پایان راه توکن ماتیک (MATIC) نزدیک است!

به گزارش coindesk شرکت Polygon Labs، مجموعه توسعه‌دهنده اصلی شبکه لایه 2 Polygon، چهارشنبه گفت که ارتقای فنی را انجام خواهد داد و طی آن توکن MATIC  را با توکن POL جدید خود از 4 سپتامبر تعویض می‌کند.

این مهاجرت به عنوان بخشی از اصلاح برنامه ریزی شده Polygon است که سال گذشته در نقشه راه “Polygon 2.0” آن ارائه شد. این تغییر ابتدا در جولای 2023 به جامعه آن پیشنهاد شد و POL را به توکن اصلی برای همه شبکه‌های Polygon تبدیل می‌کرد.

این سوئیچ شامل یک ارتقای فنی است که POL را قادر می‌سازد تا توکن مربوط به تراکنش‌ها و سهام اصلی برای زنجیره اصلی اثبات سهام (Polygon PoS) باشد. در مراحل بعدی ارتقاء، POL شروع به ایمن سازی سایر بلاکچین‌ها در شبکه گسترده‌تر “تجمیع” Polygon از جمله AggLayer خواهد کرد.

Polygon در پست وبلاگ خود نوشت: “POL یک توکن فوق تولید است که می تواند برای ارائه خدمات ارزشمند به هر زنجیره در شبکه Polygon، از جمله خود AggLayer استفاده شود.” طبق گفته تیم Polygon، دارندگان MATIC در زنجیره Polygon PoS نیازی به انجام کاری برای این ارتقا نخواهند داشت و توکن‌های آنها به طور خودکار به POL تبدیل می‌شوند.

برای کسانی که از MATIC در جمع‌آوری zkEVM Polygon، در صرافی‌های متمرکز یا در بلاک چین اتریوم استفاده می‌کنند، باید مراحل مختلفی را طی کنند که Polygon در پست وبلاگ خود توضیح داده است.

به عنوان بخشی از انتقال شبکه، Polygon ارتقای توکن را در 17 ژوئیه در یک محیط آزمایشی شبکه آزمایش خواهد کرد تا قبل از اینکه POL در شبکه اصلی فعال شود، مشکلات را شناسایی یا برطرف کند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها