خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بیت ایمن

در سراسر جهان صرافی های ارز دیجیتال مختلفی به شما امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را می دهند. از آنجایی که عموم این صرافی ها فعالیت کاربران ایرانی را ممنوع اعلام کردند، صرافی های ایرانی بهترین گزینه شما برای انجام معاملات می باشند. صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز یکی از پلتفرم های ایرانی می باشد که امکان خرید و فروش رمز ارز را به شما می دهد. در صرافی بیت ایمن برترین ارزهای دیجیتال بازار کریپتو موجود و قابل معامله هستند.

شما می توانید با واحدهای پایه تومان و تتر، ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم و شیبا را معامله کنید. با این حال به منظور حفاظت از دارایی شما در بستری امن و شفاف، ابتدا لازم است که در سایت صرافی ثبت نام و احراز هویت کنید. در این مقاله تمامی این مراحل را می آموزید و خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آنلاین بیت ایمن را یاد می گیرید.

 

صرافی ارز دیجیتال

 

آموزش ثبت نام در صرافی بیت ایمن

اولین گام شما برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بیت ایمن، تکمیل فرایند ثبت نام می باشد. این کار مشابه ثبت نام در سایر سایت ها و به سادگی انجام می شود. به منظور انجام این کار ابتدا وارد بخش ثبت نام در سایت بیت ایمن شوید. در این بخش ایمیل و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و مطابق راهنما یک رمز عبور امن برای حساب خود بسازید. سپس کد امنیتی را وارد کنید و بعد از آن با مطالعه قوانین، تیک مربوط به آن را بزنید. حالا می توانید دکمه ثبت نام را بزنید تا حساب کاربری شخصی شما در صرافی بیت ایمن ایجاد شود.

اکنون تنها یک مرحله برای عضویت در صرافی بیت ایمن باقی می ماند که احراز هویت است. پس از این مرحله، امکان خرید و فروش ارز دیجیتال برای شما فراهم می شود.

 

صرافی آنلاین

 

احراز هویت در صرافی بیت ایمن

گام بعدی شما برای عضویت در صرافی بیت ایمن و خرید و فروش ارز دیجیتال، انجام احراز هویت است. به منظور انجام این کار باید به بخش ورود بروید و وارد حساب خود شوید. در منوی سمت راست حساب تان، روی گزینه «اطلاعات کاربری» کلیک کنید تا وارد صفحه مربوط به آن شوید. در این صفحه اطلاعات دقیق تری چون نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه، تاریخ تولد، آدرس، شماره کارت بانکی به همراه شماره شبا را ثبت می کنید.

مرحله آخر احراز هویت شما، ارسال عکس سلفی به همراه کارت بانکی، کارت ملی و دست نوشته ای با متن مورد نظر صرافی است. پس از این کار مسئولین احراز هویت صحت اطلاعات شما را بررسی می کنند و دسترسی به تمامی خدمات صرافی را به شما می دهند. اکنون می توانید مطابق راهنمای بخش بعد، خرید و فروش ارز دیجیتال را به سادگی انجام دهید.

 

ارتقای موجودی حساب برای خرید و فروش ارز دیجیتال

اکنون شما عضو رسمی صرافی بیت ایمن هستید و می توانید خرید و فروش ارز دیجیتال خود را به سادگی آغاز کنید. انجام این کار هم به مانند فرایند ثبت نام و احراز هویت ساده است و در زمان کوتاهی صورت می گیرد. به این منظور با ورود به بخش کیف پول، گزینه واریز تومان را انتخاب می کنید و موجودی حساب خود را ارتقا می دهید. بنا به دستور بانک مرکزی، شما می توانید روزانه تا سقف 25 میلیون تومان (برای هر کد ملی) واریزی داشته باشید. همچنین کارت های بانکی حتما باید به اسم خودتان باشد تا اجازه استفاده از آن ها را پیدا کنید.

البته که خرید و فروش ارز دیجیتال در سایت بیت ایمن نیاز به واریز مبلغ زیادی ندارد. در صرافی بیت ایمن شما می توانید با کمترین مبلغ هم خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود را انجام دهید.

 

خرید ارز دیجیتال

 

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بیت ایمن چگونه است؟

پس از شارژ موجودی تومانی حساب خود، می توانید خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام دهید. در صورتی که به خرید ارز دیجیتال با تتر تمایل دارید، می توانید وارد صفحه معاملات کوین/تتر شوید و سفارش خرید خود را ثبت کنید. خرید سایر ارزهای دیجیتال هم به همین شکل می باشد و با ورود به صفحه کوین مورد نظر امکان پذیر است. به طور مثال برای خرید بیت کوین کافیست به صفحه خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین بروید و کادر سبز رنگ موجود در آن را کامل کنید. این کادر مربوط به خرید بیت کوین است و از دو معیار قیمت و مقدار تشکیل می شود.

اگر می خواهید خرید و فروش ارز دیجیتال را با قیمت لحظه ای بازار و در آن واحد انجام دهید، می توانید گزینه سفارش فوری را به جای سفارش عادی انتخاب کنید. در این روش تنها مبلغ معامله را وارد می کنید و با فشردن دکمه خرید، سفارش خود را به ثبت می رسانید.

فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هم به همین شکل است. برای این کار کافیست به جای کادر سبز، کادر قرمز رنگ فروش را پر کنید. به این ترتیب می توانید خرید و فروش ارز دیجیتال را به مقدار دلخواه و به سادگی انجام دهید. اگر در این بین به کمک نیاز پیدا کنید، پشتیبانی صرافی بیت ایمن به صورت 24 ساعته در خدمت شما خواهد بود.

در صورتی که با ارزهای دیجیتال مختلف آشنایی ندارید و نمی دانید که کدام کوین را بخرید، می توانید مقاله مربوط به کوین مورد نظر خود را در سایت بیت ایمن بخوانید. در این مقالات، اطلاعات لازم درباره هر ارز دیجیتال به شما داده می شود و می توانید با استفاده از این اطلاعات خرید بهتری انجام دهید. به طور مثال، با مطالعه مقاله خرید و فروش بیت کوین، با این ارز دیجیتال آشنا می شوید و خرید و فروش آن را یاد می گیرید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها