پیشرفت های کاردانو سر و صدای زیادی می کند

کاردانو (ADA) یکی از رمز ارزهای مشهور و پرطرفدار است. این رمز ارز در چند وقت اخیر شامل تغییراتی بود که این تغییرات منجر به پیشرفت های کاردانو شد. قیمت ADA در هفته گذشته با 9 درصد افزایش به بالاترین سطح روزانه یعنی ۰.۳۷۷ دلار و به سود هفتگی 22 درصدی رسید. این افزایش قیمت، ارزش بازار ADA را به حدود 13 میلیارد دلار رساند و حجم معاملات روزانه آن به بیش از 700 میلیون دلار رسید. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که دلیل مشخصی برای این روند صعودی ADA وجود ندارد.

اما نزدیک شدن به زمان راه اندازی استیبل کوین Djed و افزایش فعالیت در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) می تواند دلیلی بر افزایش قیمت آن باشد. این موارد از پیشرفت های کاردانو محسوب می شود. در ادامه مقاله به بررسی دیگر پیشرفت های کاردانو می پردازیم.

 

پیشرفت های مهم کاردانو چیست؟

داده های تازه به دست رسیده توسط لاما نشان می دهد افزایش حجم تراکنش ها در بیشتر زمینه ها از جمله NFT ها، دیفای، بازی ها و DEX های ساخته شده در کاردانو است. علاوه بر این علاقه مندان به رمز ارز کاردانو نسبت به پیشرفت های کاردانو در بلاک چین، بسیار خوش بین هستند. این پیشرفت ها شامل کیف پول Lace و کلینیک سلامت و تندرستی هاسکینسون مستقر در وایومینگ می باشد. کیف پول Lace که یکی از پیشرفت های کاردانو می باشد، یک پلتفرم وب 3 در ADA است که در یک شبکه آزمایشی برای مدیریت دارایی های دیجیتال، NFT ها و خدمات دیفای منتشر می شود.

یکی دیگر از پیشرفت های کاردانو پذیرش آن در مراکز مختلفی از جمله کلینیک سلامت و تندرستی هاسکینسون است. این کلینیک یک مرکز مراقبت های بهداشتی است که کاردانو برای پذیرش توکن خود از آن استفاده می کند. چارلز هاسکینسون یکی از موسسان این پلتفرم اخیرا اعلام کرد که این کلینیک، توکن ADA را به عنوان ابزاری برای پرداخت قبول می کند. قبول ADA به عنوان ابزاری برای پرداخت در این کلینیک یکی از مهم ترین پیشرفت های کاردانو می باشد. در ادامه مقاله قصد داریم در خصوص یکی از پیشرفت های کاردانو درباره راه اندازی استیبل کوین Djed توضیحاتی بدهیم.

 

استیبل کوین Djed

 

Djed از مهم ترین پیشرفت های کاردانو است

با نزدیک شدن به زمان راه اندازی استیبل کوین Djed، شتاب کاردانو در حال افزایش است زیرا استیبل کوین Djed، آخرین پروژه ای است که در اکوسیستم کاردانو راه اندازی می شود. این استیبل کوین Djed الگوریتمی با پشتوانه وثیقه ای می باشد که توسط ADA پشتیبانی می شود.

این اتفاق توسط تیم توسعه دهنده IOG کاردانو انجام می شود و توسط Coti، که یک شبکه سازمانی مقیاس پذیر لایه 1 می باشد، طراحی می شود. باتوجه به گفته تیم توسعه دهنده استیبل کوین Djed راه اندازی آن در این ماه برنامه ریزی شده بود اما هنوز تاریخ دقیق و مشخصی در دست نیست.

Djed در حال ورود به بازار پر هیاهوی استبل کوین ها است که در حال حاضر 13 درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال و به طور میانگین یک سوم از ده دارایی برتر را به خود اختصاص می دهد. این استیبل کوین در ظاهر شبیه دیگر استیبل کوین های موجود همچون، Frax می باشد. شرکت Djed از وثیفه برای ADA و یک کوین به نام SHEN استفاده می کند که تولید و سوزانده می شود تا ارزش دلاری Djed محفوظ بماند.

برای یادآوری باید بگوییم که دیجد یک استیبل کوین بیش از حد وثیقه می باشد. این استیبل کوین بیش از 400 درصد، ارزش وثیقه را برای ضرب هر سکه استفاده می کند.

ما در این مقاله قصد داشتیم شما را با پیشرفت های کاردانو آشنا کنیم اما برای شناخت بیشتر رمز ارز کاردانو، می توانید مقاله کاردانو چیست را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها