آیا روند صعودی DYDX ادامه دارد؟

حتما در این چند هفته اخیر از روند صعودی DYDX اطلاع دارید. ارز DYDX یکی از ارزهای دیجیتال است که در ابتدای سال 2022 روند صعودی داشت. در این سال قیمت DYDX از محدوده 8 دلار نیز فراتر رفت. با احتمال افزایش بالا رفتن قیمت بیت کوین در اوایل سال 2022، امکان افزایش قیمت برای آلت کوین ها نیز وجود داشت. اما روند صعودی DYDX، بیت کوین و سایر رمز ارزها ادامه دار نبودند و در اواسط سال 2022 بازار به دلایل مختلف دچار ریزش شد. در این شرایط ATL (کمترین قیمت) دی وای دی ایکس در پایان سال به محدوده 1 دلار رسید. 

ارز DYDX در ابتدای سال 2023 نیز همچنان دچار نوسانات قیمتی کمی بود تا در یک ماه اخیر از قیمت حدود 1 دلار به 3 دلار رسید. روند صعودی DYDX در یک هفته اخیر همچنان ادامه دارد. در حال حاضر قیمت dYdX امروز 3.54 دلار است. این رمز ارز در 24 ساعت گذشته دارای حجم معاملات 487,953,447 دلار است که نسبت به 24 ساعت گذشته 16 درصد افزایش قیمت داشته است. اگر روند صعودی DYDX را در چند هفته اخیر در نظر گرفته باشید این رمز ارز رشد بالای 50 درصد داشته است. 

با روند صعودی DYDX حجم معاملاتی آن نیز روند صعودی گرفت. حتی با وجود اینکه ارزش کل توکن‌های قفل شده روی پلتفرم در سال 2022 با رسیدن به مبلغ 1.1 کاهش یافت اما کاربران وفادار به DYDX به فعالیت در این پلتفرم ادامه دادند. 

 

قیمت DYDX

 

آیا روند صعودی DYDX ادامه دار است؟

رمز ارز DYDX در روز گذشته 32 درصد رشد قیمتی خود را ثبت کرد. روند صعودی DYDX در دو سطح مقاومت داشت، که با وجود فشار در روزهای قبل هر دو مقاومت شکسته شد. بنابراین در صورت برگشت یا پولبک این رمز ارز به این محدوده حمایت که در قیمت 2.73الی 2.84 دلار قرار بازگردد، می توانیم انتظار رشد قیمت بیشتری از ارز DYDX در روزهای آینده داشته باشیم.

بنابراین دو محدوده حمایتی که برای DYDX در نظر گرفته شده است، می تواند نواحی مناسبی برای تقاضای این ارز باشد. از نظر بسیاری از کارشناسان بر اساس تحلیل های مختلف و اگر کندل های هفتگی در محدوده حمایت بسته شود، روند صعودی DYDX می تواند ادامه دار باشد و قیمت DYDX مجدد افزایش پیدا کند.

 

چه عاملی DYDX را منحصر به فرد می کند؟

دی وای دی ایکس یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال است که ابزارهای مالی پیشرفته را با تمرکززدایی ترکیب می کند. DYDX با استفاده از رمزارز  خود، خدمات گسترده‌ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است. علاوه بر وام‌ دهی و وام‌گیری، انجام راحت معاملات مارجین، اسپات و نیز قراردادهای دائمی و استیکینگ توسط پلتفرم DYDX نیز میسر شده است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری توکن بومی این صرافی در کیف پول‌ های DYDX، نسبت به خرید و فروش آن اقدام کنید. این صرافی در حال حاضر بدون محدودیت زمانی، حداکثر 25 برابر اهرم در دارایی ها  به کاربران خود وام می دهد.

در دنیای پلتفرم‌ های پرداخت مالی غیر متمرکز یا دیفای (DeFi)، وام‌دهی یا وام‌گیری یکی از ویژگی‌های رایج می باشد، اما DYDX برای این خدمات از ابزارهای بسیار پیشرفته‌ای به صورت غیر متمرکز بهره می‌برد. DYDX عامل مهمی برای ایجاد  ابزارهای معاملاتی همچون فارکس به دنیای بلاک‌چین بوده است. DYDX، با ارائه خدماتی مثل انجام معاملات مارجین و قراردادهای دائمی، زمینه استفاده از پلتفرم‌های غیرمتمرکز را فراهم کرده است.

DYDX اعلام کرد، نسل چهارم این صرافی، کنترل کامل DYDX به دست  کاربران است. DYDX بیشترین تلاش خود را برای از بین بردن تمرکززدایی دارد. در همین رابطه، اعضای تیم DYDX با تاکید بر اهمیت شفافیت در دیفای، اعلام کردند که با دیفای کدهای کامپیوتری جای اشخاص واسطه و شرکت‌ها را خواهند گرفت و کاربران می‌توانند به‌ جای واسطه‌ ها به آنها اعتماد کنند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahan kiani
Mahan kiani
1 سال قبل

DYDX واقعا تحول جالبی ایجاد کرده
عالی 👌

مهران زمان نامیان
مدیر
پاسخ به  Mahan kiani

بله، DYDX با اقدامات اخیرش مجددا تونست خودش رو مطرح کنه و خیلیا هم به رشد قیمت بیشترش امیدوارن