نحوه برداشت و انتقال یس کوین به تون کیپر و آموزش خرید و فروش yescoin در بیت ایمن

یس کوین یکی از مهم‌ترین ایردراپ های تلگرامی است که در سبک بازی‌های Tap to Earn طراحی شده است و شباهت‌های زیادی به هم نوعان خود یعنی همستر کامبت و تپ سواپ دارد اما عملکرد آن‌ها با یکدیگر متفاوت‌اند. در بازی یس کوین دیگر خبری از ضربه‌های متعدد نیست و شما باید با سرعت بالا انگشت خود را بر روی صفحه بازی بکشید تا بتوانید سکه‌های بیشتری به دست آورید. به صورت کلی این بازی از بخش‌ها و آیتم‌های متعددی تشکیل شده است که هر یک از این بخش‌ها می‌توانند منجر به افزایش تعداد سکه‌های یس کوین شوند.

البته اکنون که با بازی یس کوین آشنا شدید بهتر است بدانید که فرصت زیادی تا شرکت در بازی یس کوین زمان باقی نیست، زیرا توسعه دهندگان این بازی قصد دارند به زودی عرضه ارز یس کوین را آغاز کنند. برهمین اساس ما در این مقاله قصد داریم نحوه انتقال یس کوین را به کیف پول تون کیپر به شما معرفی کنیم.

 

آموزش دریافت توکن های یس کوین

 

آموزش دریافت توکن های یس کوین

همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم توسعه دهندگان بازی یس کوین اعلام کرده‌اند که تا چند روز دیگر رمز ارز بومی این بازی عرضه می‌شود و شما می‌توانید توکن های به دست آمده از بازی را به کیف پول ارز دیجیتال انتقال دهند و از فروش آن‌ها به در آمد برسند. البته بهتر است بدانید که توسعه دهندگان این بازی مدتی است که آیتم جدیدی به نام اتصال به کیف پول ارز دیجیتال را به بازی اضافه کرده‌اند تا با انجام این فرایند هر زمان ارز یس کوین عرضه شد دارایی‌های به دست آمده از بازی به صورت اتومات به کیف پول ارز دیجیتال منتقل شود.

البته از آنجایی که ارز یس کوین بر روی بستر تون راه اندازی می‌شود کاربران باید برای پرداخت کارمزد انتقال یس کوین به کیف پول ارز دیجیتال تون کوین پرداخت کنند. از همین رو پیش از انجام هر کاری ابتدا باید به خرید تون کوین بپردازید و آن‌ها را به کیف پول ارز دیجیتال انتقال دهید تا بتوانید توکن های به دست آمده از بازی را برداشت کنید. به صورت کلی ارز تون کوین بر روی بستر تون راه اندازی شده است و بسیاری از صرافی های شناخته شده خارجی از این رمز ارز پشتیبانی می‌کند.

در این بین صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز مدتی است که ارز تون کوین را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کرده است برهمین اساس تنها با گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت می‌توانید به خرید تون کوین بپردازید و به کیف پول تون کیپر انتقال دهید.

 

آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات yescoin

 

آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات yescoin

پس از خرید تون کوین و انتقال آن به کیف پول تون کیپر ابتدا باید وارد بازی یس کوین شوید سپس در میان بخش‌های مختلف این بازی گزینه My را انتخاب کنید در این صورت صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود. به صورت کلی این بخش از دو آیتم متفاوت به نام Connect Ton Wallet و My Journey تشکیل شده است که شما برای اتصال کیف پول تون کیپر به بازی یس کوین باید گزینه Connect Ton Wallet را انتخاب کنید.

در این صورت بازی یک سری کیف پول ها را به شما معرفی می‌کند که از بهترین آن‌ها می‌توان به کیف پول تون کیپر و کیف پول تلگرام اشاره کرد. البته از انجایی که ما در این مقاله قصد داریم نحوه انتقال یس کوین به کیف پول تون کیپر را به شما آموزش دهیم باید بر روی گزینه کیف پول تون کیپر کلیک کنید. در این صورت اگر کیف پول تون کیپر را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده باشید بازی به صورت خودکار شما را به کیف پول تون کیپر انتقال می‌دهد از همین رو باید گزینه Connect wallet را انتخاب کنید.

در قدم بعدی ولت از شما رمزی را می‌خواهد که برای کیف پول خود در نظر گرفته‌اید بنابراین پس از وارد کردن رمز، کیف پول به بازی یس کوین متصل می‌شود و هر زمان ارز یس کوین لیست شد توکن های به دست آمده از ایردراپ به صورت خودکار در کیف پول شما قرار می‌گیرد.

 

نحوه واریز یس کوین از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

 

نحوه واریز یس کوین از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

پس از انتقال یس کوین به کیف پول تون کیپر در صورتی که بخواهید رمز ارزهای خود را به فروش بگذارید می‌توانید به انتقال یس کوین به صرافی بیت ایمن بپردازید. زیرا صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن قصد دارد پس از عرضه یس کوین این رمز ارز را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کند. برای انتقال یس کوین به صرافی بیت ایمن ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود در بیت ایمن شوید سپس در سمت راست سایت در میان گزینه‌های متفاوت، گزینه کیف پول را انتخاب کنید. در این صورت صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که در این بخش باید به سراغ گزینه واریز بروید و در قسمت واریز کوین نام یس کوین را انتخاب کنید.

در قدم بعدی باید شبکه مورد نظری که برای این رمز ارز مد نظر دارید را انتخاب کنید البته از آنجایی که یس کوین بر روی بستر تون راه اندازی می‌شود، شما تنها یک گزینه برای انتقال یس کوین دارید آن هم شبکه تون است. بنابراین پس از انتخاب شبکه TON بر روی گزینه دریافت آدرس واریز کلیک کنید، از آنجایی که ارز یس کوین از تگ ممو یا همان کامنت برخوردار است با انتخاب گزینه دریافت آدرس واریز یک اخطار برای شما ظاهر می‌شود که در این اخطار ذکر شده که اگر در زمان انتقال یس کوین تگ ممو را وارد نکنید چه عواقبی پیش روی شما وجود دارد.

پس از مطالعه این اخطار باید تیک مسئولیت وارد نکردن کامنت را می‌پذیرم را فعال کنید و بر روی گزینه تایید کلیک کنید. پس از انجام این مراحل آدرس واریز و تگ ممو برای شما نمایش داده می‌شود از همین رو تمامی این اطلاعات را کپی کنید و در کیف پول تون کیپر جایگذاری کنید تا انتقال یس کوین به درستی انجام شود.

 

نحوه خرید و فروش yescoin در بیت ایمن

 

نحوه خرید و فروش yescoin در بیت ایمن

اکنون که با نحوه انتقال یس کوین به صرافی بیت ایمن آشنا شدید بهتر است بدانید در صورتی که بخواهید رمز ارزهای به دست آمده از بازی را به فروش بگذارید یا حتی اگر از ایردراپ یس کوین جا مانده‌اید و قصد دارید به خرید این رمز ارز بپردازید کافی است ابتدا وارد اکانت کاربری خود در بیت ایمن شوید سپس در سمت راست سایت گزینه معاملات را انتخاب کنید، در این صورت دو گزینه متفاوت به نام معامله آسان و معامله حرفه‌ای به شما نمایش داده می‌شود.

به صورت کلی معامله آسان یا همان مارکت اوردر (Market Order) یکی از روش‌های معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال است که در این روش می‌توانید به سرعت براساس قیمت لحظه‌ای بازار به خرید و فروش یس کوین یا سایر ارزهای دیجیتال بپردازید. معامله حرفه‌ای یا همان سفارش محدود (Limit Order) نیز یکی از مهم‌ترین اصطلاحات ترید ارز دیجیتال است که در این روش می‌توانید قیمت معامله را مشخص کنید. در این صورت هر زمان بازار به قیمت پیشنهادی شما رسید معامله به صورت اتومات انجام می‌شود. با در نظر داشتن این موضوع می‌توانید بر اساس استراتژی معاملاتی که مد نظر دارید از این دو روش معاملاتی استفاده کنید و به خرید و فروش ارز یس کوین بپردازید.

 

جمع بندی

بازی یس کوین یکی از بهترین ایردراپ های تلگرامی است که در سبک بازی‌های Tap to Earn طراحی شده است و به دلیل ساز و کار متفاوت توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. به صورت کلی بازی یس کوین مانند سایر ایردراپ های تلگرامی به شکل کلیکی طراحی نشده است و از طراحی متفاوتی برخوردار است از همین رو با ورود به این بازی سکه‌های معلقی را می‌بنییم که باید با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه بازی سکه‌ها را به دست آوریم.

اکنون که با این بازی آشنا شدید بهتر است بدانید که فرصت زیادی تا به دست آوردن سکه های یس کوین باقی نمانده است زیرا توسعه دهندگان این بازی اعلام کرده‌اند که به زودی ارز یس کوین عرضه می‌شود. برهمین اساس بسیاری از بازیکنان به تکاپو افتادند تا بتوانند در زمان باقی مانده سکه‌های بیشتری دریافت کنند و بازی را به کیف پول ارز دیجیتال متصل کنند تا هر زمان این رمز ارز عرضه شد انتقال یس کوین به کیف پول ارز دیجیتال به صورت اتومات انجام شود.

از همین رو ما در این مقاله نحوه انتقال یس کوین را به کیف پول تون کیپر توضیح دادیم و به آموزش خرید و فروش یس کوین در صرافی بیت ایمن پرداختیم تا بتوانید بازی یس کوین را به کیف پول از دیجیتال متصل کنید و هر زمان این رمز ارز لیست شد توکن های به دست آمده از بازی به صورت اتومات درون کیف پول شما قرار گیرد.

 

سوالات متداول

ارز یس کوین چه زمانی لیست می شود؟

طبق داده‌های به دست آمده تیم توسعه دهنده بازی یس کوین قصد دارد ارز یس کوین را در تاریخ 5 اکتبر (14 مهر ماه) عرضه شود. البته بهتر است بدانید که تاریخ عرضه این رمز ارز ممکن است تغییر کند.

آیا بازی یس کوین پس از لیست شدن ادامه خواهد داشت؟

در چند ماه اخیر ایردراپ های متفاوتی معرفی شده است که بعضی از آن‌ها همچون نات کوین پس از عرضه به پایان رسیدند و تعدادی از ان‌ها همچون کتیزن پس از عرضه نیز ادامه داشتند. پس می‌توان گفت این موضوع کاملا به تیم توسعه دهنده و اهدافی که مد نظر دارند بستگی دارد.

قیمت ارز یس کوین چقدر است؟

تا پیش از عرضه ارز یس کوین نمی‌توان قیمت آن را به صورت دقیق اعلام کرد. البته پس از اعلام خبر لیست شدن ارز یس کوین تعدادی از سایت‌ها و پلتفرم‌ها بر اساس پری مارکت قیمت یس کوین را به صورت روزانه اعلام می‌کنند، اما تمای این قیمت‌ها براساس حدس و گمان است و صحت ندارد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها