تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ CAKE؛ تاریخ 11 تیر 1403

ارز پنکیک سواپ که با نماد CAKE شناخته می‌شود به عنوان توکن اصلی صرافی پنکیک سواپ به شمار می‌آید. صرافی پنکیک سواپ یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) به شمار می‌رود که بر بستر زنجیره هوشمند بایننس شکل گرفته است. صرافی‌های غیرمتمرکز تحت نظر هیچ نهاد یا شخص ثالثی فعالیت ندارند و برای استفاده از آنها نیاز نیست سرمایه خود را در کیف پول مربوط به صرافی نگه دارید. استفاده از این صرافی ها تنها با اتصال کیف پول شخصی به صرافی امکان پذیر است.

امروز 11 تیر 1403، تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ CAKE را ارائه خواهیم کرد و به بیان وضعیت کلی این ارز و محدوده‌های مهم قیمت که شامل مقاومت و حمایت‌ها می‌شوند می‌پردازیم. توجه کنید که رمزارز CAKE به سبب اینکه یکی از مهم ترین توکن‌های زنجیره هوشمند بایننس می‌باشد از اهمیت بالایی در بازار برخوردار است و معمولا مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد. بنابراین تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ به تصمیم گیری شما در مورد خرید این ارز مهم کمک خواهد کرد.

در حال حاضر مارکت کپ پنکیک سواپ 574 میلیون دلار می‌باشد و در رتبه 104 بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. توجه کنید که این رتبه ملاک برتری نبوده و صرافا بیانگر حجم سرمایه در گردش یک توکن است.

 

آیا زمان خرید پنکیک سواپ CAKE است؟

برای یافتن زمان مناسب خرید پنکیک سواپ است لازم است در ابتدا روند کلی قیمت این ارز را مشخص کنیم. برای تعیین روند قیمت بهتر است تایم فریم معاملاتی خود را بالاتر از 1 ساعته تنظیم کنیم تا دید جامع‌تری از بازار داشته باشیم. منظور از دید منطقی این است که کندل ها تثبیت زمانی بیشتری دارند و از هیجانات مقطعی دورتر هستند. با تنظیم تایم فریم معاملاتی برروی 4h در سایت tradingview تحلیل تکنیکال CAKE را پیش می‌بریم.

 

آیا زمان خرید پنکیک سواپ CAKE است؟

 

در نمودار تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ مشاهده می‌شود که پس از تشکیل الگوی سقف دو قلو در قیمت 5 دلار، روند ریزشی این توکن ادامه داشته و تا محدوده مهم حمایتی 2.5 دلار نیز پیش رفته است. این محدوده حمایتی تا حدودی مانع از ریزش بیشتر قیمت شد اما در نهایت توان خود را از دست داد و قیمت به کانال پایین تر سقوط کرد. قیمت پنکیک سواپ پس از تکمیل پولبک به ناحیه شکسته شده 2.5 دلار روند نزولی خود را تایید کرده و پتانسیل رسیدن به محدوده 1.5 دلار را نیز دارد.

توصیه می‌شود اگر قصد خرید این ارز را دارید مدتی صبر کنید تا قیمت تکلیف خود را با سطوح مهم حمایتی مشخص کند. ضمنا زمانی می‌توانید به شروع روند صعودی امیدوار باشید که قیمت CAKE به بالای 2.5 دلار بازگردد.

 

شرایط نوسان گیری پنکیک سواپ CAKE چگونه است؟

برای تعیین شرایط نوسان گیری پنکیک سواپ تایم فریم معاملاتی خود را به 30 دقیقه تغییر می‌دهیم تا بیشتر در معرض نوسانات بازار قرار بگیریم.

 

شرایط نوسان گیری پنکیک سواپ CAKE چگونه است؟

 

اگر به نمودار تحلیل تکنیکال CAKE در این تایم فریم دقت کنید اولین موردی که به چشم می‌خورد تثبیت قیمت پایین تر از 2.2 دلار و رسیدن به محدوده حمایتی 2.1 دلار است. اگر دقیق‌تر شوید متوجه الگوی سقف دو قلو در محدوده 2.2 دلار خواهید شد که یک نشانه قوی از ریزش قیمت می‌باشد و اندیکاتور rsi ضمن همگرایی با قیمت این روند را تایید می‌کند. با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد که احتمال موفقیت در موقعیت های sell بیشتر خواهد بود وبا رعایت نکات مربوط به مدیریت ریسک و سرمایه می‌توانید وارد این پوزیشن‌ها بشوید.

 

سخن آخر

توکن پنکیک سواپ با وجود اهمیت و پتانسیلی که در بازار ارزهای دیجیتال دارد فعلا درگیر یک روند نزولی شده اما این روند نزولی نمی‌تواند نشانه‌ای از ضعف فاندمنتال این توکن باشد. چرا که طبیعت بازارهای مالی توام با صعود و فرود می‌باشد. بنابراین اگر قصد خرید توکن پنکیک سواپ را دارید برای بهره بردن بیشتر از پتانسیل‌های این ارز اجازه دهید تا پس از برخورد با نواحی مهم قیمت، تاییدیه‌های کندلی را بگیرید و سپس خرید خود را عملی کنید. در تایم فریم 30 دقیقه‌ای هم چون نشانه‌های مبنی بر ریزش قیمت بیشتر می‌باشند بهتر است توجه خود را به پوزیشن های Sell معطوف کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها