سقوط موقت بیت کوین از نگاه samson mow

سامسون مو، فعال بیت‌ کوین، خوش بینانه توضیح می‌دهد که چرا سقوط فعلی بیت‌کوین در حال وقوع است.

سامسون مو، یکی از حامیان مشهور بیت کوین و مدیر اجرایی شرکت JAN3 متمرکز بر پذیرش بیت کوین، بیانیه‌ای را منتشر کرده است که توضیح می‌دهد چرا بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، تنها در عرض 24 ساعت 5.4 درصد کاهش یافته و به زیر سطح 62000 دلار رسیده است.

Mow توضیح داد که قیمت بیت کوین به دلیل سقوط بازار TradFi (مالی سنتی) در حال حاضر در حال کاهش است. شاخص‌های بازار پیشرو در روز جمعه همراه با سهام غول‌های فناوری پیشرو افت شدیدی را نشان دادند. بیت کوین از منطقه 65190 دلار به سطح 61100 دلار سقوط کرده است. بهبودی جزئی به بیت کوین اجازه داد تا اوایل امروز به منطقه 61900 دلاری صعود کند.

مدیر عامل JAN3 به جامعه اطمینان داد که این کاهش قیمت بیت کوین یک چیز موقتی است و همچنین به ETF های بیت کوین اشاره کرد. در روز جمعه، این ETFها با برداشت انباشته وجوه 237 میلیون دلاری مواجه شدند.

بیشترین مقدار وجوه توسط Fidelity ETF FBTC با خروج خالص یک روزه 104 میلیون دلار اتفاق افتاد. ETF Grayscale همچنان به از دست دادن وجوه خود ادامه می دهد و این بار سرمایه گذاران 45.94 میلیون دلار از آن برداشت کردند. کوچکترین خروجی از اینجا توسط IBIT بلک راک با 42.81 میلیون دلار مواجه شد.

در اوایل این هفته، سامسون مو در مورد پیشنهاد اخیر سناتور طرفدار رمز ارزها سینتیا لومیس برای ایجاد ذخایر استراتژیک بیت کوین برای دولت ایالات متحده طی پنج سال آینده اظهار نظر کرد. این اعلامیه در جریان رویداد بیت کوین 2024 در ایالات متحده، نشویل، تنسی اعلام شد. این سناتور خرید 1,000,000 بیت کوین را طی پنج سال آینده پیشنهاد کرد که تقریباً 5 درصد از کل عرضه 21 میلیون بیت کوین را تشکیل می دهد که بیشتر آن (بیش از 19 میلیون بیت کوین) قبلاً استخراج شده است.

سامسون مو در توییت خود گفت که معتقد است این ذخایر استراتژیک بیت کوین بالقوه قیمت گذاری نمی شوند، بنابراین باعث می شود که رشد عظیم قیمت بیت کوین را کاهش ندهند. مدیر عامل JAN3 معتقد است که طی یک سال آینده، بیت کوین به یک میلیون دلار در هر سکه خواهد رسید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها