ثبات قیمت بیت کوین در هفته های اخیر

قیمت بیت کوین در هفته های اخیر و پس از آپدیت اتریوم، نوسانات نقطه ای شدیدی را تجربه نکرد. بسیاری از افرادی که در این مدت پیگیر قیمت ها نبودند، اکنون قیمت هایی مشابه قبل را مشاهده می کنند. همین عامل باعث می شود که بسیاری از سرمایه گذاران کمتر به سراغ سبدهای رمز ارزی خود بروند و برای مدتی نسبت به بازار منفعل باشند. البته که وضعیت کنونی ایران و کندی اینترنت هم در این امر بی تاثیر نیست. در این شرایط، بسیاری از معامله گران ترجیح می دهند که معاملات کمتری انجام دهند. با این حال، سرمایه گذاری یک بخش جدانشدنی از زندگی تریدرها است که با بهبود شرایط، پررنگ تر خواهد شد. از این رو، قصد داریم که به بررسی ثبات قیمت بیت کوین در این هفته ها و وضعیت سایر ارزهای دیجیتال بپردازیم.

 

قیمت بیت کوین

 

ثبات قیمت بیت کوین و وضعیت سایر رمز ارزها

ثبات قیمت بیت کوین در هفته های اخیر، به معنای ثبات کل بازار نبوده است. برخی از رمز ارزهای بزرگ همچون ریپل (XRP)، در این مدت رشد بسیار خوبی را تجربه کردند و وضعیت خود را بهبود بخشیدند. رمز ارزهای ترا کلاسیک، اتریوم کلاسیک و حتی اتریوم هم در این بازه زمانی ثباتی نداشتند. با این حال، نوسانات این ارزهای دیجیتال منفی بود و قیمت آن ها در یک ماه اخیر بیش از 20% کاهش یافت. این اتفاق باعث شد که تسلط اتریوم روی بازار ارز دیجیتال به 17.2% برسد و کمتر از قبل شود. علی رغم همه این اتفاقات، دامیننس بیت کوین یا تسلط BTC روی بازار دچار تغییر قابل توجهی نشد و به 39.6% رسید. این یعنی در حال حاضر حدود 57% بازار در اختیار بیت کوین و اتریوم قرار دارد.

ارزهای دیجیتالی همچون ریپل، استلار، کوانت و میکر، هفته های بهتری را نسبت به سایر کوین های برتر بازار تجربه کردند. به طور کلی می توانیم بگوییم که زمان رشد بزرگ بازار که تحلیلگران وعده آن را داده بودند هنوز فرا نرسیده است. بنابراین فرصت های سرمایه گذاری هنوز وجود دارند و می توانید سر فرصت و با ذهن باز به سراغ آن ها بروید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها