تحلیل پنکیک سواپ (CAKE)؛ سه شنبه 25 خرداد 1400

در پست قبلی ارز دیجیتال پنکیک سواپ را به شما معرفی کردیم. در این مقاله، قصد داریم تا این ارز را به طور کامل تحلیل کنیم. اگر تحلیل های قبلی ما که مربوط به دیگر رمز ارزها بوده را خوانده باشید، با روال آن ها آشنا هستید. طبق معمول برای آن دسته از دوستانی که مقاله معرفی ارز را نخوانده اند، مقدمه ای فراهم کرده ایم. در این مقدمه می توانید یک آشنایی مختصر و مفید با ارزی که می خواهیم تحلیل کنیم داشته باشید. امروز این ارز پنکیک سواپ است. در ادامه به معرفی، تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال و آموزش خرید آن می پردازیم.

 

معرفی ارز دیجیتال CAKE

ارز دیجیتال پنکیک سواپ که با نماد CAKE نشان داده می شود، یکی از ارزهای حوزه دیفای است. دیفای به معنای امور مالی غیرمتمرکز می باشد و خانواده سواپ در آن نقش پررنگی دارد. یونی سواپ محبوب ترین ارز دیجیتال در این حوزه است که رتبه 10 بازار کریپتوکارنسی را در اختیار دارد. یونی سواپ و پنکیک سواپ، هر دو صرافی غیرمتمرکز یا به اصطلاح DEX هستند. یونی بر بستر شبکه اتریوم و پنکیک روی بلاک چین هوشمند بایننس بنا شده اند. تنوع ارزی یونی سواپ خیلی بالاتر است اما کارمزد بیشتری هم دریافت می کند. علت این تفاوت کارمزد، بلاک چین های مربوط به این دو ارز است. کارمزد شبکه اتریوم از بایننس بیشتر می باشد.

توکن CAKE در سپتامبر سال گذشته میلادی (2020) عرضه شد. این ارز در مدت کوتاهی توانست رشد چشم گیری داشته باشد. این رشد جایگاه آن را تا رتبه 30 بازار ارتقا داد. می توان منتظر پیشرفت آن در ماه ها و سال های آینده بود.

 

تحلیل پنکیک سواپ (CAKE)

 

 

تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ

حال که با این ارز آشنایی نسبی پیدا کردید، می توانیم به تحلیل آن بپردازیم. در این تحلیل از نمودار فعلی پنکیک سواپ کمک گرفته ایم. این تحلیل در تایم فریم 4 ساعته مقیاس لگاریتمی صورت گرفته است. بد نیست قبل از رفتن به بخش بعد، بدانیم که تحلیل پنکیک سواپ به ما چه کمکی می کند؟ با تحلیل نمودار CAKE چند عامل مهم در تصمیم گیری و سرمایه گذاری شما شکل می گیرد و یا تغییر می کند. این عوامل می توانند منجر به سود گیری بالاتر شما شوند.

  • آشنایی با ارکان مختلف تحلیل تکنیکال
  • اصلاح اشتباهات در تحلیل های شخصی
  • آشنایی با تحلیل دیگر تحلیل گران
  • شناخت رفتار نمودارها
  • شناخت زمان مناسب ورود و خروج در بازار

در تصویر زیر، نمودار پنکیک سواپ را مشاهده می کنید. در این تصویر نقاط حمایتی و مقاومتی و ورود به بازار و خروج از آن مشخص شده است. سعی کنید حتما برای خود حد ضرری در نظر بگیرید و اگر قابل ثبت بود، آن را در معاملات خود ثبت کنید.

 

تحلیل پنکیک سواپ (CAKE)

 

تحلیل فاندامنتال پنکیک سواپ

این ارز به تازگی معرفی شده است و راه زیادی برای اثبات خود دارد. با این حال، تا کنون عملکرد راضی کننده ای داشته و قابلیت های آن در آینده بسیار تقاضا خواهند داشت. اگر این ارز بتواند روند خود را همچنان حفظ کند، احتمال می رود که در ماه های آینده از پر سود ترین ارزهای دیجیتال باشد. با این حال هیچ چیز در بازار کریپتوکارنسی قطعی نیست و باید منتظر اتفاقات بعد باشیم. این ارز پتانسیل بالایی برای رشد دارد و در صورت حفظ عملکرد خوب خود، رتبه اش در بازار را ارتقا خواهد داد.

 

خرید توکن CAKE

توکن کیک را می توانید با کم ترین کارمزد و به راحتی از صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن بخرید. بیت ایمن این خرید را برای شما بسیار ساده و لذت بخش کرده است. با ورود به صفحه اصلی سایت بیت ایمن و کلیک روی گزینه ثبت نام، ارز دیجیتال پنکیک سواپ را به جمع دارایی های خود اضافه کنید! چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، می توانید در هر ساعت از شبانه روز، با پشتیبانان ما از طریق پنل پشتیبانی سایت، در ارتباط باشید.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها