اتصال کیف پول متامسک به بازی های وب 3.0

یونیتی (Unity) یکی از محبوب ترین موتورهای بازی سازی جهان می باشد که به تازگی با هدف به وجود آوردن ارتباط میان کاربران با فناوری وب 3.0، مجموعه ای از ابزارهای غیرمتمرکز و کیف پول متامسک را به صنعت خود اضافه کرد. موتور بازی سازی یونیتی در پی تغییراتی که در این مدت داشت قصد دارد به کاربران خود اجازه دهد که کیف پول متامسک (MetaMask) و سایر ابزارهای غیرمتمرکز را به فروشگاه خود متصل کنند.

اتصال کیف پول متامسک به صنعت بازی سازی یونیتی با بازخورد زیادی از سمت علاقه مندان این نوع بازی ها مواجه شد. زیرا کیف پول متامسک از شبکه های مهمی همچون اتریوم، بایننس اسمارت چین و پالیگان پشتیبانی می کند که این شبکه ها مورد استفاده عموم کاربران این حوزه می باشند. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح کامل تری در خصوص اتصال کیف پول متامسک به صنعت بازی سازی یونیتی و دیگر تغییرات آن بپردازیم.

 

اتصال متامسک به یونیتی

 

تحولات جدید موتورهای بازی سازی یونیتی

طبق گزارشات جدید کوین دسک، موتور بازی سازی یونیتی بیانیه ای در روز سه شنبه 28 فوریه منتشر کرد. این بیانیه نشان می دهد که بونیتی قصد دارد به پشتیبانی از 13 کیت توسعه نرم افزار (SDK) مبتنی به بلاکچین بپردازد. این 13 کیت شامل شبکه های مختلفی همچون الگوراند، آپتوس، فلو، Immutable X، سولانا، تزوس و همچنین پشتیبانی از کیف پول متامسک می باشد. صنعت یونیتی در حال حاضر به دنبال فراهم کردن بستری مناسب برای توسعه دهندگان وب 3.0 و کیف پول متامسک می باشد تا علاقه مندان به صنعت بازی به راحتی بتوانند فعالیت های خود را انجام دهند.

البته باید توجه کرد که فناوری وب 3.0 در چند سال اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. به صورتی که به مرکز توجه توسعه دهندگان و کاربران زیادی تبدیل شد و روز به روز محبوبیت بیشتری را به خود اختصاص داد. اکنون نیز با اضافه شدن به  مجموعه ابزارهای غیر متمرکز، توسعه دهندگان می توانند با رجوع به فروشگاه یونیتی (Unity Asset Store) از فناوری بلاک چین برای بازی های خود استفاده کنند.

با استفاده از این فناوری ها امکان استفاده از NFTها و یا متاورس نیز برای فعالان صنعت بازی ها فراهم می شود. البته این ویژگی های جدید یونیتی توسعه دهندگان را بیشتر از قبل راغب می سازد تا بازی های خود را به کیف پول متامسک متصل کنند و به کاربران این اجازه را می دهد تا با ویژگی های وب 3.0 درون بازی ها همکاری داشته باشند.

 

نظر کیف پول متامسک در خصوص تحولات جدید یونیتی

کیف پول متامسک در حساب توییتری خود در رابطه با تغییرات موتور بازی سازی یونیتی اعلام کرد که صنعت بازی سازی به سرعت در حال پیشرفت می باشد. که اضافه شدن کیف پول متامسک به مجموعه Unity می تواند ارزش های نسل سوم وب را به صنعت بازی سازی بیاورد. البته این تحولات جدید یونیتی دوره کاملا جدیدی برای توسعه دهندگان بازی ها می باشد. حتی جالب است بدانید که توسعه دهندگان بازی های وب 3.0 همیشه منتظر این تغییرات جدید یونیتی بوده اند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها