رشد قیمت ارزهای دیجیتال در روز سبز بازار

پس از کاهش قیمت ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر، مجددا حرکت صعودی کوتاه مدتی برای رمز ارزها شکل گرفت. وضعیت امروز ارزهای دیجیتال کاملا با چند روز گذشته متفاوت بود و قیمت عموم رمز ارزها در 24 ساعت اخیر افزایش پیدا کرد. در این بین، برخی از رمز ارزها موفق تر عمل کردند و رشد قیمت سنگینی برای آن ها اتفاق افتاد. در این خبر، به معرفی 3 رمز ارزی که در روز سبز بازار بیشترین رشد قیمت را داشتند می پردازیم.

 

قیمت ارزهای دیجیتال

 

رشد قیمت ارزهای دیجیتال مطرح در روز سبز بازار

در هفته های اخیر، بالا و پایین های زیادی برای قیمت ارزهای دیجیتال اتفاق افتاد و اکثر رمز ارزها درگیر نوسانات سنگین شدند. امروز یکی از روزهای خوب بازار در هفته های اخیر بود و وضعیت بسیاری از ارزهای دیجیتال در این بازه بهبود پیدا کرد. در فهرست زیر، 3 ارز دیجیتال پر سود امروز را مشاهده می کنید که در 24 ساعت اخیر، توانستند رشد قیمت بسیار خوبی را تجربه کنند.

  1. ترا کلاسیک (LUNC): ترا کلاسیک که مجددا توانست خود را به صدر بازار ارز دیجیتال نزدیک کند، پر سود ترین ارز دیجیتال امروز در بین 100 کوین برتر بازار بود. اکنون ترا کلاسیک (LUNC) در رتبه 26 بازار قرار دارد و عملکرد آن در بازه های روزانه، هفتگی و ماهانه، خیره کننده است. میزان رشد قیمت ترا کلاسیک در هر کدام از این بازه های زمانی به ترتیب برابر 46.62%، 117.23% و 421.69% می باشد.
  2. هلیوم (HNT): دومین ارز دیجیتال پر سود روز، هلیوم (HNT) می باشد که در رتبه 66 بازار قرار دارد. قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت اخیر 42.09% رشد کرد تا بعد از ترا کلاسیک، بیشترین میزان سود روزانه به نام هلیوم ثبت شود. البته که هلیوم در چند روز گذشته شرایط خوبی نداشت و با این رشد قیمت قابل توجه، بخشی از ارزش آن بازیابی شد.
  3. استیبل کوین ترا کلاسیک (USTC): طبیعتا کسی از استیبل کوین انتظار سود آنچنانی ندارد؛ اما وضعیت استیبل کوین ترا کلاسیک کاملا متفاوت است. این ارز دیجیتال در 24 ساعت اخیر 16.60% رشد کرد تا در جایگاه سوم پر سود ترین ارزهای دیجیتال روز قرار بگیرد.

البته که رشد قیمت ارزهای دیجیتال می تواند ادامه دار هم باشد. به عقیده بسیاری از تحلیلگران و متخصصان، بازار گاوی جدید در راه است و رشد قیمت های بیشتری برای ارزهای دیجیتال اتفاق خواهد افتاد. اما ممکن است که رشد قیمت های جدید، با رشد قیمت فعلی کمی فاصله داشته باشند و در آینده ای نزدیک رخ دهند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها