پشت پرده معاملات 1.1 میلیارد دلاری دوج کوین

به گزارش u.todayبر اساس داده‌های IntoTheBlock، ارز دیجیتال دوج، حجم تراکنش‌های حیرت‌انگیز 1.1 میلیارد دلاری را ثبت کرده که نشان‌دهنده فعالیت نهنگ‌ها است. تراکنش‌های بزرگ به تراکنش‌های بالاتر از 100000 دلار اشاره دارد، و حجم این تراکنش‌ها ممکن است نشان دهد که نهنگ‌ها یا بازیگران سازمانی در یک روز خاص چه مقدار معامله انجام داده اند.
در 24 ساعت گذشته، Dogecoin شاهد افزایش 29.27 درصدی حجم تراکنش‌های بزرگ بوده است که معادل 8.15 میلیارد توکن DOGE است. به طور معمول، افزایش حجم معاملات بزرگ با خرید یا فروش فعال توسط نهنگ‌ها یا دارندگان بزرگ همزمان است.

افزایش حجم تراکنش‌های بزرگ همزمان با افزایش فعالیت در شبکه دوج کوین است. طبق داده‌های IntoTheBlock، Dogecoin شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد تراکنش‌ها در 24 ساعت گذشته است. تعداد تراکنش‌ها در این بازه زمانی نزدیک به 100 درصد افزایش یافت و از 95,390 در 26 جولای به 196,300 در 27 جولای رسید. در زمان نگارش این مقاله، Dogecoin در 24 ساعت گذشته با 5.32 درصد کاهش به 0.13 دلار رسیده بود که با کاهش عمومی بازار مطابقت داشت.

حجم معاملات Dogecoin در 24 ساعت گذشته 87 درصد افزایش یافته و به 1.28 میلیارد دلار رسیده است زیرا معامله گران داخل و خارج از Dogecoin انباشته شده‌اند. پس از چهار روز متوالی کاهش، Dogecoin در 26 ژوئیه یک بازگشت قوی به ثبت رساند، اگرچه گاوها نتوانستند این حرکت را حفظ کنند زیرا Dogecoin در 27 ژوئیه با مقاومت 0.1389 دلار مواجه شد. Dogecoin متعاقباً عقب نشینی کرد و در مسیر صعود خود متحمل ضرر شد. روز دوم کاهش اگر امروز در قرمز بسته شود.

در صورت بازگشت، گاوها ممکن است سعی کنند قیمت Dogecoin را به بالای 0.14 دلار برسانند. در صورت موفقیت، Dogecoin ممکن است به بالای 0.18 دلار برسد، جایی که گاوها ممکن است با فروش قوی خرس‌ها مواجه شوند. از سوی دیگر، اگر قیمت Dogecoin از سطوح فعلی کاهش یابد، سطح 0.12 دلار به عنوان پشتیبانی در نظر گرفته می شود. سقوط به زیر این سطح ممکن است فروش را افزایش دهد و Dogecoin را به 0.10 دلار برساند، جایی که پیش بینی می‌شود گاوها مداخله کنند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها