بزرگترین بانک برزیل تجارت کریپتو را برای همه افراد باز می کند

به گزارش crypto.news بانک itau unibanco تجارت کریپتو را به روی همه کاربران پلتفرم سرمایه گذاری ion خود باز کرده است و به مشتریان این امکان را می‌دهد که بیت کوین و اتریوم را مستقیما از طریق برنامه خریداری کنند یا بفروشند. بزرگترین موسسه مالی در آمریکای لاتین، دسترسی به معاملات ارزهای دیجیتال را در پلتفرم سرمایه گذاری ion گسترش داده است و بیت کوین BTC و اتریوم ETH را برای همه کاربرانی که برنامه این پلتفرم را دانلود می‌کنند، در دسترس قرار داده است.

در مصاحبه‌ای با روزنامه برزیلی valor economico، گوتو آنتونز، رئیس دارایی دیجیتال ایتائو، فاش کرد که تصمیم این بانک به دنبال نظرسنجی‌های هفتگی با گروهی اولیه از مشتریان، که حمایت قوی از محصولات مرتبط با رمز ارز را نشان می‌دادند صورت گرفته است. در حالی که بانک تعداد کاربران ion را فاش نکرد، گزارشات بیان می‌کنند که این برنامه از 3.5 میلیون دانلود در دستگاه‌های اندروید و ios فراتر رفته است که Antunes آن را برای فضای کریپتو مهم و شگفت انگیز توصیف کرد.

با وجود استقبال زیاد، پیشنهاد به همه کاربران در ابتدا محدود به BTC و ETH خواهد بود. Antunes اضافه کرد که مشتریان در حال درخواست توکن‌های اضافی هستند و آن‌ها در حال بررسی هستند تا ارزیابی دقیق ریسک نظارتی انجام شود. در مورد استیبل کوین ها، Antunes گفت که ایتائو بدون توضیح بیشتر در مورد بازه زمانی، منتظر مقررات شفاف بانک مرکزی برزیل است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها