مدیر عامل بایننس استعفا داد

بایننس (Binance) یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال می‌باشد که در یک سال اخیر با چالش‌های زیادی روبرو بوده است و مشکلات و چالش‌ها تا حدی توانسته شرایط این پلتفرم معاملاتی را دگرگون کند. روز گذشته نیز مورخ 21 نوامبر خبری ناگهانی فعالان حوزه ارزهای دیجیتال را شوکه کرد. در این خبر ناگهانی اعلام شد که مدیر عامل بایننس یا همان چانگ پنگ ژائو برای همیشه از این صرافی استعفا داد. مدیر عامل بایننس زمانی که این صرافی در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد از سمت خود کناره‌‌گیری کرد.

البته او پس از استعفا، اتهامات خود را در خصوص نقض مقررات پولشویی در آمریکا قبول کرد. همچنین طبق گفته‌های چانگ پنگ ژائو او با این کار قصد داشت بایننس را از چالش‌های قانونی در خصوص مقررات پولشویی دور نگه دارد. همچنین در روز گذشته اعلام کرد استعفا از صرافی بایننس از نظر احساسی برایش سخت بوده است. اما او ایمان دارد که کار درست را انجام داده و اعلام کرد در این مدت کارهای اشتباهی از او سر زده و باید مسئولیت آن‌ها را به عهده بگیرد و استعفا از سمت خود برای صرافی بایننس و برای خود او بهترین تصیمیمی است که می‌تواند بگیرد.

 

بایننس با چه چالش هایی روبرو است؟

 

بایننس با چه چالش هایی روبرو است؟

پس از اطلاع در خصوص دلایل استعفا مدیر عامل بایننس همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم این پلتفرم معاملاتی با مشکلات و چالش‌های زیادی روبرو است. برهمین اساس در این بین ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که مشکلات و چالش‌های صرافی ارز دیجیتال بایننس شامل چه مسائلی می‌باشد. بهتر است بدانید در چند ماه گذشته شعبه‌‌ بایننس در کشور آمریکا یک سوم نیروهای خود را که معادل 100 موقعیت شغلی می‌باشد تعدیل کرد و به طرز عجیبی تعداد نیروهای این صرافی کاهش پیدا کرد. عده‌ای از تحلیلگران اعتقاد دارند این موضوع در آینده مشکلات زیادی برای این صرافی به وجود آورد.

همچنین در پی انتشاره خبر استعفا مدیر عامل بایننس صرافی ارز دیجیتال Binance نیز جریمه سنگین ۴.۳ میلیارد دلاری به آژانس‌های هواپیمایی آمریکایی را پذیرفت. البته مشکلات این پلتفرم معاملاتی اینجا تمام نمی‌شود بلکه بایننس با اتهامات و چالش‌های دیگری نیز روبرو است. این اتهامات شامل نقض قوانین پولشویی در ایالات متحده آمریکا، فعالیت بدون مجوز در زمینه نقل و انتقلات مالی و نقض مقررات تحریمی کشور آمریکا می‌باشد. البته پس از استعفا مدیر عامل بایننس باید ببینیم چه آینده در انتظار این صرافی بزرگ و ارز دیجیتال بایننس کوین می‌باشد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها