انتقال دوج کوین به صرافی بایننس 

بر اساس داده های به دست آمده، انتقال دوج کوین (DOGE) توسط یکی از 20 نهنگ برتر بازار کریپتو به یک کیف پول در صرافی بایننس انجام شده است. مقدار این انتقال، میزان 190.840.745 دوج کوین معادل با 15.539.399 دلار می باشد. 

با توجه به نمودارهای قیمتی اینطور به نظر می رسد که بازار ارزهای دیجیتال امروز هم در وضعیت مساعدی قرار ندارد. در پی اصلاح قیمتی رهبران ارزهای دیجیتال یعنی بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، میم کوین محبوب بازار یعنی دوج کوین نیز دچار اصلاح قیمت شد. البته انتقال دوج کوین توسط یک نهنگ بزرگ به صرافی بایننس نیز، در وضعیت قیمتی اخیر آن بی تاثیر نبود.

در توییتر و بخش اطلاع رسانی فعالیت نهنگ های دوج کوین، خبر جدیدی مبنی بر انتقال دوج کوین منتشر شد که میزان آن به میلیون ها توکن DOGE میرسد. این انتقال توسط یکی از نهنگ ها از کیف پولی به کیف پولی دیگر در صرافی بایننس انجام شده است.

 

انتقال دوج کوین به صرافی

 

انتقال دوج کوین روند آن را صعودی می کند؟

در حال حاضر (9 اسفند و 28 فوریه) و با توجه به حجم عظیم انتقال دوج کوین، این میم کوین محبوب با قیمت 0.08136 دلار در حال معامله می باشد. انتقال دوج کوین باعث کاهش قیمت 7.67 درصدی آن طی یک هفته اخیر و کاهش 0.85 درصد در 24 ساعت گذشته شده است.

پر واضح است که به دلیل انتقال دوج کوین توسط نهنگ ها، معامله گران در مورد دوج کوین دچار نگرانی و تردید شده اند. پس از اقدام نهنگ ها، نه تنها شاهد رشد قیمت دوج کوین نبودیم، بلکه قیمت دوج کوین دچار اصلاح نیز شد.

ارزش دوج کوین نسبت به دو ارز دیجیتال برتر بازار کریپتو، یعنی بیت کوین و اتریوم دچار تضعیف شده است. DOGE نسبت به بیت کوین حدود 0.67% و در مقابل اتریوم حدود 0.24% کاهش ارزش داشته است. همانطور که مشهود است رفتار دو رهبر بازار کریپتو نسبت به سایر ارزها از جمله دوج کوین بی تاثیر نبوده است.

در سوابق تاریخی بازار کریپتو و تحلیل رفتار نهنگ های بازار به این مهم پی می بریم که معمولا هنگامی که یک نهنگ مقدار زیادی از حجم دارایی خود را به صرافی بایننس منتقل می کند تنها دو هدف می تواند داشته باشد. یکی از احتمالات رفتار آن ها می تواند تعدیل سبد و اصلاح آن باشد. دیگر دلیل رفتار آن ها می تواند نشان دهد آن ها قصد فروش میزان زیادی از دارایی خود را دارند.

به صورت کلی حجم معاملات این میم کوین طی 24 ساعت گذشته، وضعیت نزولی آن را نشان می دهد. اکنون حجم کل معاملات DOGE به 10.795.757.189 دلار رسیده است.

البته که این داده ها همگی متغیر هستند و با رفتارهای مختلف سرمایه گذاران تغییر می کنند. بنابراین برای اطلاع از وضعیت قیمت دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال، بهتر است که آن را به صورت لحظه ای چک کنید. در سایت و اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، این امکان برای شما وجود دارد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها