ارسال حجم بالای بیت کوین توسط دولت امریکا

دولت ایالات متحده مقدار زیادی بیت کوین به صرافی کوین بیس ارسال کرد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Arkham Intelligence، حدود 593.5 میلیون دلار بیت کوین مرتبط با سیلک راد (silk road) به صرافی Coinbase منتقل شده است.

همانطور که U.Today گزارش داد، قیمت بیت کوین پس از انتقال نزدیک به 2 میلیارد دلار بیت کوین توسط دولت ایالات متحده به صرافی ها کاهش یافت. با این حال، مشخص شد که بازار بیش از حد واکنش نشان داده است، زیرا این سکه ها صرفا برای نگهداری ارسال شده‌اند.

در اوایل ماه ژوئیه، صرافی ارزهای دیجیتال ایالات متحده، یک همکاری با US Marshals Service، اولین آژانس مجری قانون در کشور، تضمین کرد. هدف از این معامله این بود که Coinbase Prime به طور ایمن سکه‌های مصادره شده دولت را ذخیره کند. به نظر می‌رسد که معامله بیت‌کوین در مرز 52000 هزار دلار هنوز نگران کننده نشده است.

بر اساس داده های ارائه شده توسط خزانه داری، دولت ایالات متحده همچنان دارنده برتر بیت کوین در بین دولت‌های جهان است. بخش بزرگی از سکه‌هایی که در اختیار دولت ایالات متحده است، از سیلک راد، بازار دارک وب که مدت‌هاست منقرض شده است، می‌آیند. در فوریه 2022، دولت ایالات متحده اعلام کرد که بخش قابل توجهی از سکه‌هایی را که در سال 2016 از صرافی Bitfinex به سرقت رفته بود، بازیابی کرده است.

سرویس مارشال‌های ایالات متحده معمولاً سکه هایی را که ضبط می کند به حراج می گذارد. قابل ذکر است، تیم دریپر، سرمایه‌گذار خطرپذیر، تنها برنده یکی از حراج‌های آن بود که در ژوئیه 2014 انجام شد.

به غیر از ایالات متحده، چین و بریتانیا نیز در میان دارندگان برتر بیت کوین هستند. با این حال، آلمان پس از اینکه زاکسن، یکی از ایالت های آن، تمام سکه‌های مصادره شده خود را در اوایل سال جاری فروخت و فشار فروش قابل توجهی بر بازار وارد کرد، از این فهرست خارج شد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها