نهنگ های بیت کوین وارد بازار شدند

بر اساس گزارشات به دست آمده از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، به تازگی شاهد وارد شدن نهنگ های بیت کوین به بازار بوده ایم. با جا به جایی حدود 743 میلیون دلار BTC توسط نهنگ های بیت کوین، 2 نظریه از سمت تحلیلگران شکل می گیرد. نظریه اولی که ارائه دادند مربوط به رشد بیشتر بیت کوین و نظریه دوم مربوط به سقوط BTC می باشد. اما کدام نظریه قوی تر است؟

همانطور که می دانید بازار ارزهای دیجیتال غیر قابل پیش بینی است و برای انتخاب راه درست با توجه به اتفاق های اخیر، باید منطقی ترین تصمیم را گرفت. بیت کوین با رسیدن به سقف ماهانه 24.000 دلار موضوع اصلی، در دنیای ارز دیجیتال شد. هر چند BTC دچار اصلاح قیمت شد ولی با توجه به نظریه برخی از تحلیلگران بعد از این اصلاح قیمت شاهد رشد بیشتر آن خواهیم بود. در این مقاله به تحلیل بیشتر بیت کوین و دلیل رفتار نهنگ های بیت کوین می پردازیم.

 

جا به جایی ارزها توسط نهنگ های بیت کوین

احتمالا تا به حال اصطلاح نهنگ های بیت کوین به گوشتان خورده است. نهنگ ها اشخاصی هستند که حجم زیادی از یک رمز ارز را در اختیار دارند و با یک جا به جایی کوچک می توانند باعث تغییر در قیمت آن رمز ارز و در نهایت باعث تغییر قابل توجه حجم معاملات در بازار کریپتو شوند. نهنگ های بیت کوین نیز دقیقا همین رفتار را از خود نشان می دهند.

در رویداد عظیمی که رخ داد، ما شاهد جا به جایی 743 میلیون دلار ارز دیجیتال توسط نهنگ های بیت کوین بودیم. این جا به جایی توسط نهنگ های بیت کوین چه اتفاقاتی را رقم خواهد زد؟ انتقال BTC از طریق 3 تراکنش توسط نهنگ های بیت کوین انجام شده است.

اولین تراکنش با ارزش 311 میلیون دلار و معادل با 13369 بیت کوین، دومین تراکنش با ارزش 309 میلیون دلار که معادل با 186009 اتریوم می باشد انتقال داده شد. بر اساس گزارشات اعلام شده نهنگ های بیت کوین طی روزهای اخیر دارایی های خود را به یک کیف پول سرد انتقال داده اند. هنگامی که دارایی از یک صرافی به کیف پول سرد انتقال داده می شود به عنوان یک اقدام امنیتی شمرده می شود. پس با این تصمیم آن ها، باید منتظر تغییر بسیار اساسی در قیمت بیت کوین باشیم.

 

آِینده قیمت بیت کوین

 

قیمت بیت کوین به کدام سمت خواهد رفت؟

قیمت بیت کوین در حال حاضر (سه شنبه 18 بهمن) با قیمت 22.886.39 دلار در حال معامله می باشد. حجم معاملات BTC به 442.005.009.35 رسیده است. بر اساس نظریه تحلیلگران پس از جا به جایی حجم عظیم BTC توسط نهنگ های بیت کوین می توانیم شاهد رشد صعودی و شگفت انگیز آن باشیم. وضعیت قیمت بیت کوین از آغاز سال 2023 روند مثبتی را شروع کرده و به نظر می رسد این روند تا سطوح بالاتر ادامه پیدا خواهد کرد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها