معرفی ارز دیجیتال پپه (PEPE)

در دو سال اخیر شاهده رشد ناگهانی و خیره‌کننده برخی از کوین ها و توکن های تازه‌وارد بازار ارز دیجیتال بودیم. ارز دیجیتال پپه نیز یکی از این ارزهای دیجیتال بود که توانست در بدو ورود به بازار کریپتو، نگاه‌های زیادی را متوجه خود کند. به همین خاطر چند وقتی است که ارز دیجیتال PEPE همواره در فهرست ترندهای بازار قرار دارد و هنوز هم افراد زیادی به دنبال خرید آن هستند. با این حال پیش از خرید ارز دیجیتال پپه، بهتر است که اطلاعات لازم درباره تاریخچه، ویژگی‌ها، قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول های آن به دست آورید. از این رو، ما در این مطلب به بیان تمامی این موارد می‌پردازیم:

  1. ارز دیجیتال پپه (PEPE) چیست؟
  2. تاریخچه پپه
  3. ویژگی‌های ارز دیجیتال پپه
  4. قیمت ارز دیجیتال پپه
  5. خرید ارز دیجیتال پپه
  6. بهترین کیف پول های پپه

 

ارز دیجیتال پپه چیست؟

 

ارز دیجیتال پپه (PEPE) چیست؟

ارز دیجیتال پپه (PEPE) یک میم کوین جدید با خاصیت ضد تورمی است که بر بستر بلاک چین اتریوم و با الهام از یک میم قدیمی رایج در سالیان گذشته ساخته شده است. این میم که مربوط به یک قورباغه بامزه بود و هنوز هم در گیف‌ها و استیکرهای شبکه‌های اجتماعی یافت می‌شود، در اوایل قرن جدید میلادی ساخته شد و به شهرت زیادی رسید. اکنون پس از گذشت حدود 20 سال، ارز دیجیتال پپه جان دوباره‌ای به آن بخشیده است. البته که این اثر مثبت، متقابل می‌باشد و پپه نیز به لطف شهرت همین میم توانست به سرعت خود را مطرح کند.

ارز دیجیتال پپه با هدف ارتقای دوباره بازار میم کوین ها و تبدیل شدن به یکی از سردمداران آن فعالیت می‌کند. تا همین الان هم سرمایه زیادی جذب این پروژه شده و قیمت پپه افزایشی چشمگیر داشته است. در بخش قیمت ارز دیجیتال پپه وضعیت قیمتی این میم کوین را به شکل دقیق‌تری بررسی می‌کنیم.

 

PEPE

 

تاریخچه پپه

بر خلاف بیت کوین، لایت کوین، ریپل و سایر رمز ارزهای قدیمی بازار که تاریخچه‌ای پر فراز و نشیب دارند، در تاریخچه پپه اطلاعات زیادی یافت نمی‌شود. طبق داده‌های سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال پپه در ماه آوریل 2023 منتشر شده است و بر این اساس یکی از ارزهای دیجیتال جدید به حساب می‌آید. نکته جالب توجه اینجاست که در همین مدت کوتاه، پپه توانسته به جمع 100 ارز دیجیتال برتر بازار ورود کند و در رتبه 64 قرار بگیرد.

 

پپه

 

ویژگی‌های ارز دیجیتال پپه

همانطور که در بخش معرفی ارز دیجیتال پپه گفتیم، این رمز ارز در دسته میم کوین ها قرار دارد. بنابراین ویژگی اصلی آن مانند سایر میم کوین ها، قیمت بسیار ناچیز، عرضه بسیار زیاد، امکان درآمدزایی و غیرمتمرکز بودن می‌باشد. البته که پپه علاوه بر این موارد، خاصیت ضد تورمی و مالیات زدایی را هم در سیستم خود دارد. بنابراین ساخت ارز دیجیتال پپه ورای بحث سرگرمی، اهداف دیگری هم داشته است. همین موضوع می‌تواند سرمایه‌گذاران بیشتری را با پپه همراه کند و این میم کوین را به یک ارز دیجیتال هدفمند تبدیل کند.

 

قیمت ارز دیجیتال پپه

 

قیمت ارز دیجیتال پپه

قیمت PEPE در حال حاضر 0.0000017 دلار می‌باشد که احتمال افزایش شدید آن در آینده نیز وجود دارد. این افزایش قیمتی می‌تواند در صورت بهبود کارکرد پپه و عملکرد تیم مارکتینگ آن در فضای مجازی و همچنین توکن سوزی و افزایش تقاضا برای خرید میم کوین ها اتفاق افتد. به همین خاطر علی رغم رشد قیمت خیره کننده این ارز دیجیتال در دو ماه اخیر، برخی از تحلیلگران معتقد اند که پامپ اصلی و افزایش قیمت پپه هنوز رخ نداده است. از این رو سرمایه‌گذاران زیادی هنوز هم به دنبال خرید ارز دیجیتال پپه هستند و به رشد بیشتر آن در آینده امید دارند.

 

خرید ارز دیجیتال پپه

 

خرید ارز دیجیتال پپه

خرید پپه کار بسیار ساده‌ای است اما امکان آن در اکثر صرافی‌ها وجود ندارد. با این حال صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن به عنوان یکی از اولین صرافی های ایرانی دارنده پپه، این ارز دیجیتال را به لیست خود اضافه می‌کند. بر این اساس می‌توانید با ثبت نام و احراز هویت در بیت ایمن به سادگی ارز دیجیتال پپه را بخرید. همچنین در صورت تکمیل این فرایند، امکان خرید شیبا و سایر ارزهای دیجیتال نیز برای شما ایجاد می‌شود.

برای خرید پپه، شیبا، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال موجود در صرافی آنلاین بیت ایمن، کافیست مطابق راهنمای زیر عمل کنید:

  1. ابتدا وارد سایت بیت ایمن شوید و در بخش ثبت نام، مرحله اول عضویت خود را انجام دهید
  2. سپس با تکمیل اطلاعات کاربری، منتظر تایید شدن احراز هویت بمانید
  3. پس از تایید احراز هویت، به حساب کاربری‌تان بروید و در قسمت کیف پول گزینه واریز تومان را انتخاب کنید
  4. موجودی حساب خود را به میزان دلخواه ارتقا دهید
  5. به صفحه خرید و فروش ارز دیجیتال پپه بروید و سفارش خرید پپه را ثبت کنید

با پیمودن این مسیر کوتاه و آسان، شما می‌توانید ارز دیجیتال پپه را به لیست دارایی‌های خود اضافه کنید. همچنین اگر در صرافی بایننس، کوکوین یا کراکن حساب دارید هم می‌توانید این ارز دیجیتال را بخرید. با این حال، پیشنهاد می‌شود که پس از خرید دارایی خود را از صرافی خارج کنید تا درگیر مشکلات قانونی احتمالی نشوید. چرا که فعالیت در این صرافی‌ها برای کاربران ایرانی مجاز نیست و در پی آن، امکان مسدود کردن حساب و توقیف دارایی نیز وجود دارد.

 

بهترین کیف پول های پپه

 

بهترین کیف پول های پپه

بهترین فضا برای ذخیره کردن ارز دیجیتال پپه، کیف پول های ارز دیجیتال هستند. پس از خرید ارز دیجیتال PEPE بهتر است که آن را به یکی از کیف پول های دیجیتالی انتقال دهید تا دارایی‌تان را با خیال راحت نزد خود نگه دارید. از آنجایی که پپه یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین اتریوم است، امکان ذخیره آن در بسیاری از کیف پول های اتریومی دارای شبکه ERC-20 وجود دارد. در فهرست زیر برخی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال پپه را به شما معرفی می‌کنیم:

  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • متامسک (MetaMask)
  • ایم توکن (imToken)
  • لجر (Ledger)

این‌ها برخی از بهترین کیف پول های پپه هستند که امکان ذخیره کردن این ارز دیجیتال را به شما می‌دهند. با تهیه یکی از این کیف پول ها به سادگی می‌توانید توکن های PEPE خود را از صرافی خارج کنید و نزد خود نگه دارید. هنگامی که بخواهید پپه را بفروشید هم مجددا آن را به صرافی انتقال می‌دهید و سفارش فروش ارز دیجیتال پپه را ثبت می‌کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها