تحلیل کاردانو (ADA)؛ شنبه 29 خرداد 1400

ارز دیجیتال کاردانو که یک رقیب جدی برای اتریوم می باشد، در پست قبل معرفی شد. افراد زیادی این ارز را خریده اند و از خرید آن سود برده اند. با بررسی عملکرد کاردانو در چند وقت اخیر، می توانیم دید بهتری نسبت به آن پیدا کنیم. طبق روال همیشه، ابتدا با کاردانو به صورت مقدماتی آشنا می شویم و سپس به تحلیل آن می پردازیم. تحلیل کاردانو در دو قالب تکنیکال و فاندامنتال و به صورت 1 ساعته، 4 ساعته یا روزانه انجام می شود.

 

معرفی رمز ارز کاردانو

کاردانو یک ارز رمز نگاری شده است که دارای شبکه اختصاصی می باشد. شبکه کاردانو در سال 2015 شروع به طرح ریزی کرد و در سال 2018 برای اولین بار، عرضه سکه خود را انجام داد. ارز دیجیتال مخصوص شبکه کاردانو ADA نام دارد که آن را می توان در بالای لیست بازار کریپتوکارنسی پیدا کرد. در این بازار فقط 4 نام بالاتر از کاردانو دیده می شوند که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد. کاردانو از نظر عملکرد، شباهت های زیادی با اتریوم دارد. به واسطه همین شباهت ها، کاردانو را رقیب بزرگ اتریوم می دانیم. در بین رقبای اتریوم، می توانیم کاردانو را نزدیک ترین تعقیب کننده آن بدانیم. شباهت اصلی این دو شبکه، استفاده از قرارداد هوشمند است. در پست قبل قرارداد هوشمند را به زبان ساده توضیح داده بودیم.

 

معرفی کاردانو

 

قیمت ارز دیجیتال ADA

ارز دیجیتال ADA یا همان کاردانو در حال حاضر قیمتی معادل 1.44 دلار دارد. این مبلغ حدود 1.5 دلار است و با اوج قیمت کاردانو در یک سال اخیر، حدود 1 دلار فاصله دارد. کاردانو در این یک سال تا مرز 2.5 دلار هم صعود قیمت داشت! سهم 45,849,295,914 دلاری ارز دیجیتال کاردانو از بازار کریپتو، این رمز ارز را در رتبه 5 بازار قرار داده است. نام های بیت کوین، اتریوم، تتر و بایننس کوین، بالاتر از کاردانو به چشم می خورند. درباره قیمت کاردانو در چند ماه و چند سال آینده، صحبت های زیادی شده است. تحلیل گران بزرگ، عموما خبر از رشد قیمت انفجاری کاردانو داده اند.

 

تحلیل تکنیکال کاردانو

بسیاری از دوستانی که این تحلیل را مشاهده می کنند، با قواعد تحلیل تکنیکال آشنایی ندارند. از این رو، سعی می کنیم که توضیحات را به ساده ترین زبان ممکن به شما ارائه کنیم. در تصویر زیر، هر چیزی که برای یک معامله سودبخش نیاز دارید مشخص شده است. نقطه خرید و فروش، خطوط حمایت و مقاومت و قیمت. می توانید از این تحلیل برای دقیق تر بودن استراتژی معاملاتی خود استفاده کنید. اگر نظر متفاوتی داشتید یا نکته ای به ذهنتان رسید، می توانید آن را در قسمت نظرات بیان کنید. تحلیل تکنیکال کاردانو در تایم فریم 4 ساعته مقیاس لگاریتمی را در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

تحلیل تکنیکال ADA

 

تحلیل فاندامنتال رمز ارز ADA

همه شواهد، از رشد قیمت کاردانو در آینده خبر می دهند. مهم ترین مانع بر سر راه کاردانو، نسخه دوم اتریوم می باشد. اتریوم در این نسخه ایرادات اساسی شبکه خود را رفع کرده و یا بهبود بخشیده است. با توجه به اعتبار بیشتری که اتریوم دارد، این امر می تواند موجب رشد چشمگیر آن شود. اگر اتریوم 2.0 نتواند انتظارات را برآورده کند، اصلی ترین مقصد سرمایه گذاران در حوزه قرارداد هوشمند، کاردانو خواهد بود. در حال حاضر بسیاری از حامیان اتریوم، در حال مهاجرت به شبکه کاردانو هستند. تحلیل گران زیادی هم معتقد اند که کاردانو، آخرین سقف قیمت ثبت شده اش را خواهد شکاند.

برای خرید کاردانو و چندین ارز دیجیتال دیگر از جمله اتریوم، در صرافی بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنید. اگر سوالی برایتان پیش آمد، از طریق پنل پشتیبانی سایت، با تیم پشتیبانی ارتباط بر قرار کنید.

 

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها