کمپانی فراری پذیرش رمزارزها را آغاز کرد

به نقل از u.today فراری قرار است امکان تراکنش ارزهای دیجیتال را برای مشتریان اروپایی فراهم کند.

بر اساس گزارش اخیر رویترز، سازنده خودروهای اسپورت لوکس ایتالیایی، فراری قرار است در پایان ماه جولای پرداخت‌های ارز دیجیتال را برای مشتریان اروپایی معرفی کند.
این خودروساز افسانه‌ای تصمیم خود را برای پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال در ایالات متحده در اکتبر گذشته اعلام کرد. این اقدام برای رفع نیازهای مشتریان مرفه خود، که برخی از آن‌ها نمایندگان نوپول‌های کریپتو هستند، انجام شد. در ایالات متحده، فراری به مشتریان خود اجازه داد تا با بیت کوین، اتریوم از طریق پردازشگر پرداخت BitPay که به طور گسترده استفاده می شود، پرداخت کنند.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا بیت‌پی توسط نمایندگی‌های اروپایی نیز استفاده خواهد شد یا خیر. در آینده، فراری همچنین قصد دارد پرداخت‌های رمزنگاری شده را به نمایندگی‌ها در مناطق دیگر بیاورد. آن دسته از علاقه‌مندان به کریپتو که بیشتر به رقیب دیرینه فراری، لامبورگینی علاقه دارند، می‌توانند لامبوهای مجلل را نیز در نمایندگی نیوپورت بیچ خریداری کنند، که دارایی های دیجیتال را به عنوان گزینه پرداخت در سال 2021 اضافه کرد. برخی از نمایندگی‌های مجاز مارک‌هایی مانند پورشه و بنتلی نیز ارزهای رمزنگاری شده را می‌پذیرند. با این حال، خودروهای لوکس همچنان یک بازار خاص باقی می‌مانند و پرداخت‌های رمزنگاری هنوز در بین شرکت‌های اصلی خودروسازی مورد پذیرش قرار نگرفته است.

سازنده خودروهای الکترونیکی تسلا در مارس 2021 شروع به پذیرش بیت کوین به عنوان روش پرداخت برای خرید خودرو کرد، اما بعداً به دلیل نگرانی های زیست محیطی مرتبط با بیت کوین، این گزینه را کنار گذاشت. عکس پروفایل جدید ایلان ماسک، که حاوی «چشم های لیزری» است، این گمانه زنی را به وجود آورده است که تسلا ممکن است پذیرش بزرگترین ارز دیجیتال را از سر بگیرد. در سال 2022، تسلا همچنین شروع به پذیرش Dogecoin برای برخی از کالاهای خود کرد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها