حجم معاملات ETFهای اتریوم به بیش از 1 میلیارد دلار رسید!

به گزارش u.today صندوق‌های قابل معامله در مبادلات اتریوم (ETF) در اولین روز خود در ایالات متحده از یک میلیارد دلار فراتر رفته‌اند.
این تقریباً یک پنجم حجم روز اولی است که توسط ETFهای بیت کوین در اولین پرفروش خود در ژانویه ثبت شده است. شایان ذکر است، ETHE شرکت Grayscale با 355 میلیون دلار در رتبه اول جدول حجم قرار دارد. برخی از فعالان بازار نگران فشار فروش احتمالی هستند که می تواند با خروج محصول همراه باشد. صندوق Fidelity Ethereum با 292 میلیون دلار در رتبه دوم قرار دارد. ETHA بلک راک 187 میلیون دلار است.

اتریوم، آلت کوین پیشرو از نظر ارزش بازار، در حال حاضر پس از افت 0.9 درصدی، با قیمت 3466 دلار در صرافی بیت استمپ معامله می‌شود. اگرچه به نظر می‌رسد راه اندازی ETF‌های اتریوم یک رویداد خبرساز باشد، تحلیلگران اکنون منتظر جریان‌های ورودی روز اول هستند که سرنخ‌های قطعی در مورد سطح تقاضا برای این محصولات به آنها ارائه می‌دهد. محققان کوین‌بیس معتقدند که جریان‌های ورودی قوی‌تر از حد انتظار می‌تواند یک کاتالیزور صعودی برای بازار باشد (و بالعکس).

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، سیفارت و اریک بالچوناس پیش‌بینی کردند که ETFهای اتریوم که بسیار شایعه شده بود، می توانند در طول سال اول حدود 6 میلیارد دلار جریان ورودی ثبت کنند. این یک پیش‌بینی خوش‌بینانه‌تر در مقایسه با پیش‌بینی JPMorgan است که تحلیل‌گران آن انتظار داشتند ETF‌های اتریوم به میزان قابل توجهی ضعیف عمل کنند. این محصولات ممکن است برای جذب تقاضای قابل توجهی به دلیل عدم وجود جوایز شرط بندی مشکل داشته باشند. مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، ETF های اتریوم را به عنوان «تغییردهنده بازی» برای کل صنعت کریپتو توصیف کرد.

نووگراتز افزود: “این نه تنها دسترسی به دومین ارز دیجیتال بزرگ را باز می‌کند، بلکه وضوح نظارتی بسیار مورد نیاز را نیز ارائه می دهد و تایید می کند که اتریوم یک امنیت نیست.” در همین حال، بلک راک اخیراً بر توانایی اتریوم برای “محرک کردن تحول دیجیتال” در صنایع مختلف تاکید کرده است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها