توسعه چشم انداز Injective به بازی های Web3

به گزارش cryptonews، پلتفرم Injective که یک بلاک چین لایه 1 قابل همکاری برای برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) می‌باشد، به دنبال تنوع در اکوسیستم بازی‌های نوپای Web3 است. روز چهارشنبه، Injective همکاری خود را با DEGA، یک پلتفرم برتر سازنده بازی که در اتریوم، کاردانو و زنجیره BNB نیز مستقر شده است، اعلام کرد.

Injective، ارائه‌دهنده پلتفرمی برای dApps در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX)، بازارهای پیش‌بینی و پروتکل‌های وام‌دهی، از اکوسیستم DEGA برای راه‌اندازی فاز بعدی توسعه خود از طریق بازی Web3 استفاده می‌کند. به گفته Injective، با DEGA، سازندگان بازی قادر خواهند بود به سرعت بازی‌ها را طراحی و منتشر کنند و این عصر جدیدی برای GameFi رقم می‌زند..بازار بازی‌های Web3 همچنان شاهد رشد قابل توجهی است و پیش‌بینی‌های آتی از 23.9 میلیارد دلار در سال 2023 به بیش از 133 میلیارد دلار تا سال 2033 تخمین زده می‌شود.

کارلوس رنه، مدیرعامل DEGA در بیانیه‌ای گفت: «DEGA و Injective در مورد دیدگاه ما برای سهولت استفاده، مسائل مالی و هوش مصنوعی اشتراکات زیادی دارند. انتظار داریم که این ادغام به نفع همه کسانی باشد که در هر یک از اکوسیستم‌های ما مشارکت دارند.»

علاوه بر گسترش در بخش بازی، این مشارکت همچنین قرار است به نفع Injective در چندین طرح اجتماعی باشد. اینها شامل داشتن بازی‌های Injective در DEGA، ایردراپ‌ها (مانند نسخه‌های محدود Elements & Characters)، رویدادها، مسابقات و فضاهای X است. لازم به توضیح است که توکن INJ، رمزارز بومی پلتفرم injective می باشد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها