بیت کوین بزرگ‌ترین رکورد تاریخ را در قیمت 90000 دلار می زند؟

تحلیلگر معروف پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین بزرگ‌ترین شکست قیمت تاریخ را در 90000 دلار رقم خواهد زد‌.

انتظار می‌رود بیت‌کوین (BTC) به دوره تثبیت قیمت خود پایان دهد زیرا در نمودار قیمت خود وارد یک محدوده صعودی بزرگ شده است. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل کارشناسان نشان می‌دهد که به احتمال زیاد یک سقف قیمت تاریخی جدید (ATH) در بررسی‌های انجام شده از بزرگ‌ترین ارز دیجیتال موجود در بازار وجود دارد. هنگامی که معامله گران به دنبال افزایش احتمالی برای BTC بودند، این سیگنال های قوی ظاهر شده است.

تاجر معروف و تحلیلگر بازار Jelle یک ATH جدید برای بیت کوین پیش بینی کرده است. اوایل امروز، این تحلیلگر توییت کرد که قیمت بیت کوین همچنان در ساختار مگافون، که درست بالاتر از سطح حمایت هفتگی قرار دارد، معامله می‌شود. با دیدن این ساختار در نمودار قیمت، جل پیش‌بینی کرد که بیت کوین احتمالاً سال را با نرخ بالایی به پایان می‌رساند و به سطح 90000 دلار می‌رسد.

ساختار مگافون یک شاخص حیاتی است که برای تجزیه و تحلیل حرکات بازار دارایی‌ها استفاده می‌شود. همچنین به عنوان یک مثلث متقارن معکوس شناخته می شود، زمانی که خطوط واگرا در یک دوره افزایش نوسانات شکل می گیرند، در نمودار قیمت ظاهر می شود. در حالی که این ساختار به طور معمول حاکی از افزایش عدم اطمینان در میان معامله گران است، به احتمال معکوس روند اشاره دارد.

در مورد قیمت بیت کوین، در چند وقت اخیر به صورت سایدوی (رنج) معامله می‌شود. اخیراً در محدوده قیمت 63000 دلار هم مشاهده شده است. با این حال، شکل گیری ساختار مگافون نشان می‌دهد که یک روند معکوس در حال تشکیل است و بیت کوین ممکن است از این دوره تثبیت خارج شود و باعث افزایش قیمت شود.

در همین حال، BTC در حال حاضر با قیمت 59,547.71 دلار معامله می‌شود. در 24 ساعت گذشته با افت جزئی 0.2 درصدی مواجه شده است زیرا دوره تثبیت در حال حاضر دست نخورده باقی مانده است. حجم معاملات روزانه نیز با افت 1.44 درصدی به 33.4 میلیارد دلار رسیده است. با این حال، شکل‌گیری الگوی مگافون، خوش‌بینی را به بازار تزریق کرده است، زیرا معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند روند معکوس بزرگی از BTC رخ دهد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها