رکوردی تازه برای ETF‌ بیت کوین های بلک راک

بیت کوین بلک راک به نقطه عطف تاریخی دیگری رسید.

به طور واضحی، BlackRock iShares Bitcoin Trust در هفت ماه گذشته بهتر از همتایان خود عمل کرده است. محصول اسپات بیت کوین ETF در حال حاضر رکوردی دارد که هیچ صادرکننده دیگری نمی‌تواند به آن ببالد. به گفته Nate Geraci، رئیس ETFStore، IBIT از زمان راه اندازی در ژانویه تنها یک روز خروجی را ثبت کرده است.

Geraci این نقطه عطف را برجسته کرد و اشاره کرد که این محصول تا 20.5 میلیارد دلار ورودی داشته است. او پست X خود را با توصیف IBIT به عنوان “راه اندازی برتر سال 2024” به پایان رساند.

در اولین روز آگوست، بازار ارزهای دیجیتال یک سقوط جهانی را تجربه کرد که باعث ریزش قیمت‌ها شد. بزرگی سقوط در آن روز عنوان “دوشنبه سرخ” را به خود اختصاص داد و بسیاری از سرمایه گذاران را مجبور به فروش دارایی های خود کرد. ETF‌های بیت کوین نقدی ایالات متحده خروجی جمعی 168 میلیون دلاری را ثبت کردند. با این حال، IBIT بلک راک هیچ فروش، هیچ ورودی و خروجی نداشت. در همان روز، Grayscale یک سوم از خروجی‌های گروه را به خود اختصاص داد.

بر اساس چشم انداز بازار در آن زمان، اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، پیش‌بینی کرد که هفته جاری خروجی‌های بیشتری را تا میلیاردها یا معادل 5 درصد ثبت می کند. بازار بعداً با خروجی اندکی کمتر وارد فاز بازیابی شد، اما IBIT سرپا ماند.

دو هفته بعد از شروع ماه آگوست، U.Today گزارش داد که IBIT در سال جاری حدود 20 میلیارد دلار جریان ورودی را تضمین کرده است. در نتیجه، IBIT مقام اول را به خود اختصاص داد و نسبت به سایر ETF‌های جدید راه اندازی شده در سال 2024، سرمایه گذاری بیشتری را جذب کرد.

رئیس ETFStore خاطرنشان کرد که IBIT BlackRock، FBTC Fidelity، ARKB از Ark Invest و BITB Bitwise، چهار ETF بیت کوین برتر هستند که در سال 2024 راه اندازی شدند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها