معرفی ارز دیجیتال فلو (FLOW)

پروژه‌های جدید فعال در دنیای ارز دیجیتال، بعضا نسبت به پروژه‌های قبلی امکانات جدیدتر و جذاب‌تری را ارائه می‌کنند. به همین خاطر بلاک چین های قدیمی باید بتوانند خود را به‌روز نگه دارند تا توان رقابت با پروژه‌های جدید را از دست ندهند. یکی از مواردی که قابلیت‌های زیادی نسبتا به بلاک چین های قدیمی دارد، پروژه Flow و ارز دیجیتال فلو می‌باشد. در این مقاله با ارز دیجیتال فلو و ویژگی‌های مختلف آن آشنا می‌شوید تا بتوانید تفاوت‌های موجود میان این ارز دیجیتال و ارزهای قدیمی‌تر را متوجه شوید. به این ترتیب، مطالب زیر را به شما می‌گوییم تا آشنایی بیشتری با ارز دیجیتال FLOW پیدا کنید:

  1. ارز دیجیتال فلو (FLOW) چیست؟
  2. تاریخچه فلو نتورک
  3. ویژگی‌های فلو نتورک
  4. قیمت ارز دیجیتال فلو
  5. خرید ارز دیجیتال فلو
  6. بهترین کیف پول های فلو

 

فلو نتورک

 

ارز دیجیتال فلو (FLOW) چیست؟

ارز دیجیتال فلو، کوین اختصاصی شبکه فلو نتورک می‌باشد که برای طراحی و توسعه بهتر بازی‌ها و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و توکن‌های جدید مثلی و غیرمثلی ساخته شده است. به همین خاطر، این پلتفرم در بین گیمرها و توسعه‌دهندگان محبوبیت زیادی دارد. در واقع فلو نتورک، یک بلاک چین لایه اول می‌باشد که سعی می‌کند فضایی کاربرپسند را برای کاربران شبکه بلاک چین به وجود آورد. این شبکه در راستای تحقق هدف خود، از ارز دیجیتال فلو کمک می‌گیرد تا بتواند یک ارز پایه و عامل تامین‌کننده امنیت داشته باشد.

توسعه‌دهندگان می‌توانند با کمک ارز دیجیتال فلو در بلاک چین Flow فعالیت کنند و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های غیرمتمرکز را بسازند و ارتقا دهند. از فلو به عنوان تنها بلاک چینی که ارتقای عملکرد خود را مستقیما در لایه پروتکل پیاده‌سازی می‌کند نیز یاد می‌شود. از طرفی این شبکه از الگوریتم PoS یا اثبات سهام استفاده می‌کند که امکان سهام‌گذاری ارز دیجیتال فلو و کسب درآمد منفعلانه را به کاربران این شبکه می‌دهد. بنابراین فلو به نوعی رقیب بلاک چین های قدیمی‌تری چون اتریوم و کاردانو نیز محسوب می‌شود.

 

فلو

 

تاریخچه فلو نتورک

جالب است بدانید که ارز دیجیتال فلو، توسط یک کارآفرین ایرانی-کانادایی به نام رهام قره گوزلو ساخته شده است. رهام قره گوزلو مدیرعامل و موسس شرکت Dapper Labs در ونکوور کانادا می‌باشذ که از شرکت‌های موفق فعال در حوزه بلاک چین به شمار می‌رود. این شرکت عرضه‌کننده ارز دیجیتال فلو و سازنده بلاک چین فلو نتورک است. ساخت ارز دیجیتال Flow به سال 2018 برمی‌گردد. زمانی که هنوز بسیاری از ارزهای دیجیتال مطرح امروزی از جمله سولانا، شیبا و فلوکی اینو ساخته نشده بودند.

دپر لبز (Dapper Labs) سازنده برنامه‌ها و بازی‌های بلاک چینی غیرمتمرکز مختلفی می‌باشد و ارز دیجیتال فلو تنها محصول آن نیست. بازی مطرح کریپتو کیتیز (Cryptokitties) نیز یکی از محصولات دیگر این شرکت است.

 

Flow

 

ویژگی‌های فلو نتورک

ارز دیجیتال فلو و بلاک چین آن، علاوه بر قابلیت سرمایه‌گذاری ویژگی‌های جذاب دیگری هم دارند که پرداختن به آن‌ها خالی از لطف نیست. حضور در صنعت بازی‌های بلاک چینی و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و وب 3.0 که پیش‌تر به آن اشاره کردیم یکی از این موارد است. قابلیت استیکینگ یا سهام‌گذاری هم یکی دیگر از ویژگی‌های بلاک چین فلو است که به خاطر استفاده از الگوریتم اثبات سهام (PoS) می‌باشد. حضور در صنعت توکن‌سازی و امکان ساخت توکن مثلی و توکن غیرمثلی (NFT) نیز از دیگر ویژگی‌های بلاک چین فلو محسوب می‌شود.

ارز دیجیتال فلو هم مثل سایر رمز ارزها، امکان سرمایه‌گذاری و انتقال سریع، ساده و ارزان در سطح بین‌الملل را دارد. علاوه بر این‌ها امکان قفل کردن آن در بلاک چین فلو و کسب درآمد منفعلانه، یکی دیگر از ویژگی‌های ارز دیجیتال FLOW می‌باشد. از این ارز دیجیتال در شبکه فلو استفاده‌های دیگری هم می‌شود و به نوعی ضامن تامین امنیت این شبکه، همین ارز دیجیتال است.

 

قیمت ارز دیجیتال فلو

 

قیمت ارز دیجیتال فلو

ارز دیجیتال فلو ویژگی‌های جذاب و کارآمد زیادی دارد و از این رو کوین ارزشمندی محسوب می‌شود. با این حال به خاطر عرضه بالای این کوین، قیمت آن نسبت به بسیاری از رمز ارزهای مطرح دیگر کمتر است. در حال حاضر قیمت فلو 0.61 دلار است که 43% بالاتر از پایین‌ترین قیمت تاریخی (ATL) و حدود 98% پایین تر از بالاترین قیمت تاریخی (ATH) آن می‌باشد. قیمت ارز دیجیتال فلو در 5 آوریل 2021 به 46 دلار رسید که با قیمت کنونی آن اختلاف فاحشی دارد.

میزان عرضه فعلی ارز دیجیتال فلو 1,443,912,631 کوین است. گرچه این رمز ارز با اوج خود اختلاف بسیار زیادی دارد، اما هنوز هم نام آن در بین 100 ارز دیجیتال برتر بازار به چشم می‌خورد. ارزش بازار ارز دیجیتال Flow در حال حاضر 639,754,553 دلار است که باعث قرارگیری آن در رتبه 64ام بازار ارز دیجیتال می‌شود. با توجه به اختلاف قیمتی بسیار زیاد این ارز دیجیتال با نقطه ATH، بسیاری از سرمایه‌گذاران امید دارند که فلو در آینده رشد زیادی را تجربه کند.

 

خرید ارز دیجیتال فلو

 

خرید ارز دیجیتال فلو

در صورتی که قبلا تجربه خرید ارز دیجیتال را داشته اید، خرید فلو هم برای‌تان کار ساده‌ای خواهد بود. چرا که مراحل خرید فلو تفاوتی با سایر ارزهای دیجیتال ندارد و به همان شیوه انجام می‌شود. اگر هم خرید ارز دیجیتال فلو اولین تجربه شما برای سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال است، باز هم جای نگرانی نیست. کافیست یک صرافی ارز دیجیتال که امکان خرید فلو در آن وجود دارد را پیدا و در آن ثبت نام و احراز هویت کنید. سپس می‌توانید موجودی حساب خود را ارتقا دهید و برای خرید فلو اقدام کنید.

در حال حاضر بایننس، کوین بیس، کوکوین و کراکن از جمله صرافی‌های مطرحی هستند که امکان خرید ارز دیجیتال فلو را به شما می‌دهند. صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز قصد دارد که برای تسهیل کار سرمایه‌گذاران ایرانی، این ارز دیجیتال را به لیست رمز ارزهای خود اضافه کند. بنابراین با ثبت نام و احراز هویت در بیت ایمن هم می‌توانید خرید فلو را به سادگی و با خیال راحت انجام دهید.

 

بهترین کیف پول های فلو

 

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال فلو

بهتر است که پس از خرید فلو، کوین‌های خود را از صرافی خارج کنید و نزد خود نگه دارید. برای این کار به یک کیف پول ارز دیجیتال فلو نیاز دارید که بتواند از کوین‌های شما به امن‌ترین شکل ممکن نگهداری کند. در فهرست زیر، نام برخی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال فلو را مشاهده می‌کنید:

  • بلاکتو ولت (Blocto Wallet)
  • مث ولت (Math Wallet)
  • مجیک ولت (Magic Wallet)
  • نوفای ولت (NuFi)

این کیف پول ها، برخی از بهترین گزینه‌های موجود برای نگهداری ارز دیجیتال فلو هستند. در صورت عدم تمایل به خارج کردن کوین‌ها از صرافی، امکان ذخیره دارایی در کیف پول اختصاصی خود در صرافی را هم دارید. با این حال باید مطمئن باشید که صرافی امنی را برای نگهداری از دارایی‌های خود انتخاب می‌کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها