تحلیل اتریوم (ETH)؛ شنبه 12 تیر 1400

اتریوم یکی از قدرتمند ترین پروژه های بلاک چینی و بزرگ ترین آلت کوین در بازار کریپتوکارنسی است. ارز دیجیتال اتریوم را می توان بعد از بیت کوین، ارزشمند ترین رمز ارز موجود در بازار دانست. دلایل زیادی بر این ادعا دلالت می کنند که در پست قبل آن ها را بیان کردیم. اگر پست معرفی اتریوم را مطالعه نکرده اید، می توانید این مقدمه کوتاه را درباره این ارز بخوانید تا برای تحلیل آن آماده شوید.

اتریوم یک پروژه چند جانبه بلاک چینی است که توسط ویتالیک بوترین در سال 2013 شروع به کار کرد. فعالیت این شبکه و ارز دیجیتال آن تا سال 2015-2016 ادامه داشت. بر اثر حمله هکری انجام شده بر روی این شبکه، بنا بر توافق فعالان، یک هارد فورک روی این شبکه انجام شد. از آن به بعد، نام اتریوم به دو شبکه اتریوم کلاسیک (اتریوم قبلی) و اتریوم (اتریوم جدید)، اختصاص پیدا کرد. در این پست به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارز دیجیتال اتریوم می پردازیم. با بررسی این تحلیل ها، می توانید تصمیم بهتری برای خرید این رمز ارز محبوب بگیرید.

 

قیمت ارز دیجیتال ETH

 

قیمت اتریوم

ارز دیجیتال اتر یا همان اتریوم که با نماد ETH نشان داده می شود، 2,220 دلار قیمت دارد. قیمت این رمز ارز، از دیروز تا کنون 8% افزایش یافته است. در بازه هفتگی هم قیمت اتریوم رشدی 25 درصدی را تجربه کرده است! این قیمت ها لحظه ای هستند و با انجام هر معامله تغییر می کنند. برای به روز بودن و اطلاع از قیمت لحظه ای اتریوم، می توانید صفحه اصلی سایت بیت ایمن را چک کنید. قیمت اتریوم در حال حاضر معادل 56 میلیون تومان می باشد. این ارز با ارزشی 259 میلیارد دلاری، در رتبه 2 بازار کریپتوکارنسی قرار دارد. اتریوم در حال حاضر مشغول نزدیک شدن به 30 دارایی ارزشمند جهان می باشد!

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ETH

ارز دیجیتال ETH در تصویر زیر به صورت تکنیکال تحلیل شده است. در این تصویر، نمودار اتریوم را در تایم فریم روزانه (D) ملاحظه می فرمایید. نقاط حمایتی و مقاومتی پیش روی این ارز مشخص هستند و می توان از آن ها در معاملات کمک گرفت. اگر قصد خرید یا فروش این ارز را دارید، سعی کنید حتما پیش از آن، تحلیل تکنیکال اتریوم را ببینید. این یکی از تحلیل های تکنیکال ارائه شده است، که به ما موقعیت اتریوم را نشان می دهد. با بسته شدن کندل هفتگی اتریوم در دو روز آینده، تکلیف این ارز برای روزهای بعدی نیز مشخص خواهد شد.

 

تحلیل تکنیکال اتریوم (ETH)

 

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال ETH

اتریوم یکی از پروژه های فوق العاده قدرتمند از نظر بنیادی است. در تحلیل فاندامنتال اتریوم بر اساس شاخص FCAS، عدد باورنکردنی 974 از 1000 ظاهر می شود! این یعنی اتریوم در سطح S، بالاترین سطح موجود برای ارزهای دیجیتال قرار می گیرد. پایین تر از این سطح و در سطح A، آلت کوین های محبوب و خوبی مثل کاردانو، لایت کوین و بیت کوین کش قرار می گیرند. با این حال، این ارزها هنوز هم برای رقابت با اتریوم راه زیادی را در پیش دارند. اتریوم با کسب مطلوب ترین نتایج از معیارهای فاندامنتالی نظیر FCAS، NVT و ROI، در رده ارزهای دیجیتال آینده دار با جای رشد بسیار بالا قرار می گیرد.

NVT شاخص نسبی حجم بازار به تراکنش های روزانه است. ROI هم نرخ بازگشت سرمایه یا سود حاصل شده از زمان عرضه تا کنون می باشد. FCAS هم امتیازی است که ارزها بر اساس عملکرد خود، در تحلیل بنیادی یا فاندامنتال دریافت می کنند. علاوه بر همه این نکات تخصصی، اخبار پیرامون اتریوم هم مثبت است و با انتشار اتریوم 2.0، انتظار می رود شرایط از الان هم بهتر شود.

 

خرید اتریوم

اگر با خواندن معرفی و تحلیل اتریوم، تصمیم به خرید این ارز گرفته اید، صرافی آنلاین بیت ایمن می تواند مرجعی مناسب برای شما باشد. با انجام ثبت نام و احراز هویت در این صرافی، می توانید با ثروتمند ترین افراد دنیا در شبکه اتریوم شراکت کنید! سود احتمالی اتریوم در سال های نزدیک، می تواند شما را به خیلی از چیزهایی که می خواهید برساند. فقط با کمی صبر و حوصله، می توانید خرید اتریوم را به بهترین سرمایه گذاری عمرتان تبدیل کنید!

 

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها