خبر ناخوشایند بلک راک برای طرفداران سولانا

بنا به گزارش u.today سامارا کوهن، مدیر ارشد اطلاعات بلک راک، اخیراً به بلومبرگ گفت که این غول مالی هیچ برنامه‌ای برای راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس سولانا (ETF) در آینده نزدیک ندارد.

کوهن در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های احتمالی برای راه‌اندازی بیشتر ETF‌های آلتکوین گفت: بیت‌کوین و اتریوم قطعا این خواسته را برآورده می‌کنند. کارت مدیر عامل BlackRock گفت که “مدتی طول می کشد” تا سرمایه گذاران بتوانند چیز دیگری را از غول مالی ببینند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، غول مالی نیویورکی VanEck و شرکت رمزنگاری بومی 21Shares اخیرا برای راه اندازی ETF‌های مبتنی بر Solana ثبت نام کرده‌اند. با این حال، چنین حرکاتی ممکن است بیش از حد بلندپروازانه باشد و کارشناسان برجسته انتظار ندارند چنین محصولاتی در سال 2024 تایید شوند. اوایل امسال، براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل Ripple پیش‌بینی کرد که چندین ETF آلتکوین در ایالات متحده راه اندازی خواهد شد. بزرگی قاتل اتریوم یا همان سولانا نادیده گرفتن آن را برای غول‌های مالی سخت می‌کند. اخیرا سولانا به بالاترین میزان تسلط خود (دامیننس) در بازار دست یافته است.

بلک راک با ETF بیت کوین خود که در ژانویه با تعداد زیادی از محصولات رقیب عرضه شد، رکوردها را شکست. موفقیت IBIT بلک راک، قیمت بیت کوین را به رکورد فعلی خود در ماه مارس رساند. اوایل این ماه، ETF اتریوم آن نیز فعال شد، اما محصول نتوانسته است همان سطح از اشتیاق را ایجاد کند. با این وجود، کوهن گفت که جهش “قوی” بود. در 26 جولای، ETHA بلک راک شاهد 87 میلیون دلار ورودی بود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها