کسب درآمد از دعوت دوستان در صرافی بیت ایمن

این روزها به دلیل ضررهای زیادی که فعالان حوزه بورس متحمل شدند قصد دارند با ورود به بازار ارز دیجیتال و خرید رمز ارزها ضررهای قبلی را جبران کنند. برهمین‌اساس شروع به خرید یا استخراج رمز ارزها می‌کنند اما برای کسب‌درآمد از بازار ارزدیجیتال راه‌دیگری نیست وجود دارد. کسب‌درآمد از روش دعوت دوستان همان روشی می‌باشد که می‌توانید بدون خرید رمز ارزها یا استخراج آن‌ها از بازار ارز دیجیتال کسب‌درآمد کنند. ما در پست قبل، نحوه ثبت‌نام و احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن به‌شما آموزش داده‌شد.

اکنون قصد داریم تا شما را با شیوه کسب‌درآمد از طریق دعوت دوستان در این صرافی‌آنلاین آشنا کنیم تا بتوانید با دعوت دوستانتان در صرافی بیت ایمن منبع‌درآمد داشته‌باشید. با دعوت دوستان خود به صرافی بیت‌ایمن و انتخاب گزینه‌اول یعنی لینک 30% با هر معامله‌ای که توسط فرد یا افراد دعوت‌شده انجام‌شود، 30% از کارمزد معامله آن به‌شما تعلق می‌گیرد. این یعنی شما با دعوت دوستان خود، به‌نوعی با صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن شریک می‌شوید. در این شراکت، 30% از سود حاصل‌شده به‌شما تعلق می‌گیرد. هر چقدر که افراد بیشتری را دعوت کنید و افراد دعوت‌شده معاملات بیشتری داشته‌باشند، سود شما هم بیشتر خواهد بود. البته می‌توانید مقداری از این سود را هم با خود دوستانتان شریک شوید.

 

نحوه استفاده از کد و لینک دعوت دوستان

لینک‌هایی که در قسمت دعوت دوستان در سایت صرافی بیت ایمن مشاهده می‌کنید در میزان سودهی با یکدیگر متفاوت هستند. اولین لینکی که می‌توانید از آن کسب‌درآمد کنید، لینک سودهی 30% است. یعنی به‌طور کلی کارمزد هر معامله‌ای که توسط شخص دعوت‌شده انجام می‌شود شامل 30% تخفیف می‌باشد که تمام این 30% سود به شما تعلق می‌گیرد.

اکنون اگر می‌خواهید در این روش سوددهی دوستانتان نیز با شما شریک شوند و تخفیفی برای آن‌ها قائل شوید می‌توانید از لینک‌های دوم و سوم استفاده کنید. لینک‌دوم لینک 20% است که فرد دعوت‌شونده با انجام هر معامله‌ای شامل 30% تخفیف در کارمزد می‌شود، که 20% از آن سود به شما و 10% از آن به خود فرد معامله‌کننده تعلق می‌گیرد.

با انتخاب آخرین لینک که لینک 15% است، سود 30 درصدی به‌صورت برابر بین شما و فرد دعوت‌شونده تقسیم می‌شود و به هر دو نفر 15% سود تعلق می‌گیرد. بر اساس آشنایی با لینک‌های دعوت دوستان، شما می‌توانید به‌راحتی تصمیم بگیرید که کدام لینک را برای دوستان در نظر بگیرید و با آن ثبت‌نام انجام دهند. البته در تصویر زیر، به‌صورت ساده‌تر می‌توانید نحوه کسب‌درآمد از روش دعوت دوستان را مشاهده کنید.

 

سود دعوت دوستان

 

این کار به‌سادگی هر چه تمام‌تر انجام می‌شود. فقط باید به بخش «دعوت دوستان» خود وارد شوید و یکی از لینک‌ها یا کدهای داده‌شده را کپی کنید و برای دوستان خود بفرستید. توضیحات مختصر مربوط به هر کد و لینک در کنار آن نوشته‌شده است و به یاد داشته‌باشید هیچ‌محدودیتی در استفاده از لینک‌ها وجود ندارد و به‌تعداد نامحدود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

انجام معامله در صرافی بزرگ بیت ایمن

در نظر داشته‌باشید که انجام ثبت‌نام و احراز هویت برای دسترسی به لینک‌ها و کدهای دعوت الزامی است. یعنی در ابتدا باید ثبت‌نام و احراز هویت شما تکمیل شود تا استفاده از لینک‌ها برای شما امکان‌پذیر باشد و بتوانید آن‌ها را برای دوستان خود ارسال کنید. پس ابتدا ثبت‌نام و احراز هویت خود را مطابق دستورالعمل پست قبل انجام‌دهید و سپس اقدام به دعوت دوستان خود کنید.

برای دعوت دوستان نیاز به‌ انجام هیچ‌گونه معامله و پرداخت هزینه‌های جانبی ندارید. فقط کافی‌است ثبت‌نام و احراز هویت خود را تکمیل کنید. بعد از انجام این کار، امکان معامله ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین و تتر و اتریوم هم برای شما فراهم می‌شود. البته باید دقت‌کنید که برای کسب‌درآمد از طریق لینک دعوت دوستان زمانی که دوستانتان قصد ثبت‌نام دارند باید لینک دعوت دوستان را وارد کنند. اما  اگر کد دعوت دوستان را در زمان ثبت‌نام وارد نکنند و روند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند دیگر قادر به استفاده از این کد نمی‌باشند و در این بین نه سودی برای شما لحاظ می‌شود نه تخفیفی برای آن‌ها در نظرگرفته می‌شود

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Maleki
Maleki
2 سال قبل

تابحال چندین نفر از دوستامو دعوت کردم و سود معرفیشونم برام واریز شده عالیه😎

Javad
Javad
2 سال قبل

سلام این کد دعوتا برای یه مدت مشخص هستن؟ یا دائمی سود و میشه دریافت کرد

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  Javad

سلام دوست عزیز
کد ها ثابت هستند و تا هر زمانی که فرد دعوت شده توسط شما معامله ای انجام دهد، درصدی از کارمزد طبق نوشته مقاله به شما تعلق میگیرد

ساناز نعمتی
ساناز نعمتی
2 سال قبل

سلام فقط اول ثبت نام میشه کد دعوت وارد کرد یا داخل پنل هم بعد ثبت نام میشه کد رو زد؟؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  ساناز نعمتی

سلام
اول ثبت نام و اهراز هویت انجام میشه بعد