افزایش قابل توجه توکن جدید بلاکچین تون!

توکن جدید GRAND در بلاک چین TON به شدت در حال رشد است.

اخیرا توکن جدیدی به نام GRAND در بلاک چین TON ظاهر شده و افزایش قیمت قابل توجهی داشته است. Grand Combat یک بازی کلیکی است که در مسنجر تلگرام برای تمامی کاربران موجود است و مربوط به توکن GRAND می‌باشد.

معیار MAU (کاربران فعال ماهانه) نشان می‌دهد که بازی قبلا بیش از پنج میلیون کاربر ثبت‌نام کرده است. بازی‌های مینی برنامه اخیرا به طور فزاینده‌ای در اکوسیستم TON محبوب شده‌اند و بسیاری از بازیکنان از تلگرام به عنوان برنامه اصلی خود استفاده می‌کنند. به طور خاص، بازی‌هایی که از مکانیک‌های کلیکر استفاده می‌کنند (اغلب شامل ایردراپ‌های نشانه‌ای به عنوان مشوق‌هایی برای مشارکت بازیکنان هستند) موفق بوده‌اند.

در گذشته، بازی‌های موفق در این حوزه شامل Hamster Kombat بود که بیش از 100 میلیون کاربر را به خود اختصاص داد و Notcoin که به دلیل توکن NOT خود شناخته می شود. Grand Combat از همان تاکتیک‌های ویروسی استفاده می‌کند که این بازی‌های قبلی را بسیار محبوب کرده است، از جمله ماموریت‌هایی که با همکاری با سایر مشاغل، اعلامیه‌های airdrop و مشوق‌هایی برای کاربران برای دعوت از دوستان امکان‌پذیر شده است.

توکن GRAND از Grand Combat اولین ایردراپ خود را در ماه نوامبر خواهد دید، اما می توان آن را از قبل در بازار خریداری کرد. پس از فهرست شدن در 11 آگوست، GRAND افزایش قیمت قابل توجهی را در اولین ساعت در صرافی غیرمتمرکز STON.fi تجربه کرد. دو روز پس از عرضه، با وجود کاهش نرخ رشد از آن زمان، قیمت کاهش نیافته است. برای خرید GRAND، کاربران باید ابتدا TON را دریافت کنند، که می تواند در صرافی های معروف پیدا شود و سپس با استفاده از STON.fi DEX، Toncoins را با GRAND مبادله کنند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها