی قیمت SOL، آیا ممکن است مجددا روند صعودی را پیش بگیرد و سقف قبلی خود را بشکند؟ ما در این مقاله به بررسی قیمت سولانا خواهیم پرداخت. خواندن این مقاله برای تصمیم گیری در مورد خرید سولانا به شما کمک می کند، پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

 

پیش بینی قیمت سولانا

 

پیش بینی قیمت سولانا در سال های آینده

قیمت سولانا (SOL) در آبان 1400 (نوامبر 2021) یعنی نزدیک به یک سال پیش به طور عجیبی رشد کرد، و به سقف بی سابقه خود یعنی 258 دلار رسید. رشد قابل توجه دوازده هزار درصدی سولانا، همه معامله گران را متحیر کرد و از آن تاریخ به بعد سولانا به یکی از رقبای سرسخت اتریوم تبدیل شد. ویژگی بارزی که بلاک چین سولانا نسبت به اتریوم دارد، پردازش تعداد تراکنش های بیشتر است. زمانی که یک شبکه قابلیت حفظ کاربری در سطوح بالا را داراست، به اصلاح مقیاس پذیر است. همین ویژگی مقیاس پذیری سولانا باعث شد که طرفداران زیادی پیدا کند و طرفدارانش ویژگی مقیاس پذیری سولانا را باعث رشد شگفت انگیز آن بدانند.

پیش بینی معامله گران در مورد قیمت سولانا این است که احتمالا بین سال های 2023 و 2024 به سقف 149 دلار می رسد. اما تا اواخر سال 2024 به بالای 200 دلار خواهد رسید. گرچه به صورت کلی نمی توانید تنها از روی نظریه کارشناسان تصمیم قطعی برای معامله بگیرید. بهتر است که با توجه به تحلیل خودتان و با نگاه به گوشه ای از نظریه تحلیلگران، درباره سرمایه گذاری روی سولانا تصمیم بگیرید. در این مسیر، صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز شما را همراهی می کند تا بتوانید از آخرین اخبار سولانا مطلع شوید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها