افزایش قیمت چین لینک در راه است

در روزهای اخیر شاهد تکمیل مراحل رشد و افزایش قیمت چین لینک (LINK) و همچنین پیشرفت های روز افزون این رمز ارز بوده ایم. به تازگی خبری مبتنی بر ادغام چین لینک با پلتفرم هایی همچون اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) و پالیگان (Polygon) منتشر شد که بازخوردهای زیادی به همراه داشت. طبق داده های به دست آمده، LINK با افزایش میزان فروش رو به رو بوده و میزان پذیرش آن به میزان قابل توجهی توسط خریداران بالا رفته است.

با توجه به تغییرات مثبت پیش آمده در مورد این رمز ارز و همچنین استقبال نهنگ های چین لینک از این توکن، پیش بینی تحلیلگران، افزایش قیمت چین لینک در روزهای پیش رو می باشد. در این مرحله این سوال در ذهن شکل می گیرد که آیا این افزایش قیمت چین لینک ادامه خواهد داشت یا باید منتظر اصلاح قیمت این توکن باشیم؟

 

قیمت چین لینک

 

افزایش قیمت چین لینک چه زمانی اتفاق می افتد؟

در لحظه نگارش این مقاله (4 اسفند و 23 فوریه) با 6.42% افزایش قیمت چین لینک نسبت به روز گذشته رو به رو بوده ایم. این توکن هم اکنون با قیمت 7.93 دلار در حال معامله می باشد. عملکرد هفتگی این توکن، افزایش قیمت چین لینک را تایید می کند. ارزش بازار چین لینک طی یک هفته اخیر با 9.57% افزایش رو به رو است. رقم ارزش کل بازار LINK به 4.028.326.906 دلار نیز رسیده است.

با نگاهی به سایت کوین مارکت کپ و بررسی ارزش بزرگ ترین ارزهای دیجیتال، چین لینک در مقام بیست و یکم قرار گرفته و فقط یک رتبه از کازماس (ATOM) پایین تر می باشد.

LINK از ماه می سال 2022 تاکنون در حالت تثبیت به سر می برد. اکنون که شاهد افزایش قیمت چین لینک هستیم می توانیم به زودی و طی چند ماه پیش رو، انتظار یک حرکت جدید و آغاز یک روند صعودی قابل توجه از این توکن داشته باشیم. این امر نیازمند افزایش تعداد خریداران و در نتیجه افزایش حجم خرید در بازار می باشد.

 

نهنگ های چین لینک در چه وضعیتی هستند؟

طبق داده های به دست آمده به نظر می رسد نهنگ ها در حال انباشت این توکن هستند. LINK به عنوان یکی از پر طرفدارترین توکن ها از سوی نهنگ های اتریوم شناخته شده است.

به تازگی و در پی افزایش قیمت چین لینک تعداد آدرس کیف پول های فعال در این شبکه افزایش یافته که این مسئله نشان دهنده افزایش تعداد کاربران در این شبکه می باشد. شاخص ترس و طمع چین لینک نیز به عدد 59 رسیده که این عدد نشان دهنده بالا رفتن میزان طمع سرمایه گذاران در مورد خرید این رمز ارز می باشد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها