نحوه برداشت و انتقال راکی ربیت به تون کیپر و آموزش خرید و فروش Rocky Rabit در بیت ایمن

راکی ربیت (Rocky Rabbit) یک مینی بازی تلگرامی است که به سبک بازی‌های Play to Earn طراحی شده است و شباهت‌های زیادی با بازی همستر دارد. از همین رو اگر با بازی همستر آشناییت داشته باشید به راحتی می‌توانید در این بازی شرکت کنید. اما اگر در بازی همستر شرکت نکرده‌اید بهتر است بدانید که این بازی از خرگوش‌های مبارز برخوردار است و محیط بازی راکی ربیت به شکلی طراحی شده است که می‌توانید با ضربات متعدد بر روی صفحه بازی سکه دریافت کنید و به پرورش و قدرتمند کردن خرگوش خود بپردازید.

با در نظر داشتن این موضوع مدتی است که خبرهایی در خصوص لیست شدن ارز راکی ربیت به گوش می‌رسد از همین رو بازیکنانی که در این بازی شرکت کرده‌اند به دنبال راهی برای برداشت ارزهای راکی می‌باشند تا بتوانند به کمک این رمز ارز درآمد کسب کنند. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص نحوه برداشت راکی ربیت بپردازیم تا پس از عرضه این رمز ارز بتوانید آن‌ها را به کیف پول مورد نظر خود انتقال دهید.

 

آموزش دریافت توکن راکی ربیت

 

آموزش دریافت توکن راکی ربیت

بازی راکی ربیت به دلیل شباهت‌های بسیار زیادی که با بازی همستر کامبت دارد در مدت زمان کوتاهی با استقبال زیادی از سوی کاربران و گیمرها روبرو شدند. زیرا افرادی که سابقه بازی در همستر را داشتند به راحتی می‌توانستند در این بازی شرکت کنند، تسک‌ها را انجام دهند و سکه هدیه بگیرند. البته از آنجایی که رابط کاربری این بازی به شکل ساده‌ای طراحی شده است افرادی که در بازی همستر نیز شرکت نکرده بودند به راحتی می‌توانند از بازی راکی ربیت سکه دریافت کنند. با در نظر داشتن این موضوع توسعه دهندگان بازی راکی ربیت چند روزی است که اعلام کرده‌اند این پروژه به زودی لیست می‌شود.

از همین رو افرادی که در این بازی شرکت کرده‌اند به دنبال راهی برای برداشت و نقد کردن توکن‌ های خود می‌باشد. قابل ذکر است که توسعه دهندگان این بازی تلگرامی از قبل فکر همه جا را کرده بودند و همانطور که در مقاله بازی راکی ربیت نیز به آن اشاره کردیم مدتی که امکان اتصال کیف پول‌های ارز دیجیتال به این بازی را فراهم کرده‌اند. البته مینی بازی تلگرامی از تمامی کیف پول های ارز دیجیتال پشتیبانی نمی‌کند بلکه تنها از کیف پول هایی پشتیبانی می‌کند که بر روی بستر تون راه اندازی شده‌اند زیرا طبق داده‌های به دست آمده ارز راکی به احتمال زیاد ارز راکی قرار است بر روی بستر تون راه اندازی شود.

با در نظر داشتن این موضوع توسعه دهندگان بازی اعلام کرده‌اند که برای برداشت ارز راکی ربیت گیمرها باید به عنوان کارمزد 0.5 تون کوین در کیف پول خود داشته باشید تا برداشت آن‌ها انجام شود. برهمین اساس پیش از انتقال این رمز ارز ابتدا باید به خرید تون کوین بپردازید و به کیف پول مورد نظر خود انتقال دهید تا بتوانید پس از لیست شدن ارز Rocky Rabbit، آن را از ربات تلگرامی به ولت مورد نظر خود انتقال دهید.

 

آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات راکی ربیت

 

آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات راکی ربیت

اکنون که با نحوه دریافت توکن راکی ربیت آشنا شدید بهتر است بدانید که توسعه دهندگان بازی، بخشی را به نام ایردراپ در نظر گرفته‌اند تا افراد بتوانند بازی را به کیف پول ارز دیجیتال متصل کنند تا هر زمان ارز راکی ربیت عرضه شد دارایی‌های آن‌ها به صورت اتومات درون کیف پول ها قرار گیرد. با در نظر داشتن این موضوع برای اتصال کیف پول ارز دیجیتال به بازی راکی ربیت ابتدا باید وارد ربات تلگرامی راکی ربیت شوید سمت در قسمت پایین سمت راست صفحه، گزینه‌ای را به نام Airdrop مشاهده می‌کنید.

از همین رو با انتخاب این گزینه سه آیتم متفاوت به شما نمایش داده می‌شود که در آیتم اول عبارت Connect your wallet را مشاهده می‌کنید بر روی آن کلیک کنید سپس گزینه Connect را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه بازی چندین کیف پول متفاوت که از شبکه تون پشتیبانی می‌کند را به شما پیشنهاد می‌دهد که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به کیف پول تلگرام و تون کیپر اشاره کرد. به صورت کلی از آنجایی که در چندین سال اخیر پیام رسان تلگرام محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی اعمال کرده است استفاده از کیف پول تلگرامی گزینه مناسبی نیست زیرا ممکن است در آینده با مشکلات عمده‌ای مواجه شوید، اما می‌توانید از کیف پول تون کیپر استفاده کنید.

با انتخاب این ولت، بازی به صورت مستقیم شما را به خود کیف پول تون کیپر انتقال می‌دهد از همین رو باید گزینه Connect wallet را انتخاب کنید در این صورت کیف پول تون کیپراز شما همان رمزی را می‌خواهد که برای کیف پول انتخاب کرده‌اید، برهمین اساس با وارد کردن رمز کیف پول به بازی راکی ربیت متصل می‌شود. البته باید دقت کنید که پیش از اتصال بازی راکی ربیت به کیف پول ارز دیجیتال باید در ولت خود ارز تون کوین داشته باشید تا اتصال شما به درستی انجام شود. از همین رو هر زمان ارز راکی ربیت عرضه شود به صورت اتومات توکن های شما به تون کیپر انتقال داده می‌شود.

 

نحوه واریز راکی ربیت از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

 

نحوه واریز راکی ربیت از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

پس از لیست شدن ارز راکی ربیت و انتقال آن از به کیف پول تون کیپر در صورتی که بخواهید این رمز ارز را به فروش بگذارید می‌توانید ارز راکی ربیت را به صرافی بیت ایمن انتقال دهید. زیرا صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن پس از عرضه این رمز ارز قصد دارد توکن راکی ربیت را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کند. با در نظر داشتن این موضوع برای انتقال ارز راکی ربیت ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در صرافی بیت ایمن شوید سپس در سمت راست صفحه گزینه کیف پول را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه پنج آیتم متفاوت به نام‌های دارایی‌ها، برداشت، واریز، واریز شناسه دار و اطلاعات بانکی به شما نمایش داده می‌شود از همین رو در میان این گزینه‌ها باید واریز را انتخاب کنید. در این صورت صفحه واریز به شما نمایش داده می‌شود البته دقت کنید که این صفحه به دو بخش واریز کوین و واریز تومان تقسیم می‌شود. در قسمت واریز کوین باید نام Rocky Rabbit را سرچ کنید از همین رو در قدم بعدی باید شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته از آنجایی که این توکن قرار است بر روی بستر تون راه اندازی شود شما تنها یک انتخاب دارید آن هم شبکه TON می‌باشد.

پس از انتخاب شبکه مورد نظر باید بر روی گزینه دریافت آدرس واریز کلیک کنید، با انتخاب این گزینه اخطاری به شما نمایش داده می‌شود زیرا شبکه TON جزو آدرس‌های ممو دار یا تگ دار است. از همین رو به صورت دقیق اخطار را مطالعه کنید تا از شرایط آن به خوبی اطلاع داشته باشد. پس از مطالعه اخطار بر روی تیک مسئولیت وارد نکردن کامنت را می‌پذیرم کلیک کنید و گزینه تایید را انتخاب کنید. در این صورت آدرس واریز و کد ممو برای شما نمایش داده می‌‎شود بنابراین باید آدرس واریز و کد ممو راکی ربیت را کپی کنید.

پس از کپی کردن آدرس باید وارد کیف پول تون کیپر شوید و ارز راکی ربیت را انتخاب کرده و بر روی گزینه Send کلیک کنید. از همین رو برای برداشت راکی ربیت از کیف پول، صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که در این بخش باید آدرس و کد ممو که از صرافی بیت ایمن کپی کرده‌اید را در این بخش وارد کنید و گزینه Continue را انتخاب کنید. در آخرین قدم نیز کافی است مقدار ارزی که قصد برداشت آن را دارید انتخاب کنید تا برداشت شما به درستی انجام شود.

 

نحوه خرید و فروش راکی ربیت در بیت ایمن

 

نحوه خرید و فروش راکی ربیت در بیت ایمن

پس از لیست شدن ارز راکی ربیت و انتقال آن به صرافی بیت ایمن در صورتی که بخواهید توکن راکی را به فروش بگذارید صرافی ارز دیجیتال بیت این دو راه متفاوت برای معاملات شما در نظر گرفته است که می‌توانید بر اساس استراتژی معاملاتی که در نظر دارید به انتخاب یکی از این دو روش بپردازید و معاملات خود را آغاز کنید. البته اکنون ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که دو روش معاملاتی که صرافی بیت ایمن در نظر گرفته است به چه شکل است و چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دو روش معاملاتی که صرافی بیت ایمن در نظر گرفته است شامل معاملات آسان و حرفه‌ای می‌شود. معاملات آسان یا همان مارکت اوردر (Market Order) یکی از روش‌های خرید و فروش در بازارهای مالی است. بهتر است بدانید گاهی اوقات سرمایه گذاران به سرعت می‌خواهند معامله انجام دهند از همین رو به سراغ معاملات آسان می‌روند. به صورت کلی در این نوع معاملات سرمایه گذاران می‌توانند به صورت آنی و با قیمت لحظه‌ای خرید و فروش کنند. یکی از روش‌های معاملاتی که صرافی بیت ایمن در نظر گرفته است معاملات حرفه‌ای یا همان سفارش محدود (Limit Order) است.

به صورت کلی سفارش محدود به عنوان یکی از مهم‌ترین اصطلاحات ترید شناخته می‌شود و در این نوع سفارشات سرمایه گذاران می‌توانند مقدار و قیمت رمز ارز مورد نظر خود را تعیین کنند، در این صورت هر زمان بازار به قیمت پیشنهادی سرمایه گذاران رسید معامله به صورت خودکار انجام می‌شود. با در نظر داشتن این موضوع برای خرید و فروش ارز راکی ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود در صرافی بیت ایمن شوید سپس در سمت راست صفحه چندین گزینه را با نام‌های داشبورد، کیف پول، سفارشات و غیره مشاهده می‌کنید در این صورت باید به سراغ گزینه معاملات بروید.

با کلیک بر روی این گزینه یک منو کشویی شکل به شما نمایش داده می‌شود و دو گزینه به نام‌های معامله آسان و حرفه‌ای به شما نمایش می‌دهد. از همین رو باید براساس استراتژی معاملاتی که مد نظر دارید یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنید و به خرید و فروش ارز راکی ربیت یا سایر رمز ارزهای در صرافی بیت ایمن بپردازید.

 

جمع بندی

راکی ربیت یک مینی بازی تلگرامی است که از یک خرگوش مبارز تشکیل شده است و محیط بازی آن مشابه همستر کامبت است و همین موضوع باعث شده بازی راکی ربیت در مدت زمان کوتاهی با استقبال زیادی از سوی بازیکنان و گیمرها روبرو شود. البته مدتی است که توسعه دهندگان این پروژه اعلام کرده‌اند که به زودی قرار است ارز راکی عرضه شود از همین رو افرادی که در چند ماه اخیر در این بازی شرکت کرده‌اند به دنبال راهی برای برداشت توکن های خود می‌باشد تا بتوانند از فروش آن‌ها درآمد کسب کنند.

از همین ما رو در این مقاله به توضیح کامل‌تری در خصوص نحوه برداشت و انتقال ارز راکی پرداختیم تا پس از لیست شدن این رمز ارز بتوانید توکن های به دست آمده از بازی را برداشت کنید و از فروش آن‌ها به درآمد برسید.

 

سوالات متداول

ارز راکی ربیت کی لیست می شود؟

طبق گفته‌های توسعه دهندگان این بازی، ارز راکی ربیت در تاریخ 23 سپتامبر 2024 عرضه می‌شود.

قیمت راکی ربیت چقدر است؟

تا پیش از لیست شدن ارز راکی قیمت دقیق آن مشخص نیست البته بهتر است بدانید که تارگی برخی از صرافی های ارز دیجیتال در بازار پیش عرصه قیمت راکی ربیت را اعلام می‌کنند اما این قیمت‌ها تنها حدس و گمان است و معنبر نیست.

آیا راکی ربیت معتبر است؟

راکی ربیت هنوز در مرحله تست و آزمایش است و توکن آن لیست نشده است اما به عنوان یکی از بازی‌های برتر شناخته می‌شود و قرار است بر روی شبکه تون راه اندازی شود. از همین رو می‌توان گفت این پروژه مورد تایید شبکه تون است و این موضوع اعتبار پروژه راکی را افزایش می‌دهد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها