هاردفورک شانگهای اتریوم 2 هفته به تاخیر افتاد

پس از تغییر در سبک روند کار مکانیسم اتریوم بر روی اثبات سهام، به روز رسانی هاردفورک شانگهای اتریوم یکی از تغییراتی بود که سرمایه گذاران این رمز ارز انتظار آن را می کشیدند. اگر چه به روز رسانی شانگهای اتریوم می تواند پیامدهای زیادی را به همراه داشته باشد اما انتظار می رود به روز رسانی هاردفورک شانگهای بتواند تاثیری در تقاضای بازار اتریوم ایجاد کند.

زمانی که تمام سپرده گذاران انتظار هاردفورک شانگهای اتریوم و آزاد سازی اتریوم های استیک شده در بیکن چین شبکه اتریوم را در ماه مارچ داشتند این به روز رسانی به تعویق افتاد. توسعه دهندگان ارز اتریوم در جلساتی که در این مدت برگذار کردند به این نتیجه رسیدند که هاردفورک شانگهای را حداقل 2 هقته به تعویق بیاندازند.

 

شبکه گوئرلی اتریوم

 

هاردفورک شانگهای اتریوم در شبکه گوئرلی

طبق گزارش های سایت کوین تلگراف توسعه دهندگان اصلی اتریوم در تاریخ 2 مارچ پس از بررسی های لازم در یک جلسه رسمی به سازگاری رسیدند. آن ها تصمیم گرفتند که زمان انجام هاردفورک شانگهای اتریوم را دو هفته به تعویق بیاندازند و سپس اجرای طرح آزمایشی این هاردفورک در شبکه گوئرلی (Goerli) صورت بگیرد. البته توسعه دهندگان اتریوم به این نتیجه رسیدند که هاردفورک شانگهای اتریوم در شبکه گوئرلی می تواند در تاریخ 14 مارچ به نتیجه برسد.

یکی از تیم های توسعه دهنده اصلی اتریوم با نام بیکو در خصوص اجرای طرح آزمایشی هاردفورک شانگهای اتریوم در شبکه گوئرلی توییتی منتشر کرد. تیم بیکو در این توییت نوشت برای انجام هاردفورک در شبکه اصلی، ما معمولا به دو هفته زمان نیاز داریم. پس شما فرض کنید که هاردفورک شانگهای در شبکه گوئرلی در تاریخ  14 مارچ انجام شود و همه چیز به بهترین نحو ممکن پیش رود.

پس از آن ما تقریبا در روز 16 مارچ در خصوص زمان انجام هاردفورک در شبکه اصلی اتریوم به نتیجه می رسیم بنابراین می توان نتیجه گرفت که زودترین زمانی که برای انجام هاردفورک شانگهای اتریوم می شود در نظر گرفت هفته اول ماه آپریل می باشد.

 

هاردفورک شانگهای در شبکه اصلی اتریوم

اجرای طرح آزمایشی هاردفورک شانگهای، شاپلا (Shapella) نام دارد این به روزرسانی آخرین فرصت برای کلاینت های اتریوم می باشد. زیرا این طرح آزمایشی می تواند اطمینان کلاینت های اتریوم و ارائه دهندگان خدمات استیکینگ را برای ارائه هاردفورک شانگهای اتریوم در شبکه اصلی خود اتریوم کسب کند. البته به روز رسانی شانگهای در شبکه اصلی اتریوم امکانات زیادی همچون آزاد سازی تدریجی اترهای استیک شده در بیکن چین را به همراه دارد. حال باید منتظر ماند تا ببینیم هاردفورک شانگهای اتریوم در شبکه اصلی خود دقیقا در چه تاریخی انجام می شود و چه تاثیری بر روی قیمت آن می گذارد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها