هش ریت بیت‌کوین به سقف تاریخی خود نزدیک می شود

گزارش جدید تحلیلگران CryptoQuant می‌گوید که استخراج‌کنندگان بیت کوین (BTC) دوباره وارد عمل شده‌اند.

هش انباشته بیت کوین (BTC)، یعنی تعداد کل هش‌های تولید شده توسط همه ماینرهای شبکه، تنها در سه هفته 6 درصد اضافه شده است. کریپتوکوانت که یک شرکت پیشرو در تحلیل زنجیره‌ای است توضیح داد که چرا این یک سیگنال مثبت برای عملکرد BTC است. CryptoQuant می‌گوید هش بیت بیت کوین (BTC) با سرعت قابل توجهی بهبود می‌یابد، هش بیت بیت کوین (BTC) به 604 EH/s رسیده است که یکی از مقادیر بالای ثبت شده در تاریخ است.

برای اینکه ماینرهای بیت کوین (BTC) به بالاترین حد خود برسند، باید از هم اکنون هش آن را تا 2 درصد افزایش دهند. تیم CryptoQuant تاکید می‌کند که این باید به عنوان یک علامت مثبت برای بازار تلقی شود. در میان‌مدت، هش‌ریت بالاتر نتیجه بازیابی درآمدها و پرداخت منصفانه استخراج‌کنندگان پس از تجربه وضعیت بسیار کم‌پرداخت از آوریل (رویداد هاوینگ) است و به‌طور عادلانه پرداخت می‌شود. ضمنا درآمد روزانه ماینرها از اوایل جولای تقریباً 50 درصد افزایش یافته است.

به نظر می‌رسد فشار فروش بیت کوین کمتر شده و در نتیجه ماینرهای بیت کوین (BTC) دوباره علاقه‌مند به جمع آوری سکه‌های خود به جای فروش آنها هستند. در ترکیب با احساسات کلی صعودی، این منجر به کاهش فشار فروش می‌شود. به عبارت دیگر، خروجی روزانه ماینرهای بیت کوین (BTC) بین 5000 تا 10000 در ژوئیه باقی مانده است که تقریباً برابر با 50 درصد سطوح مارس 2024 است.

با این حال، ماینرهای بیت کوین (BTC) همچنان به نوسانات قیمت بیت کوین وابسته هستند. به گفته محققان، کارمزد تراکنش‌های روزانه با دستورات بزرگی در ماه‌های اخیر کاهش یافته است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها