انجین کوین چیست؟ همه چیز درباره ENJ

انجین کوین (Enjin Coin)، یکی دیگر از انواع دارایی دیجیتال است. این رمز ارز فعالیتی مبتنی بر اتریوم دارد و طبق الگوی ERC-20 به اجرا در می آید. این کوین محبوب برای حمایت مستقیم از ارزش دارایی های بلاک چین ایجاد شده در پلتفرم ایجاد بازی آنلاین Enjin استفاده می شود. در واقع انجین کوین یک پلتفرم بازی مشهور برای گیمرها است که امکان مالکیت مجازی کالا ها، تجارت بین گیمرها و اعضای جامعه را می دهد.

دسترسی به این پلتفرم بعضا از طریق کیف پول های هوشمند هم امکان پذیر است. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا برخی از ویژگی های منحصر به فرد انجین کوین را برایتان بازگو کنیم.

 

انجین کوین (Enjin Coin) چیست؟

فناوری Enjin زیربنای یک اکوسیستم کل نگر است که برای ایجاد NFT، بازی و سایر برنامه های توزیع شده استفاده می شود. شرکت اصلی انجین، محصولات بلاک چین متعددی از جمله بازار، کیف پول و پلتفرم توسعه ‌دهنده مبتنی بر Enjin Coin ارائه می‌ دهد. از آنجاکه این پروژه یک اکوسیستم بازی بلاک چینی را به کاربران خود ارائه می دهد، شما می توانید از طریق بازی در این پروژه سرمایه گذاری کنید. و یا می توانید توکن ENJ را در ازای پول فیات یا سایر ارز های دیجیتال خرید و فروش کنید.

انجین کوین به دلیل ویژگی های خارق العاده ای که به کاربران از سراسر جهان ارائه می دهد بسیار محبوب است و قیمت توکن آن روز به روز از پیشترفت چشمگیری برخوردار می شود. همچنین Enjin Coin یک توکن ERC-20 است که در شبکه اتریوم ایجاد شده است، به این معنی که این پروژه نه تنها از تراکنش ها بلکه از قرارداد های هوشمند نیز پشتیبانی می کند. Enjin از یک راه حل مقیاس پذیر منحصر به فرد به نام Efinity استفاده می کند. پلتفرم Enjin از طریق API عمومی و کیت‌های توسعه نرم‌افزار، قابلیت ‌های فراوانی SDK ارائه می ‌دهد.

 

ویژگی های ENJ

 

ویژگی های انجین کوین

ظرفیت تولید و مدیریت اقلام مجازی مهمترین ویژگی است که پروژه Enjin به مشتریان خود ارائه می دهد. توسعه دهندگان می توانند رمز ارزهای خود را با پشتیبانی Enjin Coin توسعه دهند و ارزهای دیجیتال را در بخش بازی ترکیب کنند و گیمیفیکیشن را آسان تر کنند. همچنین انتقال توکن های انجین، نیاز به هزینه های بالا ندارد و تراکنش های آن با مبلغ بسیار کمی انجام می شود.

بزرگ ترین مزیت این پروژه آن است که انجین کوین یک پلتفرم غیر متمرکز و منبع باز می باشد. این عامل باعث می شود تا سازندگان بازی و گیمرها بتوانند به صورت کاملا مستقیم و بدون نیاز به واسط با یکدیگر در تعامل باشند. انجین کوین را می توان پلتفرمی کاربردی، سریع و ارزان دانست که واسطه ها را از صنعت بازی سازی حذف می کند و روند بازی سازی و ارائه آن به علاقه مندان را سرعت می بخشد.

 

قیمت انجین کوین

 

قیمت ENJ

قیمت انجین کوین نیز مانند سایر رمز ارز های بازار دائما تحت تاثیر نوسانات قیمتی است. اوج قیمت انجین کوین 4.85 دلار می باشد که در تاریخ ۰۴ آذر ۱۴۰۰ ثبت شد. در حال حاضر نیز قیمت Enjin Coin ، با نرخ 1.81 دلار احتساب می شود و تسلط بازار آن 0.08% می باشد. همچنین در زمان نوشته شدن این مقاله انجین کوین با ارزش بازار ۱.۴۷ میلیارد دلار در رتبه 59 بازار قرار گرفته و حجم کل مبادلات بازار آن 1,465,450,000.00 دلار است. تعداد کل کوین های قابل عرضه انجین کوین 1 میلیارد است که مقدار ۸۵۳.۵۸ میلیون از آن در گردش بازار می باشد.

 

خرید انجین کوین (ENJ)

همانطور که در مقاله های قبلی هم گفتیم خرید ارز دیجیتال کاری راحت و بی دردسر است. انجین کوین هم یک ارز دیجیتال می باشد که با توجه به قرار داشتن در لیست ارزهای بیت ایمن، خرید و فروش آن به راحتی انجام می شود. برای خرید انجین کوین می توانید در صرافی آنلاین بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنید. پس از انجام این کار با مراجعه به صفحه خرید و فروش انجین کوین و پر کردن کادر خرید، سفارش خود را ثبت کنید.

ثبت سفارش خرید و فروش تمامی ارزهای دیجیتال از جمله ENJ به دو روش امکان پذیر است. روش اول سفارش عادی و روش دوم سفارش فوری می باشد. در سفارش عادی شما شخصا قیمت را تعیین می کنید و بابت انجام سفارش مبلغ کمتری را می پردازید. در سفارش فوری نیازی به انجام این کار نیست و تنها با وارد کردن مقدار دلخواه، در آن واحد کوین های خود را دریافت می کنید.

 

کیف پول های انجین کوین

 

کیف پول های ENJ

انتخاب یک کیف پول مناسب برای سرمایه گذاری امن و معاملات روزانه، از مهم ترین مسائل دنیای ارز دیجیتال محسوب می شود. برای خرید انجین کوین هم نیاز به یک کیف پول دیجیتالی است که بعد از خرید توکن های ENJ را در خود ذخیره کند. به همین دلیل در این قسمت برخی از بهترین کیف پول های انجین کوین را برای شما عزیزان نام بردیم. اکنون می توانید با نصب یکی از این کیف پول ها به راحتی ارز دیجیتال انجین کوین را معامله و یا ذخیره کنید.

  • کیف پول Ledger (نسخه سخت افزاری)
  • کیف پول Trezor (نسخه سخت افزاری)
  • تراست ولت – Trust Wallet (نسخه نرم افزاری)
  • اتمیک ولت – Atomic Wallet (نسخه نرم افزاری)
  • مای اتر ولت – MyEtherWallet (نسخه نرم افزاری)

هر کدام از کیف پول های دیجیتالی که در بالا نام بردیم هنگام نصب یک کلید خصوصی یا Private Key در اختیار شما قرار می دهد. نگهداری صحیح کلید خصوصی در یک فضای مطمئن، امنیت دارایی شما را تضمین می کند. حالا می توانید با خیال راحت، توکن های انجین کوین خود را به کیف پول خودتان انتقال دهید.

 

جمع بندی

Enjin Coin (ENJ) یک توکن مبتنی بر اتریوم است که به دنبال ساده‌ سازی استفاده از توکن ‌های غیرقابل تعویض NFT توسط افراد، سازمان‌ ها و برند ها است. پلتفرم ENJ برای حمایت از ارزش توکن‌ های غیرقابل تعوض موجود در اکوسیستم Enjin استفاده می ‌شود. این پلتفرم صنعت بلاک چین را با صنعت بازی سازی ادغام می کند و فعالیت در صنعت بازی را سهولت می بخشد. همچنین انجین کوین از پروژه های بلاک چینی محبوب به شمار می رود که کاربران در آن به تجارت، خرید و فروش رمز ارز، بازی های آنلاین و تعاملی بسیار عمیق تر با یکدیگر می پردازند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها