سرمایه گذاری امارات در رمز ارزها

در حال حاضر مردم کشورهای زیادی روی رمز ارزها سرمایه گذاری می کنند. یکی از این کشورها، امارات می باشد که ثروت بسیار زیادی دارد و شهروندان آن نیز در وضعیت رفاهی خوبی هستند. کشورهای دیگری همچون آمریکا، ایران، سوئد، روسیه و… هم از سرمایه گذاری روی رمز ارزها استقبال ویژه ای می کنند. نتایج تحقیقات به ما نشان می دهد که میزان سرمایه گذاری مردم امارات در رمز ارز ها نیز تقریبا زیاد است. به همین جهت، در این خبر به بررسی تحقیقات مربوط به سرمایه گذاری امارات و مردم آن در حوزه رمز ارز ها می پردازیم.

 

سرمایه گذاری مردم امارات در رمز ارزها

 

سرمایه گذاری 11.4% مردم امارات در رمز ارزها

با توجه به ارزش ذاتی رمز ارزهایی چون بیت کوین، اتریوم، کاردانو، سولانا و… بسیاری از مردم جهان به سرمایه گذاری روی آنان علاقه دارند. از طرفی، ارزهای دیجیتال ترندی چون شیبا، دوج کوین و ارزهای دیجیتال حوزه متاورس مختلف هم طرفداران بسیار زیادی در بین مردم جهان دارند. مردم امارات هم طبق آخرین تحقیقات، روی این رمز ارز ها سرمایه گذاری می کنند و بیش از 10 درصد آن ها در بازار ارز دیجیتال فعالیت دارند. به طور دقیق، 11.4% از مردم امارات روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. این میزان در برخی کشورها کمتر و در برخی بیشتر است. با این حال چیزی که مسلم است، استقبال از ارز دیجیتال در عموم کشورهای جهان می باشد.

البته این را هم در نظر بگیرید که مجوز فعالیت در برخی از صرافی های ارز دیجیتال برای مردم امارات صادر شده است. بنابراین آن ها با خیال راحت می توانند از پلتفرم های بین المللی خرید و فروش رمز ارز استفاده کنند. در صورتی که این امکان برای کاربران ایرانی وجود ندارد و تحریم های مختلف مانع آنان می شوند. بنابراین، بهترین گزینه برای خرید و فروش ارز دیجیتال توسط کاربران ایرانی، فعالیت در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها