مسدود کردن دارایی بایننس توسط SEC

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) روز گذشته یک دادخواست اضطراری را به دادگاهی در کلمبیا برد. طبق این دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار خواستار مسدود کردن دارایی بایننس، بایننس آمریکا و چانگ‌پنگ‌ژائو می‌باشد. SEC در این دادخواست تنها به مسدود کردن دارایی بایننس اکتفا نکرد، بلکه خواستار 8 اقدام دیگر نیز شد و مشخص است قصد پا پس کشیدن از شکایات خود را ندارد. یکی از این 8 اقدام، شامل بازگرداندن ارزهای فیات و رمزنگاری شده‌ای است که به وسیله کاربران آمریکایی نگهداری می‌شوند یا از آن سود دریافت می‌کنند.

همچنین دادخواست مسدود کردن دارایی بایننس باعث می‌شود متخلفین نتوانند سوابق قبلی خود را تغییر یا تخریب کنند و از این طریق همه مسائل به صورت کامل مشخص می‌شود. همچنین طبق اطلاعاتی که از پرونده به دست رسیده این دادخواست تنها به خاطر رفتار اخیر بایننس نمی‌باشد. بلکه سال‌هاست که این مجموعه دست به رفتار متخلفانه، چشم‌پوشی از قوانین ایالات‌متحده، فرار از نظارت‌های قانونی زده‌است.

بر‌همین‌اساس طی دستور عملی که در دادخواست ذکر شده‌است توسعه دهندگان بایننس باید طی 10 روز پیش رو تمام دارایی‌های مشتریان آمریکایی را به بایننس آمریکا بازگردانند.

همچنین در این مدت باید تمامی دارایی‌های رمز نگاری شده را به کیف پول‌های جدید که شامل کلید‌های خصوصی جدیدی می شود منتقل کنند. البته بهتر است بدانید ماجرا اینجا تمام نمی‌شود بلکه آن ها باید چندین فهرست متفاوت را، طی 10 روز پیش رو به کمیسیون بورس و اوراق بهادار تحویل دهند. این فهرست‌ها شامل لیستی از دارایی‌های فیات و تمامی ارزهای دیجیتال و  موجودی تمامی مشتریان بایننس آمریکا می‌باشد. اکنون انتشار خبر دادخواست مسدود کردن دارایی بایننس عده زیادی از کاربران را نگران دارایی‌های خود کرده است که در ادامه مقاله به صورت کامل به آن می‌پردازیم.

 

دارایی بایننس

 

نگرانی کاربران درباره مسدود کردن دارایی بایننس

طبق داده‌های سایت کوین تلگراف، صرافی بایننس در تلاش است تا نگرانی‌هایی که برای کاربران پس از انتشار خبر مسدود کردن دارایی‌های بایننس به وجود آمده را کنترل کند. برهمین اساس صرافی بایننس آمریکا در روز 6 ژوئن در حساب کاربری خود توییتی را برای کاربران خود منتشر کرد. طیق این توییت باینننس آمریکا به کاربران خود تاکید کرد که نیاز به نگرانی نیست بلکه تا به امروز دارایی‌های شما در امنیت کامل قرار گرفته است از امروز به بعد نیز در امنیت به سر می‌برد.

او در ادامه توییت خود اعلام کرد که در حال حاضر هیچ مشکلی نیست و کاربران با استفاده از پلتفرم بایننس آمریکا به طور کامل می‌توانند با سپرده‌های خود کار کنند یا برداشت بزنند. البته با‌توجه به ریزش شدید رمز ارزها در روز دوشنبه باید منتظر بمانیم تا ببینیم، خبر مسدود کردن دارایی های بایننس چه تاثیری بر‌روی قیمت رمز ارزها از جمله بایننس کوین می‌گذارد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها