توسعه کش توکن ها در مدت زمان کوتاه

طبق داده های به دست آمده به تازگی شبکه بیت کوین کش، به روز رسانی بزرگی انجام داده است. جیسون دریزهنر توسعه دهنده BCH در این خصوص اعلام کرد که به روز رسانی بیت کوین کش شامل پشتیبانی از کش توکن CashTokens می باشد. او بر این باور است که کش توکن ها ابزاری برای گسترش هرچه بیشتر دسترسی به مسائل مالی هستند. البته قابل ذکر است که این به روز رسانی بزرگ قابلیت های زیادی را برای کاربران ایجاد کرده. کاربران از این پس می توانند به ساخت و معامله توکن های طراحی شده بر روی بلاک چین بیت کوین کش مشغول شوند.

بر همین اساس از زمانی که به روز رسانی بیت کوین کش انجام شد، کاربران با شور و اشتیاق زیادی در حال ساخت کش توکن های جدید هستند. البته طبق آمارهای به دست آمده پس از به روز رسانی بیت کوین کش چیزی حدود 1308 توکن قابل معاوضه و 25،336 توکن غیر مثلی یا همان NFT در بلاک چین نمایان شده است. این آمار نشان گر افزایش زیاد ساخت توکن های متفاوت در بلاک چین بیت کوین کش می باشد.

علاوه بر تمامی این مسائل اکوسیستم کش توکن ها اکنون از طریق کاوشگرهای بلاک چین که به نام های salemkode.com و 3xpl.com می باشد، در دسترس کاربران قرار گرفته است. برهمین اساس کاربران با استفاده از این کاوشگرها می توانند قابلیت های کش توکن ها را برسی کنند.

 

پذیرش کش توکن ها

 

پذیرش کش توکن ها توسط پلتفرم های متفاوت

زمان زیادی از به روز رسانی بیت کوین کش و پشتیبانی از کش توکن ها نگذشته است. اما به تازگی خبرها حاکی از این است که چندین کیف پول سازگار با بیت کوین کش توسعه کش توکن ها را پذیرفته اند. برهمین اساس علاقه مندان به حوزه ارزهای دیجیتال می توانند کیف پول های متمرکز بر روی این توکن ها را از طریق وب سایت هایی همچون bestbchwallets.com انتخاب کنند. توسعه دهنده اصلی سایت Blockchair که نیکیتا ژاوورانکوف (Nikita Zhavoronkov) نام دارد تجربه خود را در خصوص کش توکن ها در حساب توییتری خود به اشتراک گذاشت.

او اعلام کرد که بسیار راضی و خوشحال است که توانسته تجربه ای در خصوص کش توکن ها داشته باشد و این تجربه چیزی به جز جذابیت برای او نداشته است. همچنین خانم ژاوورانکوف به این نکته اشاره کرد که توکن های بومی بیت کوین کش نسبت به قراردادهای در نظر گرفته شده در قبال بلاک چین های دیگر کارآمدتر است. ژاوورانکوف در ادامه صحبت های خود از توسعه دهندگان دیگر خواست که تصورات قدیمی خود را در خصوص توکن های ERC20 اتریوم برای همیشه کنار بگذارند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها