آیا ETF های اتریوم شکست می خورند؟

به گزارش u.today جی‌پی مورگان پیش‌بینی کرده است که ETF‌ های اتریوم با شکست مواجه می‌شوند، اما برخی دیگر از تحلیلگران معتقدند که آنها موفق خواهند بود. تحلیلگران و کارشناسان برجسته در مورد پیش‌بینی عملکرد صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) پس از راه‌اندازی موردانتظار آن‌ها، اختلاف نظر دارند.

جیمز سیفارت از بلومبرگ اخیراً در مورد این احساس صحبت کرده است. این تحلیلگر می‌گوید که نیمی از مخاطبان او فکر می‌کنند که ETFهای اتریوم که حداقل 20 درصد از دارایی‌های ثبت شده توسط ETF‌ های بیت کوین را جذب می‌کنند، بسیار نزولی در نظر گرفته می‌شوند. درعین حال، نیمی دیگر چنین جریان‌هایی را فوق‌العاده صعودی می‌دانند. این تحلیلگربه طورخلاصه گفت: «هیچ کس چیزی نمی داند».

به عنوان مثال، بانک بزرگ جی پی مورگان متقاعد شده است که آنها تنها بخش کوچکی از ورودی‌های ثبت شده توسط ETF‌ های بیت کوین را جذب خواهند کرد. محققان آن تخمین زدند که جریان ورودی آن در سال جاری می‌تواند به کمتر از یک میلیارد دلار برسد. البته، با توجه به اینکه روایت ETF در چند ماه گذشته چقدرغالب بوده است، این برای گاوهای اتر خوب نخواهد بود. گلکسی دیجیتال مایک نووگراتز بسیار خوش بینانه‌تراست و پیش‌بینی می‌کند که این محصولات می توانند تا 50 درصد از جریان خالص را در ETF های بیت کوین تنها در پنج ماه جذب کنند. صرافی ارزهای دیجیتال Gemini پیش بینی کرده است که ETF‌های اتر می توانند تا 5 میلیارد دلار ورودی داشته باشند.

شایان ذکر است که راه‌اندازی ETF های آتی اتریوم یک شکست بزرگ با حجم بسیار کم بود. به دلیل دخالت نام‌های بزرگی مانند Blackrock و Fidelity، بعید به نظر می‌رسد که این مورد برای ETF‌های نقطه‌ای باشد، اما باید دید که آیا آنها می‌توانند شمع را برای همتایان بیت‌کوین خود نگه دارند یا خیر. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، انتظار می رود SEC تایید چندین ETF نقطه ای اتریوم را در این ماه تکمیل کند، زیرا چندین مشکل احتمالی فرم S-1 خود را در اوایل امروز ارسال کردند.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها