خوش بینی زنان به سرمایه گذاری در بازار کریپتو

شروع فصل زمستان کریپتو، دادههای جدید BlockFi (یک پلتفرم تجارت و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال) نشان میدهد که سرمایهگذاران خانم همچنان نسبت به کریپتو خوشبین هستند و 22 درصد آنها قصد خرید در 12 ماه آینده را دارند. رکود بازار کریپتو برای سرمایه گذاران و همچنین برای کسب و کارهای مرتبط، شرایط سخت و دشواری را ایجاد کرد. با این حال، این امر مانع افزایش تمایل خانم ها به ارزهای دیجیتال نشد. در ادامه این مقاله به بررسی تمایل زنان برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال می پردازیم.

سرمایه گذاری در بازار کریپتو

تمایل زنان به سرمایه گذاری در بازار کریپتو

نظرسنجی جدیدی توسط BlockFi از زنان سراسر آمریکا انجام شد. در این نظرسنجی در مورد دیدگاه ها و مشارکت آنها در صنعت کریپتو بین ماه های سپتامبر 2021 و مارس 2022 سؤال شد. بر اساس این نظرسنجی، از هر 10 زن، یک نفر رمز ارزها  را به عنوان اولین گزینه سرمایهگذاری خود انتخاب کرد. خانم ها  در هر رده سنی، از افراد میان سال تا دختران نوجوان در این نظرسنجی شرکت داشتند. با این وجود، برخی این نظر را داشتند که بازار ارز دیجیتال یک سرمایه گذاری پرخطر است.

نظر فلوری مارکز، موسس و مدیر عامل BlockFi، این است که با آموزش لازم، زنان می توانند با اعتماد به نفس بیشتری در این حوزه فعالیت کنند. همچنین مارکز معتقد است، هر چه بازار نزولی تر باشد زنان سهم بیشتری از بازار کریپتو را به خود اختصاص می دهند.

با وجود موانعی همچون نوسانات بازار کریپتو و همچنین عدم آگاهی و آموزش لازم، بسیاری از زنان جایگاه بالاتری را برای خود می بینند. دادههای نظرسنجی BlockFi نشان میدهد که زنان تمایل بیشتری به نگه داری یا هولد رمز ارزها دارند. بیشتر آن ها نقش هولدر را در بازار کریپتو (رمز ارز) را ایفا می کنند و بهترین سرمایه گذاری بلند مدت را نگه داری بیت کوین می دانند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها