بازار صعودی در راه است؟ حقایقی که مدیرعامل بایننس می گوید

ریچارد تنگ، رئیس بایننس، جریان خالص 2.2 میلیارد دلاری را فاش می‌کند که با افزایش سرسام‌آور حجم معاملات و دارایی‌ها، گمانه‌زنی‌ها در خصوص افزایش بازار را بالا می‌برد.

بر اساس معیارهای CEX Transparency توسط DefiLlama، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، در 24 ساعت گذشته شاهد ورود خالص 2.2 میلیارد دلاری بود. این افزایش در زمانی رخ داد که داده‌های اقتصادی وضعیت مناسبی ندارند و ضمنا در زمانی بود که بازار در روزهای اخیر با حدود 1.2 میلیارد دلار لیکوییدی، وضعیت بدی را پشت سر گذاشت.

مدیرعامل بایننس، ریچارد تنگ، گفت که این یکی از بالاترین ورودی‌هایی است که در سال جاری دیده‌اند، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران به این پلتفرم اطمینان دارند. وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که حجم معاملات دیروز در بورس اصلی یکی از بالاترین‌های سال بود.

رئیس بایننس در حال حاضر بسیار خوشبین است و دلیل خوبی دارد. او متوجه شده است که قیمت برخی از بزرگترین توکن‌ها در حال بازگشت است و فکر می‌کند این با آنچه در بازار می‌گذرد مطابقت دارد. تنگ می‌گوید: «اکنون شاهد بازگشت قیمت‌های توکن‌ها هستیم و بازار نیز از این موضوع حمایت می‌کند.

نگاهی دقیق‌تر به داده‌ها اعداد بسیار چشمگیر را نشان می دهد. در 24 ساعت گذشته، بایننس در مجموع 2.2 میلیارد دلار ورودی جذب کرد و دارایی های تحت مدیریت آن اکنون به 99.91 میلیارد دلار رسیده است. در حالی که حجم نقدی 27.62 میلیارد دلار بود، جریان خالص ورودی روند صعودی را نشان می دهد که توجه خود مدیر عامل بایننس را به خود جلب کرده است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها