قیمت کاردانو تا سال 2030 به 58 دلار خواهد رسید

کاردانو در سال 2017 وارد بازار شد، اما این ارز اخیرا قراردادهای هوشمند را به کدهای خود اضافه کرد. هاردفورک آلونزو سال گذشته با این امید که قراردادهای هوشمند را در کاردانو امکان پذیر بسازد تا برنامه های مهم دیفای به این اکوسیستم وارد شوند، ساخته شد. هر چند برخی معتقد اند کاردانو نتوانست سرمایه چشمگیری را به سمت پلتفررم خود جذب کند. این موضوع می تواند یکی از دلایل کاهش قیمت کاردانو بعد از عرضه هاردفورک آلنزو باشد.

تقریبا 33 درصد شرکت کنندگان پنل اخیر فایندر، این موضوع را تایید می کنند. سایر افراد نیز نوسان کلی بازار و اینکه کاردانو در مراحل اولیه به روزرسانی خود قرار دارد را دلیل کاهش قیمت عنوان می کنند. جهت تکمیل اطلاعات خود درباره این ارز دیجیتال می توانید به مقاله کاردانو چیست؟ مراجعه کنید.

اینپوت اوتپوت گلوبال (Input Output Global) شرکت نرم افزاری پشتیبان بلاک چین کاردانو، در تویتی اعلام کرد که آخرین به روزرسانی این شبکه با موفقیت اجرا شد. با انجام این به روزرسانی تعداد واحد های حافظه مختص به هر بلاک، به کد های پلوس (پلتفرم برنامه نویسی کاردانو)، از 12.5 میلیون تا 14 میلیون واحد افزایش یافت.

 

آینده قیمت کاردانو

 

آینده قیمت کاردانو

متن بالا تاریخچه ای از مسیر کاردانو بود، حال می خواهیم به پیشبینی های آینده این ارز بپردازیم. طبق نظرسنجی اخیر فایندر؛ قیمت کاردانو تا سال 2030 به 58 دلار خواهد رسید. همچنین کاربران در این پنل پیش بینی کردند که قیمت کاردانو در پایان سال 2022 به 2.72 دلار خواهد رسید. یکی از بزرگترین طرفداران کاردانو، ونسا هریس (Venssa Harris) مدیر ارشد محصولات شرکت  Permission است. وی معتقد است که قیمت کاردانو در سال جاری به 3 دلار می رسد. طبق توییت اخیر او:

کاردانو یکی از معدود پلتفرم‌ های قرارداد هوشمند است که امنیت، سرعت و غیر متمرکز سازی را در کنار یکدیگر در اختیار دارد و تحت حمایت و پشتیبانی تحقیقات و روش‌ های رسمی است. 

اگرچه کاردانو در خصوص سرعت کم پیشرفت و ایجاد عملکرد ها و ویژگی های جدید در کدبیس خود مورد انتقاد قرار گرفت، اما هریس معتقد است این موضوع به کاردانو کمک می کند تا به دلیل انعطاف پذیری خود توسط سازمان های دولتی و غیر دولتی مورد پذیرش قرار بگیرد. هرچند، تمام متخصصان به کاردانو خوش‌ بین نیستند. جان استفانیدیس (John Stefanidis) مدیرعامل شرکت Balthazar و ورونیکا میهای (Veronica Mihai) از سرمایه‌ گذاران عرصه کریپتو از افرادی هستند که به کاردانو خوش‌ بین نیستند. استفانیدیس معتقد است که به دلیل عدم اجرای ویژگی‌ های جدید و فناوری قدیمی، قیمت کاردانو در سال 2022 کاهش می‌ یابد. میهای نیز معتقد است که قیمت کاردانو در 10 سال آتی، روند نزولی خواهد داشت. وی گفت:

کاردانو نیز آینده‌ ای مشابه با بسیاری از کوین‌ های POS (گواه اثبات سهام) خواهد داشت. مگر آنکه به فناوری پیشرفته و تعداد کاربران چشمگیری دست یابد.

محقق دیگری کاردانو را یک پوچ‌ افزار (Vaporware) خواند. او ادعا کرد؛ این شبکه هرگز به طور کامل ارائه نمی‌شود و هولدر های ADA ناامید می‌ شوند.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
زهرا
2 سال قبل

من کاردانو دارم خوبه
بیت ایمن تصمیم داره ارزهای بیشتری تا قبل از عید اضافه کنه؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  زهرا

با سلام و تشکر از کامنت شما دوست عزیز
خدمتتون عرض کنم زمان اضافه شدن ارز های جدید در صفحات مجازی بیت ایمن اعلام خواهد شد

Mohammad
Mohammad
2 سال قبل

چه خوب قیمت مناسبی هم داره اتفاقا الان چک کردم دیدم کارمز کمی هم داره تو بیت ایمن
احتمالا روش سرمایه گذاری کنم

بیت ایمن ادمین
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  Mohammad

سلام دوست من!
تیم تحقیق و توسعه بیت ایمن همیشه تلاش می کنه تا کوین های مورد اعتماد و آینده دار رو در اختیار شما بذاره
با ثبت نام و احراز هویت در پلتفرم ما می تونید همه این ارزها رو به مقدار دلخواه خرید و فروش کنید!