سرمایه گذاری سنگین شرکت مخابراتی چینی در ماینینگ بیت کوین

به گزارش cryptonews یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات مخابرات چینی به نام Coolpad Group، سرمایه‌گذاری حدود 13.5 میلیون دلاری برای خرید دستگاه‌های ماینینگ جهت استقرار در آمریکای شمالی، برای استخراج بیت‌کوین انجام می‌دهد.

بر اساس یک پرونده در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ، Coolpad قصد دارد 2700 سرور استخراج بیت کوین را از فناوری هوشمند JingYun مستقر در هنگ کنگ خریداری کند و قدرت محاسباتی استخراج فعلی خود را از 873,000 TH/s به تقریبا 1,504,800 TH/s افزایش دهد. این شرکت مستقر در شنژن، که عمدتاً تلفن های همراه و لوازم جانبی تولید می کند، گفت که از نیمه دوم سال 2023 به طور فعال فرصت‌هایی را در “تجارت ارز دیجیتال Web 3.0” دنبال کرده است.

در ماه مه، Coolpad یک برنامه سرمایه گذاری 28 میلیون دلاری برای خرید سهام شرکت‌های دارایی رمزنگاری شده در فهرست نزدک مانند CleanSpark، ARK 21Shares Bitcoin ETF، Bitwise Bitcoin ETF، Grayscale Bitcoin Trust و Hashdex Bitcoin Futures ETF اعلام کرد.

مادامی که بیت کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال مورد پذیرش عموم قرار می‌گیرند، شرکت‌های بیشتری به دنبال این هستند که از طریق سرمایه گذاری مستقیم یا با ارائه محصولات و خدمات مرتبط با رمزنگاری به مشتریان خود وارد عمل شوند. حرکت به سمت استخراج بیت کوین تغییر قابل توجهی را برای Coolpad نشان می‌دهد که به طور سنتی بر بازار بسیار رقابتی گوشی‌های هوشمند متمرکز شده است. این شرکت با ورود و تنوع بخشیدن به فضای کریپتو، ممکن است به دنبال دستیابی به یک جریان درآمد جدید و محافظت در برابر رکودهای احتمالی در تجارت اصلی خود باشد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها