افزایش قیمت ریپل با ورود غافلگیر کننده نهنگ ها

به گزارش u.today ریپل به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو، اوایل امروز توانست به سطح 0.6 دلار صعود کند و به بالاترین قیمت خود از آوریل برسد.
بر اساس داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Santiment، این افزایش در درجه اول ناشی از افزایش سطح ذخایر توکن در میان نهنگ‌هایی است که بیش از 100,000 XRP دارند. این شرکت اشاره کرده است که “نقطه عطفی” در انباشت از آگوست سال گذشته رخ داد.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط وب‌سایت رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال، cion gecko، ریپل طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش ۱۰ درصدی را به ثبت رسانده است که بسیار بهتر از سایر آلت‌کوین‌های اصلی است. ریپل در حال حاضر پس از رسیدن به بالاترین قیمت روزانه 0.5921 دلار، در 0.5903 دلار نوسان می‌کند. ارزش بازار این ارز دیجیتال 32.8 میلیارد دلار است که آن را به هشتمین دارایی دیجیتال با ارزش از نظر ارزش بازار تبدیل کرده است. علیرغم برخی دستاوردهای چشمگیر، علائم نگران کننده‌ای وجود دارد که فعالان بازار باید به آنها توجه کنند. به عنوان مثال، توکن XRP اخیرا واگرایی نزولی ایجاد کرده است.

این بدان معنی است که قیمت در حالی که اندیکاتورها در حال تشکیل قله های پایین تری هستند، توانسته اوج‌های بالاتری را ثبت کند. این احتمالاً می‌تواند به این معنی باشد که حرکت XRP در حال ضعیف شدن است. واگرایی نزولی می‌تواند در نهایت به نشانه بدی تبدیل شود. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، ارز دیجیتال XRP در حال حاضر سطوح بالایی از FOMO را به دنبال افزایش قیمت اخیر خود تجربه می‌کند. در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که چرا XRP اخیراً چنین افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است. هفته گذشته، گروه CME نرخ‌های مرجع را برای ارز دیجیتال ریپل راه اندازی کرد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها