تمایل بزرگسالان آمریکایی به کریپتوکارنسی

طبق آمارهای به دست آمده تمایل بزرگسالان آمریکایی به کریپتوکارنسی بسیار افزایش پیدا کرده است. بر اساس نتایج نظر سنجی که از بزرگسالان آمریکایی انجام شده، 20% از آن ها دارای کریپتوکارنسی هستند و جمعیتی حدود 30% قصد پیوستن به آن را دارند. به نظر می رسد تا یکسال آینده این جمعیت به دنیای Cryptocurrency اضافه شوند و سرمایه گذاری خود را در این بازار آغاز کنند.

این نظرسنجی از بین 2200 شرکت کننده و در آمریکا انجام شده که تمام اقشار جامعه در آن شرکت داشته اند. بنیان گذار برگزاری این نظرسنجی صرافی کوین بیس بوده است. این آزمون در نتیجه در تاریخ 10 فوریه آغاز شد و تا 14 فوریه 2023 ادامه داشت. در این مقاله به نکات دقیق تر درباره این نظرسنجی و زمزمه هایی که در مورد به روز رسانی سیستم های مالی و جایگزینی آن با کریپتوکارنسی شده، خواهیم پرداخت.

 

کریپتو

 

به روز رسانی سیستم های مالی با کریپتوکارنسی!

صرافی کوین بیس به عنوان موسسه برگزار کننده این نظر سنجی اعلام کرد:

معیار انتخاب شرکت کنندگان در این مراسم، افرادی بر اساس سن، جنسیت، میزان تحصیلات، محل سکونت و نژاد می باشد.

کوین بیس از هدف خود برای برگزاری این مراسم چنین عنوان کرد:

هدف ما از برگزاری این مراسم، در ابتدا به دست آوردن اطلاعاتی جامع در مورد نوع برداشت افراد از سیستم های مالی بوده است.

در نگاه بعدی هدف برگزاری، دیدگاه سرمایه گذاران نسبت به آینده کریپتوکارنسی می باشد. با توجه به نتایج به دست آمده از نظرسنجی در مورد کریپتوکارنسی و جایگزینی آن با سیستم های مالی کنونی، بسیار مثبت بوده است. اکثر بزرگسالان آمریکایی یعنی چیزی حدود 67% آن ها تمایل به جایگزینی Crypto دارند و معتقدند این صنعت می تواند نقش بسیار مثبتی در حذف سیستم های مالی سنتی داشته باشد.

آن ها معتقدند سیستم های مالی کنونی بسیار ناعادلانه می باشد و حذف و جایگزینی آن با کریپتوکارنسی می تواند از منافع قدرتمندان کم کرده و سیستم را به سمت عادلانه ای سوق دهد. با تخمین جمعیت به این مهم پی می بریم که هم اکنون 52.3 میلیون آمریکایی دارای کریپتوکارنسی هستند و به نظر می رسد این عدد تا 12 ماه آینده به 75.5 میلیون نفر نیز برسد. 

با آغاز سال 2023 شاهد روند صعودی کریپتو بودیم. دیدیم که با وجود تمام مشکلات از جمله تورم، اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار و سیاست های فدرال رزرو که سر راه آن قرار گرفت، باز هم اعتماد سرمایه گذاران به آن از بین نرفت. با تمام اتفاقات پیش آمده به نظر می رسد به زودی شاهدی جایگزینی کریپتوکارنسی به جای روش های سنتی معاملاتی خواهیم بود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها